• Jazyk
  • sk

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1700
 
So: zatvorené
Ne: 1300 - 1700
Giraltovce
Po-Pi: 730 - 1530
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 1100 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk
esf

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:

Otázky a odpovede

Sťažnosť na vodiča (#1282)
Jozef PAVOL
Dobrý deň. Chcem sa sťažovať na vášho vodiča ktorý šiel dnes dňa 24.8.2016 o 16:10 hod. na trase SNV-SABINOV .Vodič vôbec nerešpektuje v obci 50-tku.Jazdí arogantne ako pretekár.Asi pred mesiacom svojou arogantnou jazdou spôsobil v SNV havariu,kde ho z boku nabralo osobné auto. Bol som v autobuse a jednoznačne bola chyba u vašho vodiča.Dnes v Krompachoch arogantne vytlačil z cesty cyklistu.Prosím vás ,urobte nápravu,pokiaľ sa niekomu niečo nestane.Dakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Pridanie spojov Bardejov - Krivé (#1281)
Ján
Zdravím chcem sa spýtať že od kedy budú pridané spoje na smer Bardejov - Krivé. Dakujem :)
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Zmeny cestovných poriadkov sú schválené od 1.9.2016. Týka sa to aj zachádzok do obce Krivé. S pozdravom Bečaverová Ved.odd.pre dopravu
Autobus z Kendíc (#1279)
Dvorščáková
Stalo sa mi od júla asi 3 krát a naposledy dnes,že autobus zo zastávky Kendice 14.33 vynechal.Dnes som dochádzala na zastávku 14.25 a autobus už odchádzal,čiže som ho nestihla.Zmenil sa cestovný poriadok alebo ako je to?Ďakujem za odpoveď.D.d.vorščáková
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Cena (#1277)
martin
Dobry den chcem sa opytat budem cestovat z Presova do obce sulin s jednym prestupom. Chcem si zobrat so sebou dva bicykle lebo cestujem aj s priatelkou. Nikde na stranke nevidim cenu za prepravu bicykla. Neviete mi podat info? Dakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, Tarifné podmienky platné pre prímestskú dopravu sú zverejnené na http://www.sad-po.sk/media/pdf/201312180121161.pdf v dolnej časti tarifné podmienky dovozné. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj ref. PAL, MHD
Sťažnosť (#1276)
Hrabčaková V.
Dobrý deň, dňa 16.8.2016 som sa dostala do veľmi nepríjemnej situácie s vodičom autobusu (č. 21087). Nastupovala som na autobusovej zastávke v Rožkovanoch v čase o 8:31:23,(Odchod z Lipian- 8:28) s tým že vodič autobusu (č.21087) zastavil mimo zastávky, aj keď ma už z diaľky videl, tak som sa za ním rozutekala, nepočkal pokiaľ som si vyprosila lístok automaticky sa zaradil do premávky, takže ma vybavoval v pohybe v úseku medzi Rožkovany- Milpoš. Následne som si vyžiadala študentský lístok do Sabinova, ktorý mi vraj nevydá pretože mám neplatnú ISIC kartu. Vysvetlila som mu, že ju mám predĺženú takže je aktívna a platná do 9/2016. Ignoroval moje slová, nezaujímali ho žiadne čísla stroj mu po priložení ukázal, že je neaktívna a začal sa mi vyhrážať slovami aby som si vystúpila alebo si kúpila celý lístok. Zakúpila som si teda celý lístok aj keď mám právo na študentskú zľavu. ISIC kartu využívam denno-denne. Dávam na vedomie, že v ten istý deň v poobedňajších hodinách som si študentskú zľavu uplatnila samozrejme pri inom šoférovi, pri ktorom asi zázračne fungovala. Obraciam sa na Vás aby ste danú vec dôkladne prešetrili, vodiča poučili o povinnostiach, ktoré sa týkajú jeho profesie a v krajnom prípade zabezpečili preškolenie vodičov v študentských kartách(ISIC). Ďakujem. S pozdravom Hrabčáková
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#1275)
Hrabčaková V.
