• Jazyk
  • sk

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1700
 
So: zatvorené
Ne: 1300 - 1700
Giraltovce
Po-Pi: 730 - 1530
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 1100 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk
esf

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:
Opíšte prosím text z obrázka

Otázky a odpovede

Sťažnosť (#1165)
Ajka
Dobrý večer, dňa 1.2.2016 som cestovala linkou 701428/26 do Bardejova, chcela som vystúpiť pri OC, a napriek tomu že dávno pred križovatkou a zastávkou som stála vedľa vodiča , si ma vodič/50331 podľa cestovnému.lístka/ nevšimol ,a na moje upozornenie či mi na zastavke zastaví mi arogantne odpovedal čo som nepovedala skôr, lebo on sleduje kde má odbočiť na stanicu a neviem aj kde má tu zastávku , bol neskutočne nevrli a nepríjemný ,to že s nimi zamestnávateľ vymetá celý prešovsky kraj mne nemusí dávať jasne na javo,ak by nám vedenie v Prešove nemenilo vodičov na každý spoj a prázdniny -neprázdniny, tak s vodičmi ktorý teraz chodia bežný pracovný týždeň sa mi to ešte nestalo a to cestujem už nejaký čas.. ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť na vodiča (#1164)
Miroslava
Dobrý deň, Touto cestou by som chcela ako Váš zákazník podať sťažnosť na Vami ponúknuté služby v rámci prepravy osôb. Jedná sa konkrétne o linku číslo103256/1266345 zo dňa 30.01.2016 o 15:10 na trase Široké – Spišská Nová Ves. Prvým bodom sťažnosti je už sám o sebe neskorý príchod spoja na uvedenú zastávku. Jednalo sa o zhruba 11 minútové meškanie. Samotné vystupovanie vodiča nebolo dvakrát príjemné a už vôbec nie adekvátne reprezentujúce Vašu spoločnosť. Po príchode na zastávku v Kluknave, nastúpila do autobusu mladá rodina, kedy pán držal v rukách šteňa yorkshera. Vodič odmietol vydať prepravný lístok s odôvodnením, že prepravované zvieratá musia mať nasadený košík. Situácia vyeskalovala až takým spôsobom, že vodič odstavil autobus a privolal políciu. To spôsobilo ďalšie, z môjho pohľadu neopodstatnené, meškanie a zdržanie ďalších 15 cestujúcich, ktorí si za prepravu zaplatili a tá im mala byť adekvátnym spôsobom aj poskytnutá. A to bez neopodstatneného zdržania! Neopodstatnené bolo z dvoch dôvodoch. V prípade uplatňovania interných prepravných predpisov je zo zákona zjavné, aby interne stanovené podmienky prepravy prevádzkovateľom služby boli zverejnené a teda prístupné prepravovaným osobám. Čo nebolo. Na žiadnom viditeľnom mieste neboli vyvesené prepravné podmienky a po výzve vodiča ich preukázaním sa, to uskutočnené nebolo, teda vodič nimi nedisponoval. Ďalšia opodstatnená vec je, ak vyžadujete uplatňovanie akýchkoľvek interných predpisoch, tie musia byť aj reálne uskutočniteľné. Najmenší náhubok dostupný na trhu je o rozmeroch 3 centimetrov, čo je pre šteňatá malých plemien stále veľké, teda nenasaditeľné. Rada by som sa vrátila ešte k prvému bodu, kedy na uplatnenie interných predpisov, ktoré boli v danom momente nepreukazateľné, boli Vaším vodičom privolaní príslušníci policajného zboru SR. Týmto došlo k neodôvodnenému a teda zbytočnému policajnému výjazdu, zaplatenému z peňazí daňových poplatníkov. Došlo teda ku skutočnosti, ku ktorej náhrade by malo dôjsť z Vašej strany, o čom by ste prinajmenšom mali podiskutovať s pánom vodičom. V poslednom bode ešte spomeniem neadekvátne, priam až grobiánske vystupovanie pána vodiča, ktorým ako som už podotkla reprezentoval Vašu spoločnosť. Ako som už spomínala kvôli hore spomenutým meškaniam, došlo aj k neskorému príchodu spoja do mojej konečnej stanice a následnému zmeškaniu môjho následného spojenia. Týmto očakávam z Vašej strany stanovisko k celkovej situácii, vyvodenie istých dôsledkov a prípadný návrh o odškodnenie. Je mi ľúto, že musím pristúpiť k zaujatiu takého stanoviska. V minulosti som vedela pochopiť akúkoľvek situáciu, prípadné meškanie, a nebolo to raz, ale vo všetkých prípadoch sa prítomní vodiči vedeli minimálne správať. No v tejto konkrétnej situácii, po zhliadnutí správania sa pána vodiča, som bola priam nútená pristúpiť k tejto sťažnosti. Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Čakanie v zime pred autobusom (#1163)
Eva
