• Jazyk
  • sk

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1700
 
So: zatvorené
Ne: 1300 - 1700
Giraltovce
Po-Pi: 730 - 1530
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 1100 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk
esf

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:

Otázky a odpovede

Opakovana sťažnosť (#1317)
jozef gulaš
včera som vas informoval o tvorbe cien ak každy prepravca bude tvoriť ceny ako sad prešov prevadzka bardejov bude tu kocurkovo preto vas žiadam o visvetlenie, v opačnom pripade to budem riešiť cez media .nejde o peniaze ale o princip .s pozdravom JG.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Visvetlenie (#1315)
gulaš jozef
dňa 20.09.2016 som cestoval linkou701503/17 čas10:40:59 vodič č:26532 pokladňa č:12662882 EMtest. z Plaveč do Stara Ľubovňa. cestovny listok zakupeny hotovostnou platbou stoji 1.10eur, predplatnou kartou ktora stoji10eur na určitu dobu cestovne stoji0.99cent. Ako je možne že vo vasej spoločnosti stoji na tu istu kartu 1.10eur,na otasku pre vodiča drza odpoveď sme drahši.prešou je iny štat.Podate mi visvetlenie alebo ste ma okradli SAD PO as ., prev Bardejov.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Pochvala pre vodiča :) (#1312)
Matúšš
Dobrý deň, chcel by som pochváliť vodiča č 54271 je príjemný, milý, atraktívny a konečne aj niekto mladý. Super. :))
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujeme pekne aj nás to teší a posunieme to ďalej. S pozdravom Bečaverová Ved.odd.dopravy
Odchod autobusu (#1306)
Gabriela Brunáriová
Dobrý deň, chcela by som Vás poprosiť o zabezpečenie odchodu autobusu v presne stanovenom čase podľa cestovného poriadku. Jedná sa o spoj číslo 707437 52, ktorý má mať podľa cestovného poriadku odchod z obce Babin Potok / Terňa o 7:50 hod. nakoľko deti z obce majú problém pri cestovaní týmto spojom, pretože nestíhajú vyučovanie, ktoré začína o 8:00 hod. Netreba zabudnúť na to, že medzi ich nástupom v Babinom Potoku a výstupom v Terni Jednota je ešte jedna zastávka, na ktorej sa autobus zdrží cca 1 - 2 minúty. Časy jeho odchodov od 5. 9. 2016 boli nasledovné: 5. 9. - 07:56 6. 9. - 07:55 7. 9. - 07:59 8. 9. - 07:56 9. 9. - 07:56 12.9. - 07:56 13.9. - 07:56 Ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Uvedený problém vzniká na zastávke Mošurov,osada, kde nastupuje cca 80 žiakov. Túto záležitosť budeme riešiť osobne so starostami dotknutých obcí. S pozdravom Bečaverová Ved.odd.dopravy
Sťažnosť na MHD Bardejov (#1304)
Iveta
Chcem Vás požiadať,aby ste dohovorili Vašim vodičom,ktorý chodia na MHD Bardejov na linke c.1,aby dodržiavali čas odchodu zo zastávky Vinbarg-7 ZS v čase 13:42 smerom do Bardejov.Kúpeľov. Ich zvykom je odchadadzat zo zastávky o 13:40,dokonca aj skôr. Napr.dnes 12.9. som prichádzala ku zastávke o 13:39 a videla som už len koniec autobusu hore pri kostole.Je ako normálne,aby chodili tak skoro?Veď mali by čakať do času,ktorý majú v poriadku.Žiadam Vas, aby ste to riešili a aby sa to už neopakovalo,lebo potom musíme čakať na ďalší spoj,ktorý ide až o 40 minút.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Prešov, ZVL (#1302)
Tomáš