Dobrý deň, dňa 16.8.2016 som sa dostala do veľmi nepríjemnej situácie s vodičom autobusu (č. 21087). Nastupovala som na autobusovej zastávke v Rožkovanoch v čase o 8:31:23,(Odchod z Lipian- 8:28) s tým že vodič autobusu (č.21087) zastavil mimo zastávky, aj keď ma už z diaľky videl, tak som sa za ním rozutekala, nepočkal pokiaľ som si vyprosila lístok automaticky sa zaradil do premávky, takže ma vybavoval v pohybe v úseku medzi Rožkovany- Milpoš. Následne som si vyžiadala študentský lístok do Sabinova, ktorý mi vraj nevydá pretože mám neplatnú ISIC kartu. Vysvetlila som mu, že ju mám predĺženú takže je aktívna a platná do 9/2016. Ignoroval moje slová, nezaujímali ho žiadne čísla stroj mu po priložení ukázal, že je neaktívna a začal sa mi vyhrážať slovami aby som si vystúpila alebo si kúpila celý lístok. Zakúpila som si teda celý lístok aj keď mám právo na študentskú zľavu. ISIC kartu využívam denno-denne. Dávam na vedomie, že v ten istý deň v poobedňajších hodinách som si študentskú zľavu uplatnila samozrejme pri inom šoférovi, pri ktorom asi zázračne fungovala. Obraciam sa na Vás aby ste danú vec dôkladne prešetrili, vodiča poučili o povinnostiach, ktoré sa týkajú jeho profesie a v krajnom prípade zabezpečili preškolenie vodičov v študentských kartách(ISIC). Ďakujem. S pozdravom Hrabčáková
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#1274)
Hrabčaková V.
Dobrý deň, dňa 16.8.2016 som sa dostala do veľmi nepríjemnej situácie s vodičom autobusu (č. 21087). Nastupovala som na autobusovej zastávke v Rožkovanoch v čase o 8:31:23,(Odchod z Lipian- 8:28) s tým že vodič autobusu (č.21087) zastavil mimo zastávky, aj keď ma už z diaľky videl, tak som sa za ním rozutekala, nepočkal pokiaľ som si vyprosila lístok automaticky sa zaradil do premávky, takže ma vybavoval v pohybe v úseku medzi Rožkovany- Milpoš. Následne som si vyžiadala študentský lístok do Sabinova, ktorý mi vraj nevydá pretože mám neplatnú ISIC kartu. Vysvetlila som mu, že ju mám predĺženú takže je aktívna a platná do 9/2016. Ignoroval moje slová, nezaujímali ho žiadne čísla stroj mu po priložení ukázal, že je neaktívna a začal sa mi vyhrážať slovami aby som si vystúpila alebo si kúpila celý lístok. Zakúpila som si teda celý lístok aj keď mám právo na študentskú zľavu. ISIC kartu využívam denno-denne. Dávam na vedomie, že v ten istý deň v poobedňajších hodinách som si študentskú zľavu uplatnila samozrejme pri inom šoférovi, pri ktorom asi zázračne fungovala. Obraciam sa na Vás aby ste danú vec dôkladne prešetrili, vodiča poučili o povinnostiach, ktoré sa týkajú jeho profesie a v krajnom prípade zabezpečili preškolenie vodičov v študentských kartách(ISIC). Ďakujem. S pozdravom Hrabčáková
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Preprava psa (#1273)
Zuzana
Dobrý deň,chcem sa opýtat ako to je s prepravou šteniatka v autobuse smer Hermanovce:) dakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Podľa Smernice o prepravnom poriadku prímestskej dopravy čl. 11 odst. 3 - ako batožinu môže cestujúci vziať so sebou živé spoločenské zvieratá, ak ich preprava nie je cestujúcim na ťarchu a ak sú uzavreté v klietkach, košoch alebo iných vhodných schránkach s nepriepustným pevným dnom. Pre prepravu schránky so zvieraťom platia ustanovenia o preprave batožín. S pozdravom Bečaverová Mária Bc. Ved.odd. pre dopravu
