• Jazyk
  • sk

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1700
 
So: zatvorené
Ne: 1300 - 1700
Giraltovce
Po-Pi: 730 - 1530
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 1100 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk
esf

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:
Opíšte prosím text z obrázka

Otázky a odpovede

Zastávka (#994)
dmnt
V stredu chcem po 100 rokoch cestovať autobusom do Prešova. Mohli by ste mi prosím Vás napísať presnú ulicu zastávky rešt. Korál?
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, zastávka rešt. Koral sa nachádza na ul. Štáfarikovej, tesne pred križovatkou s ul. Duklianska. Pri zastávke rešt. Koral sa nachádza kamenárstvo MARINI. Link mapy https://www.google.sk/maps/@49.004633,21.246209,3a,90y,357.17h,84.98t/data=!3m6!1e1!3m4!1szvvmjAR6obrhsN2RsVGFvQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=sk
Balucha (#992)
Marek
Dobry deň stažujem sa na linku autobusu Viťaz remeselný dom - smer Prešov čas prichodu Chmiňany 17 25 podľa internetu a podľa papiera ktorý je vyvesený v zastavke nedodržal čas prichodu. Obec Chmiňany bol o 17 15 to akože čo to má znamenať 10 minut skor .som veľmi ale veľmi nahnevaný poprorsím okamžitú odpoveď.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme do 30 dní naše stanovisko. S pozdravom ved. odd. KK
Sťažnosť (#991)
David
Dobrý den. Chcel by som podať sťažnosť na vodiča č. 51383 ktorý prichádzal na zastávku o 5 min skôr bol arogantný a nepríjemný. Stalo sa to v čase 19:41 dnešného dňa 25.06.2015. Takýto ľudia ktorý nemajú výchovu a majú nejaké problémy by nemali pracovať s ľuďmi.!!!!
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom ved.odd. KK
Sťažnosť (#990)
Marcela Stupianská
Dobrý deň, dňa 22.6.2015 som cestovala spojom č.70741047 kde v Lemešanoch nastúpil opitý cestujúci a celú cestu až do Košíc ma obťažoval svojimi vulgárnymi rečami. Bohužiaľ nikto z cestujúcich a dokonca ani vodič nezasiahol. Chcem sa spýtať či vodič je oprávnený takéhoto cestujúceho vyhodiť z autobusu, alebo akým spôsobom sa môže cestujúci brániť. Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom ved. odd. KK
Staznost (#987)
Juraj
Dobrý deň, chcel by som sa sťažovať na vodiča 52093, linky 701424/8, zo dňa 23.06.2015 v čase 17:45:05, ktorý 6 minút skôr opustil zastávu ako mal, samozrejme nebol som jediným, ktorý som nestihol. Následne som musel požiadať iné auto, ktoré ma odviezlo ku nasledujúcej zastávke vzdialenej 3 km na moje vlastné náklady. Ďakujem za skorú odppveď S pozdravom
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Dopravná spoločnosť sa Vám ospravedlňuje za nedodržanie prevádzkovej povinnosti pri poskytovaní prepravných služieb. O riešení sťažnosti Vás budeme informovať po jej prešetrení. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom ved. odd. kontroly
Otázka (#983)
Anonym
Ak sa u nás prerába cesta a zastávka je až za semaforom každý šofér mi zastavuje bez rečí iba jednému to strašne ale strašne vadí a vždy má k tomu nejaké pripomienky. Čo mám robiť??
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Na cestovnom lístku je ev. číslo dotyčného vodiča, pošlite nám ho. S pozdravom ved. odd. KK
Stratený mobil (#979)
štefan Lučkai
Dobry den..dneska my vypadol mobil v autobuse...vystupoval som v Moldave..bus smeroval do Silickej Jablonice..čo mám teraz spraviť? za odpoved vopred dakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Prosím o spresnenie ktorým spojom ste cestovali , teda o ktorej odkiaľ kam. Včera do Moldavy prišlo viacero spojov viacero spoločností. Ak ste cestovali s našou spoločnosťou, tak podľa identifikácie spoja skontaktujeme konkrétneho vodiča. Rozhodne Vám odporúčam zablokovať kartu u svojho operátora. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s
Busy (#978)
Kristián
dobrý deň prečo chodia zo Svidníka o 12 00 a o 13 20 busy sor a nie Iveca lebo sor je hlučný a zle sa nanom sedí a keď stojí tak sa celý trasie .
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email. Ubezpečujem Vás, že všetky autobusy nasadzované do výkonu spĺňajú všetky potrebné a zákonmi stanovené požiadavky. Pri nasadzovaní autobusov na linky sa vyhodnocujú viaceré vstupy z ktorých je najdôležitejšia kapacita autobusu a ekonomika prevádzky. Zo Svidníka vykonávajú dopravu viacerí dopravcovia. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.
Pochvala (#974)
Marek
Chcem pochvalit vodičov autobusov v Lipanoch za mili pristup k cestujucim.Ide o vodičov Milan Duda,Jaromir Lukač,Juraj Adamko,štefan Adamko a Jozef Tudaj.Dakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email a tak potrebnú spätnú väzbu. Teší ma ak sú cestujúci spokojní. Vašu pochvalu adresne odovzdáme. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.
Prosba (#971)
Taťjana Márkusová
Dobrý deň prajem. Cestovala som včera 24.05 2015 Vašou spoločnosťou z Rožňavy do Košic v čase o 12. 10. Vodič autobusu odmietol zastaviť na námestí v Košiciach ( prvý krát som sa stretla s takým niečím..... a to cestujem dosť často) Bol príjemný a veľmi trpezlivo odpovedal na moju podráždenosť, že nemôže zastaviť na Námestí osloboditeľov, lebo nemá uvedenú tu to zástavku v rozpise . Ale tým to nielen mne ale aj ostatným cestujúcim vznika diskomfort, a to s batožinou treba isť pešo poriadny kus až na zástavku ,,trolejbusu,, lebo Staničné námestie je tiež prekopáne. Vzhľadom k momentálnej zložitej dopravnej situácií v Košiciach, by viac cestujúcich si priali, aby Vy ako dobre pracujúci prepravca urobili výnimku a vpísali v poriadok zastavení aj zástavku na Námestí osloboditeľov v Košiciach, aspoň počas stavebných prác v meste. Za pochopenie a kladné vybavenie tej to prosby alebo žiadosti vopred ďakujem. T Márkusová
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Veľmi pekne ďakujem za Váš email. Je nám ľúto, ak Vám zriadením stavenísk a realizáciou opráv vzniká "diskomfort". Trasu obchádzkovej trasy a umiestnenie zastávok neurčuje dopravca. Vodič konal správne a ja prosím o Vaše pochopenie. Jedná sa aj o Vašu bezpečnosť. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.
Cestovné poriadky (#969)
janka
Dobrý večer chcem sa spýtať či je možné aby som žiadala o vytlačenie cestovných poriadkov cez email keď mne neukazuje presne príchody a odchody autobusov a neviem sa na to spoľahnúť? Ak áno mohla by som vás poprosiť o takí email a kontakt?? Poprosim vás keby ste mi odpovedali na môj súkromný email vopred ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email. Všetky cestovné poriadky sú dostupné na http://www.sad-po.sk/index.php?show=9
Poďakovanie pánovi vodičovi (#966)
Erika
Dobrý deň chcela by som som sa opýtať na meno vodiča s číslom 54384... Veľmi ho chválim za úžastner milý prístup a ochotnosť :)
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email. Vašu pochvalu vodičovi odovzdáme, prosím však o pochopenie s nezverejňovaním mien vodičov. Teším sa Vašej skúsenosti. Prajem veľa spokojných kilometrov. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.
Obchádzka (#964)
Mária
Mám otázku. Dokedy bude obchádzka MHD v Bardejove liniek č.3 a č.6? To sa nenašiel iný spôsob obchádzky, ako ten, že starí ľudia na vyšetrenia musia s barlami ísť do kopca?
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email. Obchádzka na linke č. 3 a 6 cez Ul. Kpt. Nálepku je predbežne odhadovaná do 25.8.2015. Tento termín je len predbežný, nakoľko dĺžka obchádzky závisí od stavebných prác. Ak sa podaria stavebné práce stihnúť skôr, sprejazdníme Ul. Ťačevskú. Z hľadiska bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky sa našiel časovo a ekonomický najvhodnejší spôsob obchádzky. Obchádzka je schválená a stanovená na základe vyjadrenia všetkých správnych orgánov (Slovenská správa ciest, Správa a údržba ciest PSK, OR PZ SR, ORHaZZ, Mestská polícia, Mestský úrad Bardejov). Je tu ešte možnosť prestupu na linku MHD č. 1. Mesto Bardejov modernizuje svoju cestnú sieť. Prevádzané stavebné práce musíme rešpektovať a preto aj Vás prosím o trpezlivosť. Ďakujem. Pavol Jendroľ, Odbor dopravy, SAD Prešov, a.s.
Pes v autobuse (#963)
Ivka
Dobrý deň... Môže v autobuse ísť aj pes malého zvrastu ? Bude mať náhubok a máme platný očkovací preukaz.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email. Prepravu psov upravuje prepravný poriadok, ktorý je verejne dostupný. Pre prepravu zvierat (psov) je potrebné splniť stanovené podmienky pre jednotlivé druhy dopravy v príslušných prepravných poriadkoch zverejnených na webe spoločnosti (napr. http://www.sad-po.sk/index.php?show=9). Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.
Listok cena (#962)
Blanarova Marta
Dobrý deň,chcela by dom vediek na aký lístok mám narok v SAD ak mam nad 70 rokov a vlastním aj preukaz ZTP . Za porozumenie dakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, Ďakujem Vám za Váš email. Na prímestských linkách je zľava na preukaz ZTP – cca 55% z plného cestovného. Cestujúci nad 70 rokov platí 0,20 € za každých začatých 50 km - pre Vás je to výhodnejšie. Upozorňujem na skutočnosť, že zľavy sa nedajú kombinovať. Pavol Jendroľ. Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.