• Jazyk
  • sk

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1700
 
So: zatvorené
Ne: 1300 - 1700
Giraltovce
Po-Pi: 730 - 1530
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 1100 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk
esf

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:
Opíšte prosím text z obrázka

Otázky a odpovede

ISIC (#873)
Kaja
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či ISIC karta platí vo všetkých SAD autobusoch... pretože dnes ráno ma jeden vodič zaskočil tým, že on také karty neberie... takže som musela platiť cestovné v hotovosti. Linka z LE cez PO do KE. Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email. V zmysle prepravného poriadku platného pre SAD Prešov, a.s. je uznávanie ISIC kariet (po kontrole platnosti karty) samozrejmé. Z Vašej informácie však usudzujem, že sa bavíme o linke, ktorú nevykonáva SAD Prešov, a.s.. Každá spoločnosť sa pri vykonávaní prepravy riadi Prepravným poriadkom platným pre daný druh dopravy. Tento musí byť verejne prístupný. Pavol Jendroľ, SAD Prešov, a.s., Odbor dopravy
Sťažnosť (#871)
Peter
chcel by som vyjadriť nespokojnosť v cestovaní linkou Bardejov - Becherov s odchodom o 13:40 s Bardejova. Naší romskí spoluobčania , aj keď majú oveľa viac spojov do Zborova , tak všetcí sa hrnú iba na tento spoj , a robia taký bordel , že to už je neúnosné . Cestujúci ,ktorý cestujú do Becherova , Chmeľovej tak sú donutený čakať na ďalší spoj o 14:30 hod. To dokedy máme toto všetko trpieť , alebo až dôjde k nejakému konfliktu , ale to už bude neskoro. Prečo vodič autobusu nato nič nepovie / najprv nech nastupujú cestujúci do Becherova , Chmeľovej / ,alebo sa bojí. Toto čo sa tam robí to už je hamba v cestovaní v dnešnej dobe. Ak sa v najbližšej dobe nezačne nič riešiť k tejto problematike , budeme nútený isť s tým aj pred média a pod. dúfam , že to nebudé potrebné . S pozdravom tiežcestujúci .
Odpoveď č.1:
Dobrý deň! My ako dopravca nemôžeme odoprieť prepravu cestujúcemu, ak spĺňa základné predpoklady na prepravu. Čo sa týka správania cestujúcich, nielen vodič ale aj ostatní cestujúci ich môžu upozorniť, ak im to spôsobuje problémy. Vodič vyhodnotí situáciu v zmysle prepravného poriadku a podľa toho koná. Je tu aj riešenie pomocou privolania polície, ktorú môže privolať ktokoľvek. Isto uznáte, že riešenie takých situácií nie je jednoznačné a vždy rovnaké. Ani vodič nemôže vidieť všetko a tiež to nevidí Vašimi očami. Len spoločným úsilím všetkých cestujúcich a vodičov je možné s tým niečo urobiť. Vodič bez podpory cestujúcich je len sám. Ďakujem za pochopenie. S pozdravom Ing. T. Stanislav Manažér kvality, personálne
Sťažnosť (#870)
Kristián
Sťažujem sa na vodiča 52615 lebo my v piatok 12.12.2014 alebo v pondelok 15.12.2014 nablokoval dvakrát tú istú jazdu Lístok v PIATOK: Starý zostatok: 22.58 € Nový zostatok: 21.98 € Lístok v PONDELOK: Starý zostatok: 21.32 € Nový zostatok: 20.72 € Sobotu a nedeľu vôbec nejazdím autobusom, lístky mám domá uložené a aj odfotené
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, pošlite na SAD Prešov, Košicka 2,Prešov žiadosť o vrátenie cestovného spolu s originál cestovným lístkom, na základe ktorého posúdime situáciu a prijmeme stanovisko,o ktorom Vás budeme informovať. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom Váš dopravca.
Nové poriadky (#867)
Štefan
Dobrý deň. Mohli by ste už konečne zverejniť nové cestovné poriadky? Lebo medzi tými, čo sú na tejto stránke (http://www.sad-po.sk/index.php?show=9&node=14) nie je ani jeden nový. Ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email. V čase platnosti pôvodných cestovných poriadkoch sa nové dali zobraziť kliknutím na rozbaľovacie tlačítko „ “ vedľa názvu stĺpca „Platnosť od“. Aj na základe Vášho podnetu si uvedomujem, že táto navigácia zrejme nebola užívateľsky dostatočne zrejmá. Preto sa v budúcnosti pokúsime nájsť iný spôsob zverejnenia. Ďakujem Vám za Váš podnet. Pavol Jendroľ, SAD Prešov, a.s., Odbor pre dopravu
Otazka (#862)
peter