čipová karta (#1272)
Milan
Dobrý deň, ako rodičia budúceho prváčika mu potrebujeme vybaviť čipovú kartu. Na stránke som nenašiel žiaden postup resp. návod ako postupovať. Prosím o radu. Ďakujem S pozdravom Milan
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. K vybaveniu žiackej dopravnej karty potrebujete vyplniť žiadosť a dať ju potvrdiť do školy, k tomu ešte je potrebná fotografia 2,5x3 cm a rodný list dieťaťa k overeniu údajov. Žiadanku dostanete v našich pokladniach - Prešov, Sabinov, Lipany, Giraltovce, Bardejov/ alebo, ak máte možnosť stiahnuť si ju z našej webovej stránky - www.sad-po.sk / je tam uvedený aj pokyn pre žiadateľa/. S pozdravom Bc. Mária Bečaverová vedúca oddelenia pre dopravu
Sťažnosť (#1270)
Dávid Drang
Dobrý deň , chcel by som nahlasit že dňa 15.8.2016 autobus vynechal zastávku Kožany rano s pravidelným odchodom 04:32 . Nakoľko som dôsledkom toho zmeškal ďalší dôležitý pripoj. Ďakujem za skoré vybavenie PS: Neni to prvýkrát čo nezašiel
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#1268)
Marta Tureková, Mgr.
Dobrý deň, dňa 11.8. 2016 som potrebovala byť v práci do 6,30 hod. a tak som išla na spoj Župčany - Prešov s odchodom o 6,00 hod. zo zastávky Župčany č.d. 33. Na zastávku som prišla 5,55 hod., ale autobus ako som neskôr zistila odišiel pre odchodom 6,00 hod., čiže ešte skôr ako 5,55 hod.. Je to v poriadku takto nerešpektovať cestovný poriadok????? Podobnú skúsenosť som mala aj pred rokom, vodiča som upozornila, že ešte nie je čas odchodu, načo vypol motor autobusu a čakal na odchodu, samozrejme s hlúpymi poznámkami. Žiadam zodpovedných pracovníkov na zriadenie nápravy. Čakám na info o riešení, ďakujem. S pozdravom Tureková
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#1266)
Zuzana G.
Dobrý deň, chcela by som sa sťažovať na vodiča, ktorý šiel linkou Sabinov - Hubošovce včera t.j. 8.8.2016 /odchod zo SB o 11:40 hod./ a mal byť na zastávke Sabinov, Orkucany, most. o 11.50 hod. Na tejto zastávke ho asi 15 min. čakalo moje dieťa. Autobus meškal asi 5 minút a keď konečne došiel, na zastávke nezastavil a aj keď mu moja dcéra dávala znamenie aby zastavil, bohužiaľ sa tak nestalo. Naštvalo ma to hlavne preto, lebo týmto spojom sa mala dostaviť na vopred dohodnuté miesto. Nezvykne cestovať sama a toto bola pre ňu veľmi zlá skúsenosť. Taktiež nám to urobilo nemalé problémy. Manžel musel odísť z práce a dopraviť ju tam, kde sa mala bez problémov dostať autobusom SAD. Prosím skúste to prešetriť a patrične vodiča upozorniť, nech si naštuduje zastávky na ktorých má zastaviť. Ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Arogantne spravanie vodica (#1265)
Michal Čičvara
Dobry den chcel by som upozornit za drze a nevhodne spravanie vodica c. 65547, ktory dna 8.8.2016 na linke c. 701402/59 po tom ako som si zakupil listok v hodnote 0,85 centov a z 1 eurovej mince mi vydal \"len\" 10 centov a nasledne odmietol vziat priatelku aj s malym psom (civavou) s odovodnenim, ze nema nahubok, no psa som nasledne bol ochotny dat do tasky co on odmietol a vyhodil priatelku z autobusu, potom ako ju vyhodil som chcel vystupit aj ja a ziadal som od neho vratenie penazi co on odmietol s tym, ze si mam sadnut a cestovat, no ja som mu povedal, ze cestujem s nimi a ze bez nich nikam neidem a nech mi laskavo vrati peniaze, hadal sa tam so mnou na cely autobus a vyzyval ludi aby mi nieco povedali, nasledne mi sam zacal odsuvat tasky zo zeme a vyzyval ludi aby nastupovali aj cezomna, po asi 10 minutovej hadke som si vzal listok a tych svojich 10 centov a autobus som bez vratenia penazi aj s priatelkou opustili, chcel by som vediet, kde to mam riesit a kde mozem popripade ziadat o vratenie svojich sice malych ale predsa nejakych penazi dakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Meškanie linky 707417 10 (#1263)
Nespokojní cestujúci
Dobrý deň, dnes 08.08.2016 mal autobus v smere Žipov-Prešov s pravidelným odchodom zo Žipova 4:425 /podľa Vášho cest. poriadku/ meškanie 10 min !!! Nie je to prvé meškanie, odkedy ste nám pridelili nového šoféra. Stále, keď ide tento nový šofér, autobus mešká min. 5 min. !! Ľudia nestíhajú prípojné autobusy, MHD ....resp. neskoro prichádzajú do práce. Konkrétne ja si už musím do konca mesiaca nadrobiť 1,5 hod. nakoľko mi nesedí dochádzka, odkedy máme nového vodiča. Keď to takto pôjde ďalej, tak do konca mesiaca to bude možno aj celý prac. deň, ktorý si budem musieť nadrobiť, len preto, že máte šoféra, ktorý si myslí, že vozí turistov tak ide celý čas 50-tkou, aby si popozerali prírodu. A to je nás viac, čo prichádzam neskoro do práce. Bolo by dobré vysvetliť mu, že je nutné dodržiavať cest. poriadok a že mimo obce môže ísť dokonca až 90 -tkou. Keby aj išiel celý čas tou 50-tkou by nevadilo, keby dodržiaval cestovný poriadok !!! Príchod do Prešova má byť 5:05 hod, nie 5:15 hod, ako sme dnes prišli !! Chápem, že je dovolenkové obdobie, že SAD Prešov je v stave, že nemá vodičov, tak berie všetko, čo príde, že sa asi momentálne držííte hesla \" zavolaj ,alebo napíš Stanislavovi a jazdíš\", ale toto je už veľa. Poniektorí cestujeme týmto spojom už viac ako 20 rokov a toto sa ešte nestalo !! Meškal autobus sem-tam, aj to v čase veľkých mrazov, poľadovíc, ale nie v lete pri suchých prázdnych cestách. Prosíme, vráťte nám naších starých šoférov /Jakubík, Tkačik, Mika..../alebo nám aspoň prideľte na tento spoj človeka, ktorý dokáže dodržať cest. poriadok. Tento šofér je vhodný na zájazdové , výletné trasy , kde nie je nutné dodržiavať cest. poriadok, ale nie ako vodič prímestkej dopravy, ktorý vozí väčšinou ľudí do práce....Trošku si to vyselektujte u Vás. ďakujeme
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Preprava psa busom (#1259)
Viktoriia
Dobry den,prosim Vas, mozem cestovat s malym psom sadkou? Mam voditko,nahubok, je ockovany. Vopred dakujem za odpoved.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Podľa Smernice o prepravnom poriadku prímestskej autobusovej dopravy čl.11 odst. 4- bez schránky možno vziať do vozidla len psa, ktorý má bezpečný náhubok a drží sa na krátkej vôdzke, nie je špinavý a agresívny. S pozdravom Bečaverová- ved.ood.dopravy