• Jazyk
  • sk

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1700
 
So: zatvorené
Ne: 1300 - 1700
Giraltovce
Po-Pi: 730 - 1530
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 1100 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk
esf

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:
Opíšte prosím text z obrázka

Otázky a odpovede

Vernostna karta (#729)
Ivana
Dobry den, dnes som sa registrovala na Vernostnu kartu cez online rezervacny system. Je mozne tuto kartu pouzit ako doklad na zlavnene cestovne zo zahranicia? Konkretne smer Bradford-Presov a spat? Dakujem vopred za odpoved.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Na medzinárodnej linke Michalovce- Bradford neplatia klasické študentské zľavy. Zľavnené cestovné je odstupňované vekom cestujúceho. Zľavnené cestovné je pre cestujúcich do 26 rokov a nad 60 rokov. Ak ste sa zaregistrovali do systému "Vernostná karta" je možnosť získať ďalšie zľavy po precestovaní určitého počtu ciest. Zľavy sú uvedené v prepravnom poriadku pre medzinárodnú dopravu. S pozdravom Mgr. Richard Piatak
Pochvala (#728)
stevo
Všimol som si, že v poslednom čase tu ľudia dosť píšu poďakovania a pochvaly šoférom. Som študentom a už pár rokov cestujem vašimi spojmi, hlavne na linke 708403. Mám s vašou spoločnosťou dobré skúsenosti a veľmi by som chcel pochváliť šoférov číslo 55930, 10260 a 50091. Sú to traja najsympatickejší šoféri akých poznám. Nikdy som ich nevidel nahnevaných, alebo aby nadávali cestujúcim. S nimi je radosť jazdiť. Ďakujem za dobré služby a prajem veľa cestujúcich.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email a Váš čas venovaný jeho vytvoreniu. Som rád, že Vaša skúsenosť s cestovaním je dobrá a že ju aj verejne prezentujete. Našou prvoradou snahou je preprava cestujúceho v požadovanom čase, v čistom autobuse, so slušným vodičom. Teší ma takáto spätná väzba. Vodičom Vašu pochvalu adresne doručím. Ďakujem že využívate naše služby a prajem veľa spokojných kilometrov. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.
Dotaz (#726)
Germanová- Sobeková
Dobrý deň, mam na Vás jednú otázku. Ako je to z prepravou kočiarov? Bardejovský šoféri účtujú za kočík a aj za dieťa, ktorá sa v ňom vezie, čiže dohromady platím 45centov. Na stránke http://www.dpmp.sk/ppor.html#cl8 som sa dozvedela, že sa za kočík neplatí ako to vlastne je? Ďakujem za odpoveď
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, ďakujem Vám za Váš email. Detské kočíky v MHD Bardejov sa prepravujú na základe platného prepravného poriadku zverejneného na http://www.sad-po.sk/media/pdf/201208230810571.pdf . Súčasťou prepravného poriadku sú aj tarifné podmienky ktoré stanovujú poplatok za prepravu kočiara viď. http://www.sad-po.sk/media/pdf/201206250624181.pdf . S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj referent MHD, DAL
Pripomienka (#725)
Martina
Dobrý,deň.Chcela by som vedieť prečo na SAD nie sú vodičky aj ženy.Minule som jednu ženu vodičku videla,ale to je asi len tá jediná.Ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email. Otázka počtu zamestnaných žien - vodičiek je iba otázkou záujmu žien o túto profesiu. Spoločnosť SAD Prešov, a. s. postupuje profesionálne a v týchto otázkach kladie dôraz na splnenie všetkých predpísaných predpokladov vyplývajúcich z legislatívy. Otázka pohlavia pri prijímaní na pozíciu vodič nemá žiaden vplyv na rozhodovanie o prijatí. Prajem Vám príjemný deň. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.
ISIC problém (#721)
Dominik Lipták
Dobrý deň chcel by som sa spýtať. Dneska som cestoval autobusom a ked som priložil moju ISIC kartu tak sa vyskytol problém s jej načítaním. Pisalo tam niečo v zmysle, že čip tejto firmy to nepodporuje. Stalo sa mi to cestou domov, cestou do mesta to išlo v pohode. Chcel by som sa spýtať ako reagovať v prípade, že sa mi to bude stávať lebo pravdepodobne týmto autobusom budem cestovat cez prázdniny častejšie. Aký druh lístka si teda mám popýtať? Som študent. Za odpoveď ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, ďakujem Vám za Váš email. Je veľmi dôležité vedieť skutočnosť, ktorá spoločnosť Vás prepravovala. Každý dopravca sa riadi pri uznávaní zliav znením platného prepravného poriadku a jeho časti - TARIFA. Rôzne spoločnosti môžu mať schválené rôzne prepravné poriadky. V spoločnosti SAD Prešov, a. s. platný prepravný poriadok hovorí, že nárok na osobitné cestovné I. sa preukazuje dopravnou kartou (vydanou buď SAD Prešov, a. s., alebo EMBase/EMCard alebo vysokou školou a študentské preukazy ISIC). Karta musí reagovať elektronickým čipom alebo mať platnú známku, vyznačený dátum platnosti. Ak karta elektronicky nereaguje, alebo bude elektronicky neplatná, alebo bude vyhlasovať chybu - kontroluje sa vizuálna platnosť, ktorú potvrdzuje známka za príslušný školský rok, alebo perforovaný (vytlačený dátum) ohraničujúci dobu platnosti. Držiteľ preukazu nemá nárok na osobitné cestovné I. pre žiakov a študentov, alebo na osobitné cestovné I. pre žiakov a študentov z dopravnej karty v prípade, že preukaz nebude platný ani elektronicky ani vizuálne. V takom prípade je cestujúci povinný zakúpiť si lístok v hodnote základného cestovného. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a. s.
Pochvala vodičom (#720)
Tatiana
Dobrý deň, chcela by som pochváliť vodičov na linke Červenica-Prešov menovite p.Lazor, p Kočerha a p. Lorinc keďže to asi mi cestujúci nedávame dosť na javo. Chcela by som im poďakovať za ich milé, príjemné a veľmi slušné vystupovanir s ochotou pomôcť a v neposlednom rade jazdou na čas. Keďže touto linkou cestujem každý deň už dávno som sa nestretla z takými príjemnými vodičmi ako sú teraz myslím si ze vravím aj za ďalších cestujúcich ktorí pri ich jazde príjemné relaxuju tak ako ja ďakujem :-)
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, ďakujem Vám za Váš email. Vašu pochvalu adresne odovzdáme. Ďakujem. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a. s.
Otazka na platbu (#719)
Karol Ficu
Dobry den chtěl bych se zeptat jestli mužeme platit v autobuse kterym chceme jet do Bradfordu nebo jestli musíme platit přes banku Děkuji
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, zakúpiť si cestovný lístok na linke Michalovce - Bradford je možné aj pri nástupe do autobusu za predpokladu, že nieje vypredaný resp. je ešte voľná kapacita vo vozidle. Odporúčam si zakúpiť cestovný lístok vopred a to buď cez náš internetový predaj na www.sad-po.sk, alebo na predajných miestach ktorých zoznam je uvedený na spomínanej web stránke. Prípadne využiť telefonický predaj lístkov na bezplatnom tel. čísle zo zahraničia 00800 0520 0520. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj referent MHD, DAL
Sťažnosť (#715)
Martina
Dobrý deň, chcem sa spýtať, ako je možné že povolanie vodič autobusu, tak zodpovedné, dokáže vykonávať chlap, ktorý má min. 70 rokov ak nie viac. Na našej linke Hankovce - Bardejov niesom vôbec spokojná s takými autobusármi, veď ten pán nemá žiadne pohotové reflexy, ako môže niekto v takom vyššom veku zodpovedať za cestujúcich. Neraz sa stalo že prišiel 15 minút neskôr,ako má mať odchod, čo je ešte z tých lepších prípadov, niekedy zasa o 5 minút skôr niekedy odišiel, takže ten čo čakal na zastávke na autobus 8:05, sa ho nedočkal. Môžte mi prosím Vás vysvetliť, prečo ešte zamestnávate dôchodkárov, a minimálne tým ohrozujete cestujúcich, namiesto toho aby ste dali príležitosť mladším vodičom. Ďakujem za vysvetlenie.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, sme radi , že si všímate aj takéto stránky našej dopravnej služby a ospravedlňujeme sa ak sme nenaplnili Vaše očakávania. Môžeme však zodpovedne vyhlásiť,že žiadny náš vodič nemá 70 rokov. Na druhej strane nevieme z vášho všeobecného opisu určiť, o ktorého vodiča išlo. Preto by sme uvítali konkrétnejšie informácie, napr.: číslo vodiča, spoja, dátum, smer, miesto a pod. Napriek tomu upozorníme všetkých vodičov na dodržiavanie predpisov a presnosť CP. Ing. T. Stanislav manažér kvality
Pochvala sofera cislo 54 271 (#711)
Zuzana
Chcem pochvalit tohto sofera, ze jazdi na cas, je slusny a nevozi nas ako dobytok! Chvalim ho preto, lebo u vacsiny vasich soferov tieto tri veci nie su samozrejmostou!
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, ďakujem Vám za Váš email. Vaša reakcia na cestovanie a s tým spojená skúsenosť ma teší. V spoločnosti SAD Prešov, a. s. kladieme stále veľký dôraz na orientáciu smerom k zákazníkovi. Som rád, že sa to viditeľne prejavuje na kvalite práce. Prajem Vám veľa spokojných kilometrov pri cestovaní s našou spoločnosťou. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a. s.
Sťažnosť (#700)
Kundrátová
Dobrý deň, dnes opäť meškal spoj smer Sabinov-Hubošovce. Autobus má mať odchod o 13:40 z aut. stanice. Keby meškal 5 minút, tak sa nesťažujem, ale 30 je už dosť. Nestalo sa tak prvýkrát a tak Vás žiadam o skoré riešenie tohto problému. Vopred Vám ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ospravedlňujeme sa za meškanie linkového 708465/13, ktoré sa opakovalo v krátkej dobe po sebe. Je nám nesmierne ľúto, že sme Vám spôsobili problémy s realizovaním naplánovaných aktivít. Budeme sa snažiť, aby sa podobné prípady v budúcnosti nevyskytovali. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom Š. Kacian ved.odd. KK
Odpoveď (#699)
Jureková
Pre p. Vargu Dobrý deň, Na základe môjho mailu zo dňa 5.12.2013, nakoľko som nedostala odpoveď, Vás žiadam o odpoveď ako často dochádza k zmenám cestovných poriadkov, teda kedy najbližšie by mohlo dôjsť k zmene , aby som sa vedela zariadiť v práci. Je to fakt zlé, keď vystúpime na Kľušovskej Zábave z autobusu, tak vlak odchádza z vlakovej stanice. Je to otázka 5 minút. Za skorú odpoveď Vám vopred ďakujem S pozdravom Jureková
Odpoveď č.1:
Dobrý deň dátum zmeny cestovných poriadkov určuje Prešovský samosprávny kraj-odbor dopravy podľa požiadaviek cestujúcich. Žiadosť preto už teraz adresujte na Úrad Prešovského samosprávneho kraja - odbor doprava. S pozdravom Sabolová M.
Psy (#697)
dominik
dobry vecer.ako je to s prepravou psov?
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, ďakujeme Vám za Váš mail. Preprava psov je na diaľkových a prímestských linkách povolená podľa platných tarifných podmienok zverejnených pre jednotlivé druhy dopravy na www.sad-po.sk - dopravná činnosť - prímestská (diaľková) doprava - prepravný poriadok. Na medzinárodných linkách pre preprava psov zakázaná. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj referent DAL. MHD
čipová karta (#696)
Jarka
dobrý den, chcem sa opytať či mi obyčajná čipová karta plati aj na dialkove linky, byvam v ZH pracujem vo Zvolene, karta je vybavovaná na sadke v ZH, zo Zh do Zv chodia dialkové linky napr, Nitra, Bratislava či mi aj na dialkové plati čipová karta obyčajná,dakujem Krásne
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, ďakujem Vám za Váš email. Vždy je dôležité zoznámiť sa podmienkami dopravnej spoločnosti (tzv. Prepravný poriadok) s ktorou chcete cestovať. Prepravné poriadky sú verejne dostupné, nie je pravidlom, že všetky spoločnosti majú rovnaké podmienky prepravy. Pýtate sa na spoločnosti a trasy ktoré neobsluhujeme, preto Vás odkazujem na ich pravidlá. Prajem Vám veľa spokojných kilometrov. Pavol Jendroľ, SAD Prešov, a.s., Odbor pre dopravu
"karta ineho zavodu" (#693)
lenka
Dobrý deň, dnes som cestovala z KE do PO a moja ISIC karta, na ktorej využivam zľavu na študentské cestovné, u šoféra autobusu ukazovala "karta ineho operátora, karta iného závodu", v PO mi dispečerka povedala, že moj ISIC je aktívny a mám na ňom aj zostatok zopár eur. Viete mi pomôct s tymto problémom, aby som svoj ISIC znovu využívala ako elektronickúm peňaženku na SAD? Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, ďakujem Vám za Váš email. Bolo by dobré uviesť s ktorou spoločnosťou ste cestovali. Ak u nás na pokladni v SAD Prešov, a.s. sme Váš preukaz prečítali, tak je obrovský predpoklad, že ho prečítame aj v autobuse. Problém je potrebné riešiť so spoločnosťou ktorej zariadenie nevie čítať Váš preukaz. Pavol Jendroľ, SAD Prešov, a.s., Odbor pre dopravu
Pochvala vodičom 54271 a 52542 (#692)
Lujza
Chcela by som pochváliť týchto vodičov. Jazdia na čas a nedudrú,aj keď sem tam nevedia odzdraviť, ale nie každý deň máme vždy dobrý, takže chápem ich. Viac šoférov by si mali brať z nich príklad.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. :-) :-) ďakujem a odovzdám. Pavol Jendroľ, SAD Prešov, a.s., Odbor pre dopravu