TERAZ SA BUDU MENIT CESTOVNE PORIADKY OD 14.12 ALE CITAL SOM NA STRANKE VASEJ ZE PRIMESTKEJ DIALKOVEJ A MEDZINAROD. A MHD BARDEJOV TAM NEBOLA SPOMENUTAA--- A TEDA OTAZKA ODOMNA ZNIE CI PREDSA LEN ZMENITE CEST.PORIADKY AJ MHD BARDEJOV TAK AKO MI TO NAPISAL P. JENDROL ZE BUDU ZMENENE PRI NAJBLIZS.ZMENACH CEST.PORIADKU,-TEDA VYLEPSENE PRIPOJE MHD CEZ VIKENDY ZO STANICE ALEBO Z KLUSOV.ZEL.ST. V PODVECER.HODINACH OD LINIEK KOSICE-PRESOV-BARDEJOV,TAK AKO SOM VAS O TO MIULE ZIADAL V EMAILE ---- VOPRED DAKUEEM ZA ODPOVED
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, áno od 14.12.2014 nastáva platnosť nových cestovných poriadkov aj na MHD Bardejov. Nové cestovné poriadky sú zverejnené na http://www.sad-po.sk/index.php?show=10
Otázka od: Mária Sabolíková (#855)
Mária Sabolíková
nešoféruj - cestuj, samozrejme ak budeš mať šťastie a autobus ti zastaví. Týmto pozdravujem šoféra ktorý dnes 4.11.2014 12.23 mal zastaviť na zastávke pri nemocnici no z poloprázdnim autobusom síce spomalil no neunúval sa ani zaradiť do pruhu určeného autobusom stojaci autobus obišiel a pokračoval v ceste ďalej.Zostali sme tam stať a že nešoféruj radšej sa rozčúľ nech ta trafí.Prajem mu nech ho nikdy neprehliadne záchrana služba ak ju bude potrebovať.nech sa mu darí
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Chápeme Vaše vyjadrenie. Je nám to ľúto, ospravedlňujeme sa za nezodpovedné konanie vodiča. Ak máme prijať opatrenia, aby sa podobná situácia neopakovala potrebujeme vedieť na aký spoj ste čakali alebo akým smerom ste plánovali cestovať. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom Š. Kacian ved. odd. KK
Poďakovanie (#854)
Ľubica Richmanová Fabišíková
Dobrý deň, chcem sa poďakovať vodičovi 51308 na linke Lipany Prešov, ktorú minimálne raz týždenne využívam, za ohľaduplné a ochotné správanie. Mrzí ma, že nie každý dokáže oceniť ľudí, ktorí s ľuďmi pracujú. Aj keď sme zamestnaní v službách, ešte neznamená, že sa k nám ako ku sluhom budú druhí správať. Ďakujem za bezpečné a bezproblémové vozenie. A odkaz pre iných - buďme slušní, aby boli druhí slušní ku nám.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Veľmi pekne Vám ďakujem za Váš email. Vaše poďakovanie adresne odovzdám. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.
Spomaleny a vecne meskajuci sofer (#851)
adam
Dobry den dajte soferovi cislo 50943 instrukcie kedy ma byt na stanici so spojom sariska poruba rano o 7 mej Vie on kedy ma byt na stanici? Je ako spomaleny film uz viaceri cestujuci stracaju nervy len tak si stoji na zastavke a caka aj 3 minuty a na stanici dorazi s meskanim a to ini vodici na tomto spoji idu nacas odsledujte si to.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, reagujeme na Vaše pripomienky k vykonávaniu spoja č. 36 na linke 707442 Š. Poruba-Prešov. Vodič pri výkone spoja je povinný dodržiavať prevádzkovú povinnosti, t.j. riadiť sa a dodržiavať cestovný poriadok. Zo zastávky má vodič s autobusom odísť v čase , aký je stanovený CP pre daný spoj. Ide o to, že na zastávku môžu prísť osoby, ktorým by predčasným odchodom bolo odopreté právo na cestovanie. Prednedávnom sme riešili vodičov na tomto spoji v súvislosti s predčasnými odchodmi. To potvrdzuje, že si už dávajú pozor. Je nám ľúto, že autobus prichádza na AS v Prešove s meškaním. Problémy nám robí vysoká frekvencia účastníkov cestnej premávky. Pri spracovaní CP na rok 2015 u tohto spoja sme sa snažili preplánovať odchody zo zastávok tak, aby sa neopakovali nedostatky z roku 2014. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom Š. Kacian ved. odd. KK
Sťažnosť (#846)
Valéria
Dobrý, chcem vyjadriť nespokojnosť so šoférom- č. 51308- je to ududraný chlap, ktorý má stále problém s niekým alebo niečím. Ak mu robí problém voziť ľudí, tak nech sa vozí doma napr.na bycikli...nie je to jeho zamestnanie??? Na starších kričí, malé deti sa ho boja...To čo je toto????Nech je rád, že má koho voziť, lebo bez nich by mu nechodila výplata....
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Vaše pripomienky k správaniu sa vodiča, na ktorého ste poukázali budeme riešiť. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom Š. Kacian ved. odd. KK