Dobrý deň, cestovala som autobusom ZV-RV, v sobotu 13.15odchod, 6.2. Vodič pri motoreste Halier zahlásil 20min pauzu a ze mame vystúpiť. Je to štandardná vec čakať v zime, pred autobusom 20minut, pred motorestom ? Za službu si platím a podla vášho prepravného poriadku očakávam, že sa budem cítiť dobre a nie mrznut v zime pred busom. Som veľmi nespokojná. Ďakujem za skorú odpoveď.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. V predmetnej veci Vám oznamujem, že spoločnosť SAD Prešov nevykonáva žiadne spoje smerujúce zo ZV do RV. Spoj, ktorým ste cestovali vykonáva pravdepodobne firma SAD a.s. Humenné, resp. Eurobus a.s. Košice. Žiadna z týchto firiem nie je podriadená firme SAD Prešov, preto svoje sťažnosti musíte adresovať spoločnosti SAD a.s Humenné, resp. Euriobus a.s Košice, ktorá Vám poskytne potrebné informácie resp. zjedná nápravu. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť na vodiča (#1157)
Andrea Dzivá
Dobrý deň, touto správou by som chcela nahlásiť sťažnosť na vodiča autobusu na linke Prešov-Zlatá Baňa , ktorý má odchod o 13:50 zo stanice Prešov. Pán vodič č. 50452(ako je uvedené na cestovnom lístku) sa opakovane správa k deťom a študentom hnusne , nie je ochotný dávať lístky,ak nejdú v presnom poradí a vyhadzuje ich z autobusu von. Zvyšuje hlas a rozpráva sa s nimi drzo , arogantne a agresívne. Pritom tie deti nerobia nič zlé. Osobne si myslím, ze takýmto spôsobom sa z cesty domov pre dieťa stáva veľmi nepríjemný zážitok. Šofér svojim krikom vyrušuje aj ostatných cestujúcich a určite nie som jediná, ktorej sa v takomto dusnom prostredí cestuje nepríjemne. Cestujem autobusom denne ,preto viem, že táto situácia sa deje opakovane . Za porozumenie a vybavenie mojej sťažnosti Vám ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Nezastavenie (#1155)
Adriána
Dobrý deň. Dnes (24.1) o 15:05hod mal autobus smerujúci z Bardejova do Popradu zastaviť na zastávke Lubotin, pritom dnes šiel rovno na smer Plaveč čiže v Lubotine sa ani neukázal.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
STAZNOST! (#1154)
Lenka
... priam nevysvetlitelne, ako moze vodic autobusu prejst bez povsimnutia okolo zastavky, pri com podla cestovneho poriadku ma na nej stat - v Lascove o 9:41, dnes t.j. 22.1. 2016, autobus z Giraltoviec do Bardejova - spoj - 701404 12 ... ... verim, ze tieto moje slova neostanu taktiez bez povsimnutia ... DAKUJEM ...
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
čípová karta (#1148)
Ján
Dobrý deň. Prečo dôchodcovia nad 60 rokov nemajú už možnosť predĺženia karty a čo s peniazmi na karte?
Odpoveď č.1:
Dobrý deň pán Ján. Ďakujem za Váš e-mail. Výmeny kariet nemajú nič spoločné s vekom držiteľa. Karty sa menia z dôvodu dosiahnutia bodu životnosti, ktorý je pri tomto type kariet približne štyri roky. Pri pokusoch o predĺženie životnosti kariet zisťujeme zvýšenú mieru poruchovosti. Zostatok na karte Vám bude kompletne prenesený na novú kartu. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.
Vernostná karta (#1147)
Reviľáková
Dobrý deň, od 7.1.2016 nie je možné predĺženie vernostnej karty, je možná iba výmena za novú kartu, spoplatnená sumou vo výške 5,70 € a vrátenie kreditného zostatku z vernostnej karty. Pri vrátení kreditu ostáva karta prepravcovi, bez vrátenia poplatku za jej vystavenie vo výške 6,- €. Príde mi to ako obohacovanie sa prepravcu na úkor cestujúcich. Pokiaľ som už raz zaplatila za vernostnú kartu, je mojím majetkom. Je neopodstatnené aby som za výmenu platila ďalšie poplatky, resp. vrátenie kreditu bolo viazané na odovzdanie karty, ktorá je mojím majetkom.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš e-mail. Pristúpili sme k výmene dopravných kariet z dôvodu dosiahnutia stavu ich životnosti. Určite máte skúsenosť napríklad s bankovými kartami, ktoré sa tiež po stanovenom čase menia. Výmena dopravnej karty je spoplatnená z dôvodu potreby vykonania úkonov smerujúcich k personalizácii karty a k jej aktivácii, niečo stojí aj nosič. Dopravca sa v žiadnom prípade na výmene kariet neobohacuje. Starú kartu je nutné po výmene znehodnotiť. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.
Predlženie platnosti cestovnej karty. (#1143)
DANKA
Pekný den chcem sa spytat prečo sa neda už predlžit platnost cestovnej karty,ale musi sa vybavovat nova.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, ďakujem Vám za Váš e-mail. Dopravné karty sú vymieňané z dôvodu dosiahnutia hranice technickej životnosti. Zostatok Vám bude prenesený na novú kartu. Pavol Jendroľ, SAD Prešov, a.s., Odbor pre dopravu
Skorý odchod vodiča autobusu č. 708403 211 (#1142)
Lucia
Dobrý večer! Dnes som bohužiaľ "nestihla" tento spoj z dôvodu, že pán šofér sa pravdepodobne niekam ponáhľal a nechcelo sa mu čakať na zastávke v Červenici pri Sabinove smerom na Prešov, odkiaľ mal odchádzať o 18:35. O 18:30 som videla už len koncové svetlá autobusu. Dúfam, že s tým niečo urobíte a autobusy budú chodiť vtedy, kedy majú, aby potom ľudia nemali problémy. Ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Skorý odchod vodiča autobusu č. 708403 211 (#1141)
Lucia
Dobrý večer! Dnes som bohužiaľ "nestihla" tento spoj z dôvodu, že pán šofér sa pravdepodobne niekam ponáhľal a nechcelo sa mu čakať na zastávke v Červenici pri Sabinove smerom na Prešov, odkiaľ mal odchádzať o 18:35. O 18:30 som videla už len koncové svetlá autobusu. Dúfam, že s tým niečo urobíte a autobusy budú chodiť vtedy, kedy majú, aby potom ľudia nemali problémy. Ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#1140)
Barbara
Dobrý deň, dnes, 5.1.2016 som spolu s ostatnými (cca desiatimi) čakajúcimi na zastávke Široké, Jednota plánovala cestovať autobusom 708459, ktorý má písaný odchod zo spomínanej zastávky o 10:50. Tento spoj však nedorazil ani 45minút po uvedenom čase. Súrne som sa potrebovala dostať do Prešova na konkrétny termín,cestovala som kvôli tomu z Bratislavy a v ten istý deň som mala naplánovanú aj cestu späť. "Vďaka" vašej doprave sme v mínusových teplotách čakali na zastávke vyše pol hodiny zbytočne a musela som si zháňať ochotného šoféra. Som absolútne rozčúlená a očakávam patričné vyvodenie dôsledkov!!!
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
SŤAŽNOSŤ (#1139)
Lenka Ďurčeková
Dobrý deň, dňa 03.01.2016 (nedeľa) som chcela cestovať linkou č. 707432 52, ktorá premáva na trase Lipany - Prešov. Do autobusu som chcela nastúpiť na zastávke Slovenská sporiteľňa v Sabinove, z ktorej má autobus podľa cestovného poriadku dostupného na vašej webovej stránke (http://www.sad-po.sk/linky/707432_20151213.pdf) odchod 15:43. Rovnaký odchod autobusu je uvedený aj na liste Odchodov autobusov na predmetnej zastávke. V čase odchodu autobusu autobus cez zastávku prešiel, ale nezastavil aj napriek tomu, že sme na neho s mamkou mávali, keďže sme videli že nebrzdí a na zastávku neodbočuje. Šofér nám odkýval, triasol hlavou a naznačoval že nezastaví. Tým, že mi nebolo umožnené do autobusu pochybením šoféra nastúpiť sa mi skomplikoval celý deň, keďže som do Prešova cestovala kvôli určitým povinnostiam.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#1137)
Laura Dzurušová
Dobrý deň dnes 31.12.2015 som čakala na autobus Bardejov-Košice ktorý mal byt v Kobylach o 16:52 a nezastavil mi pretože ho zrejme viac zaujímalo čo je na druhej strane ulice než aby sa pozeral na zástavku. Bola by som rada ak by ste to poriesili a aby bol viac pozornejší. Ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Staznost na ochotnych soferov SAD Presov (#1136)
Martin Tkac
Dobry den , dna 30.01.2015 odchod autobusu s presova o 8:20 , cestoval som do zupcian , sofer prilis ochotny mi velmi ochotne daval listok , proste Sad Presov , nachadzame sa za malym sarisom postavil som sa stlacil pred zastavkou zupcany razc. Tlacitko stop , pekne mu zasvietilo , predtym ma videl ze stojim uz ze chcem vystupit , zastavil mi az v svini , ochotny nacisto , sa proste SAD presov , nie prva skusenost , by ste mohli uz konecne naucit soferov robit svoju robotu poriadne a zeby sa dalo aj spolahnut na nich , a ich spravanie by sa mohlo zmenit , nie niekedy sa spravaju jak k dobytku, ani jak keby ludia sme neboli , hnus ,
Odpoveď č.1:
Ďakujeme Vám za postreh. Vašim podnetom sa bude zaoberať zamestnanec zodpovedný za túto oblasť a pošle Vám písomnú odpoveď. Ospravedlňujeme sa za neprimerané správanie sa nášho vodiča. S pozdravom Ing. T. Stanislav, MK