• Jazyk
  • sk

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1700
 
So: zatvorené
Ne: 1300 - 1700
Giraltovce
Po-Pi: 730 - 1530
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Levoča
Po-Pi: 830 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: 900 - 1200

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk
esf

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:

Otázky a odpovede

Otázka od: Kristína Semanová (#1491)
Kristína Semanová
Dobrí deň, zaujímalo by ma, prečo šofér autobusu 7014247 na mňa dnes na 12:10 vybehol prečo neidem vedľa na Zlaté, že jeho čakajú \"cigančatá\" už ani neviem kde a podotýkam, že ho to strašne vytočilo a správal sa dosť neprimerane nato že pracuje s ľuďmi. Očividne ho táto práca nebaví a pokiaľ viem, má napísane aj zastávku Mokroluh, tak nechápem prečo už opakovane nemôžem ísť aj na ten autobus. Nestalo sa to prvý krát, ale dnes to ž aj mňa celkom dosť naštvalo. S týmto pánom šoférom sa mi to nestalo prvý krát. Minule dal mojej 14 ročnej sestre zaplatiť celý lístok, pretože nemala dobitú autobusovú preukažku, ktorú však mala pri sebe. Za odpoveď vopred ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Vulgárne vyjadrovanie (#1489)
Samuel
Dobrý deň dňa 13.4.2017 na linke 9 z DL o 13:38 sa mi šofér vulgárne vyjadroval z dôvodu ze som mu dal 25centov v jednocentovkach. Vykrikoval na celý autobus ze som zasran a podobné veci mám aj svedkov. Ďakujem za odpoveď
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#1485)
Tomas
Dobrý deň. Cestujem denne na trase Miklušovce(7.33)-Margecany(7.54). Autobus denne mešká 15 minut. Kedže cestujem do práce do Košíc, je potrebne aby som stihol pripoj na vlak. Aj ostatny cestujuci vacsinou pokracuju na smer Kosice PP alebo SNV. Nevadilo by mi to ak by autobus meškal raz za čas. Tvrva to ale vyše polroka. Bojím sa, že pridem kvoli pravidelnemu meskaniu o pracu. Stacilo by ak by ste tento autobus posunuli o 10-15 minut skor alebo vyriešili to neustale meškanie. O upozornovani vodičov na pravidelne meškanie ani nehovorim. Bol by som rad a verim, že je možne tuto situaciu vyriešiť. Dakujem a s pozdravom. T.P.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Staznost (#1484)
Katarina
Dobry den. Dnes 4.4.3017 linka č.3 smer Prievidza-Bojnice. Mi vodic nepredal listok na zaklade mojej otazky: ako je mozne ze meska 10 minut??? Vraj, nech si zaplatim taxik. Magor! Arogantny a dôležity!!!
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Prepravu cestujúcich na linkách Prievidza - Bojnice nevykonáva naša dopravná spoločnosť SAD Prešov a.s. Pravdepodobne sa jedná o spoje, ktoré vykonáva dopravná spoločnosť SAD Prievidza a.s., kde by ste mali adresovať Váš podnet. S pozdravom. M. Babjak odd. kontroly kvality
Staznost (#1483)
Katarina
Dobry den. Dnes 4.4.3017 linka č.3 smer Prievidza-Bojnice. Mi vodic nepredal listok na zaklade mojej otazky: ako je mozne ze meska 10 minut??? Vraj, nech si zaplatim taxik. Magor! Arogantny a dôležity!!!
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Prepravu cestujúcich na linkách Prievidza - Bojnice nevykonáva naša dopravná spoločnosť SAD Prešov a.s. Pravdepodobne sa jedná o spoje, ktoré vykonáva dopravná spoločnosť SAD Prievidza a.s., kde by ste mali adresovať Váš podnet. S pozdravom. M. Babjak odd. kontroly kvality
.. (#1482)
Viktoria
Dobrý deň, 4.4.2017 vodič č. 52961 (prešov as-pušovce most) sa počas jazdy občerstvuje-dnes skoro spôsobil zjazd z cesty do priekopy, minule telefonoval, nekontroluje jazdu, neohľaduplný voči cestujúcim úplne a nezastavuje na zastávkach ako by mal, po požiadaní o zastavenie je vulgárny...
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Staznost (#1481)
Daniela
Dobrý deň. Zaujímalo by ma prečo vodič autobusu mhd na linke c.6 bardejov-bardejovska nová Ves v čase odchodu 14:27 zastávka pri priemyslovke dňa 4.4.2017 nemal žiadny záujem zastaviť aj napriek tomu že tam čakali ľudia.Pokial sa nemýlim, tak každý vodič má stať na všetkých zastávkach ktoré má napísané aj keď tam nikto nečaká! Žiadny spoľah na to aby sa mi dieťa dopravilo domov. Som zhrozená. Dakujem za odpoved a dúfam že sa to už nebude opakovať!
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Reklamne lavičky na Prešovskej stanici (#1479)
Tomáš Greksa
Dobrý deň, prosím vás kto prevackuje reklamne lavičky na autobusovej stanici v Prešove? Pretože www link čo je na nich napišaný nefunguje /resp. doména je na predaj/ a na číslo čo je na lavičkách sa neviem dovolať
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, ohľadom reklamy na lavičkách sa môžete obrátiť na Ing. Tomko - 051/7560 743, 0902 962 823.
Sťažnosť na vodiča c. 51115 (#1477)
Maja