Staznost (#839)
katarina
Dobry den chcela by som podat staznost na vodicov mhd bardejov ktory telefonuju pocas soferovania stalo sa mi to uz vela krat minimalne u 4soferoch dakujem
Odpoveď č.1:
Ďakujeme, že si všímate svet okolo. Na základe Vášho postrehu budeme robiť pohovory so všetkými vodičmi. Ak by sa to opakovalo, je dobré poskytnúť nám konkrétne, podrobné informácie. S pozdravom Ing. T.Stanislav, manažér kvality
Zmena odchodu (#815)
Kristián
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať či by ste nemohli zmeniť čas odchodu zo Svidníka do Prešova z 1:15 na 1:20. Lebo ja dobehuj na autobus lebo v škole nám končí hodina o 1:00 , veľa ľudí tak dobehuj a zároveň by som chcel pochváliť vodiča 51002
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email. Najbližšie zmeny cestovných poriadkov sa budú realizovať v mesiaci december. Váš návrh predložíme schvaľovateľovi v navrhnutých zmenách. Ďakujem za pochvalu vodiča, adresne odovzdám. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.
Sťažnosť (#813)
sťažnosť
Dobrý deň, chcel by som sa sťažovať na vodiča na linke Bardejov - Lenartov (P. Bľanda), ktorý svojim arogantným až povyšeneckým spôsobom pristupuje k cestujúcim na danej linke a to tým, že pred dvoma týždňami nezobral deti do Lenartova, ktoré stali na zastavke pred školou v Malcove. Autobus zastavil na zastavke pred školou, a po neodôvodnení dvere zatvoril, a deti nechal na zastavke.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Na základe Vašej sťažnosti nevieme menovanému vodičovi preukázať porušenie pracovných povinnosti a tým ani jeho netolerantné správanie. Váš podnet sme preverovali cez naše elektronické záznamy, v ktorých sme nenašli podozrenie, na ktoré ste sa snažili nás upozorniť. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom Š.Kacian ved.odd.KK
Malý pes (#811)
Mariana
Chcela by som sa opýtať či môžem prepravovať malého psa konkrétne sa jedná o toy pudla, ktorý má cca 20 cm , bez náhubka ak je v taške v ktorej je pripútaný a je mu obmedzený pohyb čiže nie je možné aby tašku samovoľne opustil. Aj ten najmänší náhubok mu je veľký.Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, ďakujeme Vám za Váš mail. Preprava psov je na diaľkových a prímestských linkách povolená podľa platných tarifných podmienok zverejnených pre jednotlivé druhy dopravy na www.sad-po.sk - dopravná činnosť - prímestská (diaľková) doprava - prepravný poriadok. Na medzinárodných linkách pre preprava psov zakázaná. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj referent DAL. MHD
Nedodržiavanie cestovného poriadku šoférov autobusu !!! (#809)
Terézia
Dobrý deň, chcem Vás poprosiť, aby ste dozreli na spoj Prešov - Víťaz s odchodm z Prešova o 15.10 hod, aby šoféri dodržiavali cestovný poriadok, čo sa týka odchodov zo zastaviek. Pretože už po druhý krát sa stalo (konkrétne v utorky), kedy odchod zo Širokého je o 15.56 hod, autobus odchádza 5 min skôr. Takže cestujúci (deti) musia čakať na následujúci autobus 1 hodinu. Prosím Vás dajte to do poriadku. Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Na základe Vášho podnetu sme upozornili vodičov, aby dodržiavali CP pri vykonávaní spoja č. 25 v rámci linky 707421. Ak by nedošlo k náprave a nedostatky pretrvávali, prosíme Vás, aby ste nás o tom informovali. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom Š. Kacian ved.odd. KK
Pochvala (#802)
Martina
Dobrý deň chcela by som výjadrit svoju spokojnosť vodičovi autobusu na linke Presov-Víťaz s os. číslom 50620 za príjemnú a nie zbytočne zdlhavu cestu domov z práce.keďže cestujem každodenné za prácou a využívam služby SAD mohli by byť cesty kratšie aj na ostatných spojoch.sú zbitocne zdĺhavé.za pochopenie ďakujem Martina
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš čas a spätnú väzbu. Všetky spoje sú vykonávané na základe schválených cestovných poriadkov. Radi privítame návrhy smerujúce k ich skvalitneniu a zlepšeniu. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.