Dobrý deň, prosím Vás viete mi povedať prečo spoj (707410 75) Prešov - Lemešany - Košice o 6:18, nevyzdvihol ľudí na zastávke Prešov ZVL? Museli sme čakať na ďalší! Aj v grafikone na zastávke sa uvádza odchod spoja z tejto zastávky, je to aj v grafikone na vašich stránkach a aj cp.sk to zobrazuje. Poprosím vysvetlenie. Ďakujem Pekný deň Tomáš
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Odpoveď č.2:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Neprimerané správania vodiča (#1299)
nespokojnosť!!!!!!!!!!!!!
Nie je to prvý krát. No uvádzam konkrétny prípad. Vodič č. 65547 sa na linke 701418/16 dňa 8.9.2016 o 12.54 nevhodne správal k dieťaťu prvého ročníka, nakoľko drastickým spôsobom vytrhol dieťaťu preukážku z ruky a slovami \"toto tu tak prilož\" buchol s preukážkou o pokladňu. Dieťa došlo domov s plačom a v šoku. Je to dieťa, ktoré cestovalo zo školy druhý deň a asi naposledy... toto nie je normálne takto frustrovať a šokovať deti!!!! Prosím vedenie o upozornenie tohto vodiča!!!!!!!!!!! Keď je frustrovaný a nevie kde si vybiť zlosť nech si vezme voľno alebo keď ho robota nebaví nech dá výpoveď a nech sa k deťom takto nespráva. Rád by som vedel čo to bolo za vodiča .....
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Odpoved (#1297)
Peter
Chcem reagovat na pana jana staznost 1085 ktory nestiha vlak v Margecanoch odchod Miklusovce 7:04 myslim ze skor ako za 20 min to sa to neda cesta tam je katastrofa rozbyta same zakruty ci chcete aby vas pan sofer ohrozil bas zivot a siel ako blazon. Ak ide vodic rychlo pisu tu stale ze vodic je nezodpovedny.... Ak ide tak aby bolo vsetko v poriadku tak Aj ja niekedy nestihnem a co mam povedat soferom ze otvorte kridla??? Ludia majte pochopenie
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujeme za Vašu reakciu. S pozdravom. M. Babjak odd. kontroly kvality
Arogantný šofér (#1291)
Marek
Dobrý deň. Dnes 2.9.2016 ma na autobusovej stanici v Sabinove oslovila staršia pani, ktorá chcela vedieť ako sa dostane do Ostrovan. Oslovila na stanici šoférov autobusov, ktorý sa len smiali a povedali jej, aby sa postavila k prvému nastupišť. Nakoniec jeden zo šoférov povedal že autobus pôjde z nastupišťa č.7. Následne šofér autobusu do Šarišských Michalian spoj č. 707430 s odchodom zo Sabinova o 14:27 autobus pristavil a k tej pani, ktorá nastúpila sa správal vrcholne arogantne. Na jej opakovanú otázku či ide do Ostrovan nereagoval, neskôr na ňu slovne vybehol a správal sa neochotne, odmerane. Len dodám, že s takýmto správaním som sa u daného šoféra stretol viackrát. Je nehoráznosť, aby sa k starým ľuďom ( pani už bola po 70-tke, mala barlu a slabšie videla ) niekto takto arogantne správal. Prosím urobte vašim šoférom rýchlokurz slušného správania. Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Otázka od: Jan (#1285)
Jan
Dobry den dnes 30.8.2016 som siel autobusom z obce Miklusovce smer margecani. Rano ma prichod do obci 7.04 a do Margecan sme sa vliekli ako slimaci. V buse sme boli traja cestujuci. Do Margecan ma prichod 7.20 a prisiel7.24 ked vlak uz odchadzal zo stanice. Tak som ten vlak nestihol. A ten vodic celu cestu nadaval ze kvoli trom cestujucim tu musi ist.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
ISIC (#1284)
Mária Drenčáková
Dobrý deň, môžte mi vysvetliť ako uznavate či neuznavate preukaz ISIC? Mám zahraničný preukaz, ktorý nefunguje na vašich zariadeniach ale mám známku, na ktorej je platnosť. Každý sofer reaguje inak, naposledy sa mi stalo, že sa mi vyhrážal, že budem platiť pokutu. Môžte mi teda vysvetliť ako sa mám preukázať, že som študent med u vás medzinárodný preukaz nefunguje?? Pre všetky úrady na Slovensku som študent aj keď študujem v zahraničí a pre Vás nie? Už by ste si to mohli dať do poriadku pretože každý šofér ma zjavne svoje pravidlá a už roky sa musím s vašimi šoférmi naťahovať!
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš e-mail. Ohľadom uznávania kariet ISIC je potrebné oboznámiť sa s Prepravným poriadkom danej dopravy. Je možné, že rôzne dopravné spoločnosti majú v Prepravných poriadkoch rozdielne uznávanie ISIC kariet. Naša spoločnosť uznáva kartu počas doby jej platnosti, ak nereaguje elektronický čip, vodič kontroluje dátum platnosti alebo známku. moja vedomosť je ale taká, že v iných spoločnostiach je pre platnosť dôležitá funkčnosť a údaj nahraný na el. čipe. Všetko je však v poriadku, spoločnosť má prepravný poriadok schválený a teda aj platný a záväzný. Najväčší problém je vo vydavateľoch kariet, ktorí si stanovujú pravidlá a tie nie sú s dopravcami ani konzultované! Neuvádzate u ktorého prepravcu ste sa s problémom stretli. Potom je potrebné obrátiť sa na neho. V každom prípade je podstatné oboznámenie sa s Prepravným poriadkom upravujúcim uznávanie zliav. Prepravné poriadky má každý dopravca verejné zverejnené a dostupné na svojom webe. Pavol Jendroľ, Odbor dopravy, SAD Prešov, a.s.
Sťažnosť na vodiča (#1282)
Jozef PAVOL
Dobrý deň. Chcem sa sťažovať na vášho vodiča ktorý šiel dnes dňa 24.8.2016 o 16:10 hod. na trase SNV-SABINOV .Vodič vôbec nerešpektuje v obci 50-tku.Jazdí arogantne ako pretekár.Asi pred mesiacom svojou arogantnou jazdou spôsobil v SNV havariu,kde ho z boku nabralo osobné auto. Bol som v autobuse a jednoznačne bola chyba u vašho vodiča.Dnes v Krompachoch arogantne vytlačil z cesty cyklistu.Prosím vás ,urobte nápravu,pokiaľ sa niekomu niečo nestane.Dakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Pridanie spojov Bardejov - Krivé (#1281)
Ján
Zdravím chcem sa spýtať že od kedy budú pridané spoje na smer Bardejov - Krivé. Dakujem :)
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Zmeny cestovných poriadkov sú schválené od 1.9.2016. Týka sa to aj zachádzok do obce Krivé. S pozdravom Bečaverová Ved.odd.pre dopravu
Autobus z Kendíc (#1279)
Dvorščáková
Stalo sa mi od júla asi 3 krát a naposledy dnes,že autobus zo zastávky Kendice 14.33 vynechal.Dnes som dochádzala na zastávku 14.25 a autobus už odchádzal,čiže som ho nestihla.Zmenil sa cestovný poriadok alebo ako je to?Ďakujem za odpoveď.D.d.vorščáková
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Cena (#1277)
martin
Dobry den chcem sa opytat budem cestovat z Presova do obce sulin s jednym prestupom. Chcem si zobrat so sebou dva bicykle lebo cestujem aj s priatelkou. Nikde na stranke nevidim cenu za prepravu bicykla. Neviete mi podat info? Dakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, Tarifné podmienky platné pre prímestskú dopravu sú zverejnené na http://www.sad-po.sk/media/pdf/201312180121161.pdf v dolnej časti tarifné podmienky dovozné. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj ref. PAL, MHD