Podávam sťažnost na šoféra c. 51115 .....som zhrozena z toho co som dnes ako cestujuca videla a počula....a myslim ze nie len ja ale cely autobus...neskutočná hrubost, nervozita, arogancia....pan vodič ma zrejme psychické problémy alebo problémy doma tak si to kompenzuje v praci na ľuďoch...hulaka po starších ľuďoch ktori nevladzu vojsť do autobusu....vrieska a trieska so vsetkym lebo nema z coho vydavat...nadava lebo do autubusu nastupuje cela \"perepuťa\" ako to on nazval....vrieska lebo niekto si popyta cest. Lístok a jemu to nieje po chuti a to nehovoriac o tom ze sme skoro havarovali lebo jazdil ako psychopat...mali by ste to presetrit no myslim ze takýto clovek za volant absolútne nepatrí...ak pan šofér svoju profesiu nema rad a ak mu tak velmi vadi ze do autobusu nastupuje plno ludi...nech si radšej sedi doma.dufam ze už nebudem mat tu možnosť cestovať s nim...Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Meškanie (#1476)
Stefan
Dobrý deň. Bolo by možné upozorniť vodiča č. 50977 na presnejšie dodržiavanie cestovných poriadkov? Tento vodič stále mešká. Ja s tým mám problém najmä pri spoji s odchodom 07:40 z Lipian do Prešova. Keď ide tento vodič pristaví autobus na nástupišti 07:40 alebo neskôr, bez ohľadu na to, že tam stojí 40 ľudí. Z Lipian pravdaže odchádza po trištvrte a ja nestíham do školy. Ďakujem a dúfam v nápravu. Štefan
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
žiadosť o časový /minútový/ posun odchodu Autobus 707445 59 (#1475)
Angela
Dobrý deň, žiadam a prosím Vás o pár minútový, minútový posun odchodu autobusu 707445 59 s odchodom z Prešov,,AS do Stropkova v čase 6:30 4. Cestujem pravidelne z Prahy do Stropkova vlakom REGIOJET s odchodom 21.44 z Prahy, z Kysaku spojom KYSAK- Prešov, ktorý má príchod do Prešova v 06.30, čo je aj odchod Vášho spoja do Stropkova. AUTOBUS VIDÍM IBA ODCHÁDZAŤ. Ďalší spoj do Stropkova odchádza až 09.30, do Svidníka 08.20, cesta sa mi predlžuje a predražuje. Prosím a žiadam Vás o pomoc. Bol by veľký problém, keby spoj 707445 59 z odchodom z Prešova do Stropkova odišiel nie 06.30, ale 06.31 či 06.32? ĎAKUJEM za odpoveď
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Vašu požiadavku na úpravu odchodu uvedeného spoja z Prešova sme zapracovali do zmien cestovných poriadkov, ktoré budú platiť od 1.5.2017. S pozdravom Bečaverová
Zlepšenie služieb (#1474)
Miroslav
Dobrý deň. Necestujem Vašou spoločnosťou často a preto nepoznám finty okolo cestovného poriadku a systému kedy a kde sa dá nastúpiť. Tak konkrétne. V nedeľu 26.3.2017 som čakal s manželkou a Tromi deťmi na zastávke pod cintorínom smer bardejov o 17:30 mal ísť spoj. No nikde som sa nedočítal že tam nestojí-možno som si nevšimol. Dozvedel som sa to až keď mi Váš šofér zakýval z prázdneho spoja. Ľudia z ďalšieho spoja povedali že Dopšiná všade nestojí.....Prázdny autobus nezarába Nakoľko som ostal veľmi rozčúlený Vás chcem požiadať o vysvetlenie. S pozdravom Miroslav
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Pravdepodobne sa jedná o spoj č. 4051 mávajúci na linke 701502. Tento spoj je prípojný k vlaku RegioJet v Kysaku. Premáva v sobotu, nedeľu a počas štátnych sviatkov. Z autobusovej stanice Prešov má odchod o 17:30 hod. a jeho prvá zastávka podľa platného cestovného poriadku je Kapušany; ZŠ. Dúfame, že aj napriek tejto nepríjemnosti budete aj naďalej využívať naše dopravné služby. S pozdravom. M. Babjak odd. kontroly kvality
Prenájom autobusu s prívesom (#1472)
Lenka Kačíková
v termíne od 14-18.6.2017 organizujeme púť pre hendikepovaných a hľadáme prenájom autobusu s prívesom. Aké sú u vás možnosti a ceny? Ďakujem za info.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Naša spoločnosť nemá autobus s prívesom. S pozdravom Bečaverová
Staznost na skory odchod autobusu (#1470)
Jozef pavlik
dobry den podavam staznost na vidica autobusu 706422 kde odchod mal 15:58 a odisiel 15:53 pri com som sa ponahlal na rokovanie a tym ze vas zamestnanec odisiel skor ako mal a aby som stihol rokovanie kde som samozrejme aj meskal vzal taxik v hodnote 3,50€ ktore vas ziadam preplatit samozrejme dokald o platbe vam viem poslat keby sa vodic neponahlal nemal by som za cestu take vysoke cestovne a najdolezitejsie ze by som stihal prist na miesto urcene dakujem za vasu rychlu odpoved
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Staznost na skory odchod autobusu (#1469)
Jozef pavlik
dobry den podavam staznost na vidica autobusu 706422 kde odchod mal 15:58 a odisiel 15:53 pri com som sa ponahlal na rokovanie a tym ze vas zamestnanec odisiel skor ako mal a aby som stihol rokovanie kde som samozrejme aj meskal vzal taxik v hodnote 3,50€ ktore vas ziadam preplatit samozrejme dokald o platbe vam viem poslat keby sa vodic neponahlal nemal by som za cestu take vysoke cestovne a najdolezitejsie ze by som stihal prist na miesto urcene dakujem za vasu rychlu odpoved
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality