• Jazyk
  • sk

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1700
 
So: zatvorené
Ne: 1300 - 1700
Giraltovce
Po-Pi: 730 - 1530
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Levoča
Po-Pi: 830 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: 900 - 1200

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:

Otázky a odpovede

Nereálna jazdná doba (#1535)
Martin
Dobrý Deň. Chcem Vás upozorniť na nereálnu jazdnú dobu na linke Sabinov/Prešov - Široké - Krompachy - Spišská Nová Ves. Spoj, ktorý odchádza zo SNV o 9:10 do Sabinova by mal byť v Krompachoch o 9:50, ale to sa nedá za 40 minút stihnúť odkedy zastavuje aj na Štefánikovom námestí v SNV. Reálnejšie by bolo nejakých 45 až 48 minút na tomto spoji.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, ďakujeme za váš podnet. Situáciu preveríme a na základe to prijmeme príslušné opatrenia. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj ref. MaP
Otázka od: Vladislav Štefčík (#1533)
Vladislav Štefčík
Dobrý deň. Mám otázku ohľadom spoja č. 54 na linke 707416 s odchodom zo zastávky Margecany, žel. st. o 16:00. Pri tomto spoji je uvedené, že čaká na príchod vlaku. Chcel by som sa opýtať ktorý konkrétny vlak to je. Za odpoveď vopred Ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Uvedený spoj čaká za vlakom prichádzajúcim zo smeru od Košíc. S pozdravom Bečaverová - oddelenie dopravy
Cestovne (#1532)
Peter
Prosim mam jednu otazku kolko stoji mesacny listok Presov Kosice tam aj spat pre dospeleho Dakujem za skoru odpoved
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Mesačné cestovné lístky už nie sú. Je len obyčajné cestovné / jednosmerné/. S pozdravom Bečaverová Oddelenie dopravy
Otázka na spoj. (#1531)
Andrej
Dobrý deň, chcem sa spýtať či sa nedá posunúť odchod spoja : 707431 2 - Sabinov - Prešov s odchodom o 4.55 aspoň o 5 min. na 4.50. Ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Vašou požiadavkou o časový posun uvedeného spoja sa budeme zaoberať pri najbližších zmenách CP. S pozdravom Bečaverová - oddelenie dopravy
Zachádzka (#1526)
Jozef
Dobrý deň Cestujem pravidelne Vašim spojom - Prešov odch.15:40 - Giraltovce 16:30 Nakoľko tento spoj zachádza do Nemcoviec chcem sa spýtať, či ma význam, aby tento spoj, zachádzal do obce nakoľko v posledných mesiacoch tam malo kto, alebo nikto necestuje. Je na zváženie od Vás, či má význam, aby tento spoj zachádzal \"skoro\"naprázdno do obce. O vyťaženosti tohto spoja - pri zachádzaní do obce Vám môže potvrdiť aj Váš zamestnanec- vodič ktorý s týmto spojom často chodí P. Ľubomír Kočiš. S pozdravom Mgr. Jozef Hudáček Giraltovce
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za podnet. Túto záležitosť sme riešili so starostom obce Nemcovce, následne to bolo prejednané na Obecnom zastupiteľstve v obci Nemcovce. Bol vyjadrený nesúhlas so zrušením uvedenej zachádzky. Objednávateľom výkonov je VÚC PSK. S pozdravom Bečaverová - oddelenie dopravy
Dopyt (#1525)
Justína
Dobrý deň. Je na autobusovej stanici Prešov úschovňa batožín?
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, vo vestibule sú umiestnené skrinky, v ktorých sa batožina dá uschovať.
Rezervace (#1524)
Mari
Dobrý den, zajímalo by mě, proč jsou celoročně blokovaná místa v některých spojích na stánkách IDOS , třeba 000338 3. Rád bych si přes internet vybrala i jiná místa než úplně vepředu nebo vzadu, Děkuji. Míšková
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, miesta sú blokované z jednoduchého dôvodu. Nakoľko sa predaj realizuje v dvoch rozličných predajných systémoch, musia byť pri generovaní spojov predom určené konkrétne miesta pre jeden a druhý predajný systém. Ak máte záujem o iné miesta ako sú uvedené v IDOSE, tak si kliknite na našu internetovú stránku www.sad-po.sk zvoľte si predajný systém CL, konkrétny spoj, ktorým chcete cestovať a nájdete tam tie miesta, ktoré sú v IDOSE resp. AMSBUSE blokované. S pozdravom R. Piatak, odd.dopravy
Dal cely listok (#1521)
Kristina
Vodic autobusu dal cely listok aj ked som mala preukazku . Len fotku tam nemam. Cas 16:50 hlohovec do madunice.listky si odlozim. Dakujem pekny zvysok dna
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Prepravu cestujúcich na linke Hlohovec - Madunice nevykonáva naša dopravná spoločnosť SAD Prešov a.s. Tento spoj pravdepodobne vykonáva dopravná spoločnosť ARRIVA a.s. Trnava, kde by ste mali adresovať Váš podnet. S pozdravom. M. Babjak odd. kontroly kvality
Otazka (#1520)
daniela
Dobrý deň chcela by som sa opytat na jednoho šofera ako sa vola ...kedy o pol 2 smer Bajerovvce ...Velmi pekne dakujem za odpoved
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Osobné údaje touto cestou neposkytujeme. V prípade, že máte nejaký podnet, napíšte ho cez e- mailovú adresu našej spoločnosti: sadpo@sad-po.sk. Za pochopenie ďakujeme. S pozdravom Bečaverová - ved. oddelenia dopravy
Autobus na svadbu (#1519)
Marek
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či poskytujete aj autobusy na svadbu. Potreboval by som autobus pre cca 40 hostí. Odvoz by mal byť z Prešova do Kvačan. Dátum svadby je 26.8.2017. Prosím o spätné info, popr. kontakt, na koho sa môžem obrátiť. Vopred ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. S Vašou objednávkou sa obráťte prosím na oddelenie príležitostnej dopravy pani Bodnárovú - kontakt 051/7560709 S pozdravom Bečaverová - ved.odd.dopravy
Prípoje z Bardejova do Zborova (#1517)
Katarína Koželová
Dobrý deň, chcela by som sa informovať ohľadne možností autobusovej dopravy z Bardejova do Zborova. Sme z Gymnázia sv. Františka v Žiline a budúci týždeň sa chystáme na koncoročný výlet do Zborova pri Bardejove. Cestujeme vlakom, ktorý má príchod do Bardejova 19:31. Autobus odchádza z autobusovej stanice 19:35. Je možné, aby nás spoj pár minút počkal, resp. je možné cestovať s celou skupinou (cca 32 študentov+2 učitelia) jedným autobusom? Je možné posilniť tento spoj alebo sú nejaké ďalšie možnosti? Vopred veľká vďaka za vašu odpoveď a ústretovosť. S pozdravom, Mgr. K.Koželová
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Z Bardejova do Zborova budete cestovať autobusom označeným Bardejov - Becherov. Autobus čaká podľa cestovného poriadku za príchodom vlaku 5 minút. Kapacitne postačuje na zvezenia aj Vašej skupiny. V priebehu dňa, keď budete cestovať môžete kontaktovať dispečera v Bardejove - 0902962812. S pozdravom Bečaverová- oddelenie dopravy
Neohladuplny vodic MHD BJ (#1516)
Robert
Tymto chcem upozornit na neohladuplneho odica, ktory ma nechal na zastavke aj ked som dobiehal popri autobuse a videl ma, no na zastavke akurat v momente ako som autobus dobehol tak odisiel, nepomohlo ani upozornenie ostatnych svedkov, ktori ma videli. Autobus nemal ani meskanie. Jednalo sa o linku c.6, ktora premava do Bard. Novej Vsi len parkrat za den a tak zo zastavky Tacevska-Bezrucova je to pesi 5km! Stalo sa to dnes- v stredu 31. Maja 16:14 na linke 6 z Postarky do Bard. Novej Vsi. Vopred dakujem za napomenutie tohto vodica.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Otázka (#1513)
Dominika
Dobrý deň! Chcem sa opýtať či vaše autobusy sú vybavené klimatizáciou a v prípade ak áno tak prečo vaši zamestnanci neberú ako samozrejmosť v letných mesiacoch ju aj používať? Je dosť nepríjemne cestovať preplneným autobusom bez zapnutej klimatizácie. Myslím ze v dnešnej dobe to je už samozrejmosť a nie nadštandart. Nepríjemná jazda na linke 701412/56 vodič 53778
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Nezastavenie (#1511)
daniel
dobrý deň, už viac krát sa stalo, že spoj do Podhradíka o 15,18 (dopravný podnik) nezastavil a ani nevošiel do zastávky. je to zastávka na znamenie, alebo mala vodička nejaký vážny dôvod aby nezastavila?, teraz môžem čakať do 16,58 a dúfať, že sa to nezopakuje. Pozdravujem vodiča(ku) autobusu, z roboty som utekal prvý, 20min čakal na zastávke na autobus, ktorý mal meškanie a ešte ani nezastavil. Opravte ma keď sa mýlim, spoje nemôžu byť rentabilné s 5timi ľuďmi v autobuse a to som ešte pridal. Namiesto toho, aby ste sa snažili získať nových cestujúcich im nezastavujete na zastávkach.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Poďakovanie (#1510)
Jabczunova Zuzana
Týmto by som chcela poďakovať pánovi Sadovskému, z SAD Bardejov. Veľmi nám pomohol keď sme s deťmi v škole prírode potrebovali autobus.Ochotne a rýchlo nám vybavil odvoz z Mníchovského potoka do Bard. Kúpeľov.Prajeme mu veľa pracovných úspechov a Ešte razmu veľmi pekne ďakujeme! Žiaci ZŠ Petrovany a učiteľka Jabczunová
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Veľmi pekne Vám ďakujem za Váš e-mail a tak potrebnú spätnú väzbu. Pán Sádovský je človek na svojom mieste, prácu si vykonáva zodpovedne tak som rád, že je to cítiť aj u zákazníka. Ďakujeme za Váš čas venovaný tomuto e-mailu. Jendroľ, odbor dopravy, SAD Prešov, a.s.