• Jazyk
  • sk

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1700
 
So: zatvorené
Ne: 1300 - 1700
Giraltovce
Po-Pi: 730 - 1530
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 1100 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk
esf

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:
Opíšte prosím text z obrázka

Otázky a odpovede

Zviera (#796)
Denis
Chcel by som sa opýtať aký je vysoký poplatok za prevoz zvieraťa. Jedna sa o malú mačku. Dakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email. Prevoz zvieraťa je možný na vnútroštátnych linkách. Medzinárodné linky prevoz zvieraťa nemajú povolený. Je dôležité zoznámiť sa s Prepravným poriadkom pre daný druh dopravy, ktorý má každý dopravca verejne prístupný. Uvádzam výňatok z nášho Prepravného poriadku: 3. Ako batožinu môže cestujúci vziať so sebou živé spoločenské zvieratá, ak ich preprava nie je cestujúcim na ťarchu a ak sú uzavreté v klietkach, košoch alebo iných vhodných schránkach s nepriepustným pevným dnom. Pre prepravu schránky so zvieraťom platia ustanovenia o preprave batožín. Dovozné je cena za prepravu batožín, psov, drobných domácich zvierat a autobusových zásielok (Príloha č. 2). do 25km 25-50km 51-100 km bat. do 25 kg, sánky, lyže 0,15 € 0,20 € 0,35 € bat. do 50 kg, kočík1ks 0,20 € 0,30 € 0,35 € Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.
Pochvala :)) (#795)
Ivanka
Chcem vyjadrit svoju spokojnost a zaroven podakovat soferom, s ktorymi som cestovala z Londyna na Slovensko v stredu 17teho sept. Vsetci boli priatelski a ochotni pomoct. Porozpravali sa s cestujucimi, takze sa nam cestovalo velmi dobre. Su to strasne sympaticki soferi. Ja osobne som bola maximalne spokojna a aj nabuduce sa rozhodnem cestovat so SAD-PO. Dufam, ze este narazim na takych soferov ako teraz. Dakujem za super sluzby. S pozdravom Ivanka :))
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Veľmi pekne Vám ďakujem za Vašu spätnú väzbu. Zvyčajne si každý nájde čas iba pre vyjadrenie nespokojnosti... Každá spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Takáto poteší a odmení vynaloženú snahu. Ďakujem. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu SAD Prešov, a.s.
Sťažnosť (#782)
Nemenovany
Dobrý deň. Chcem sa sťažovať na šoférov autobusov. Pravidelne navštevujem priateľku v Malom Šariši a autobusy, ktoré majú zastávky Malý Šariš, Telekča alebo Malý Šariš, Rázcestie, mi odmietajú zastaviť vo večerných hodinách (aj keď som dobre viditeľný) a keď zastaví nejaký šofér tam ma dobre nezabije a povie, že: to nemôžeš nastúpiť na iný? alebo : Ja tu zástavku nemám. alebo : Predo mnou išiel kolega prečo si nestopol jeho. Buď urobte v tom poriadok alebo budem moju sťažnosť posúvať vyššie. Ďakujem. Prajem príjemný deň.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Na Váš podnet sme všeobecne upozornili vodičov ohľadom dodržiavanie prepravných a prevádzkových povinnosti. Konkretizovali sme to na zastávky M.Šariš, rascestie a M. Šariš, Telekča. Ako efektívnejšie riešenie takýchto nedostatkov vidíme v tom, že nás budete okamžite informovať o takýchto prípadoch prípadoch a my dokážeme z Vašich informácií zistiť, o ktorého vodiča sa jedna. Takýmto spôsobom budeme riešiť konkrétnu osobu. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom Š. Kacian ved. odd. KK
Sad karty (#779)
Matúš Biroščák
dobry den, ak som studentom vysokej skoly denneho studia a prave som dovrsil vek 26 rokov mam narok na kartu zo SAD so studentskou zlavou? dakujem za odpoved
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email. V zmysle platných predpisov je pre žiakov vek 26 rokov hraničný, po prekročení tohto veku sa za žiaka v zmysle nárokov na zľavu nepovažuje. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a. s.
Otázka od: Dominika (#772)
Dominika
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či sa dá vybaviť čipová karta na zľavnené cestovné keď budem študentkou vysokej školy - externá forma. Viem že denný študenti majú ISIC, ale aj externisti by mohli mať nejakú zľavu na cestovné, veď sú tiež študenti. DAkuejm
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email. Externý študent v zmysle platných a schválených taríf nemá nárok na Osobitné cestovné I (v minulosti tzv. žiacke cestovné). Každá zľava musí byť objednávateľom odsúhlasená a schválená, následne dotovaná. V zmysle našej platnej legislatívy postavenie externého študenta nie je rovné "dennému" študentovi. Pavol Jendroľ
Sťažnosť (#759)
Balogova Anna
Dobrý deň, chcela by som Vás upozorniť, že na zastávke SAD - Ovčie Jednota je umiestnený nový cestovný poriadok s odchodom autobusov zo zastávky Víťaz Jednota. Je to pre cestujúcich mätúce. A ešte jeden postreh. Nový držiak na cestovný poriadok je síce pekný a elegantný, ale je na zastávke umiestnený nevhodne, prší na neho, pretože je prichytený tak, že vytŕča zo zastávky a môže dôjsť aj k úrazu, lebo ostré hrany plechu vytŕčajú a môže si niekto na ňom ublížiť. A keďže papier s CP nie je zaliaty do fólie, tak je celý premočený a už začína byť aj nečitateľný. Takže výsledok nového CP je nulový - je nesprávny, ohrozuje a ešte aj rozmoknutý. Prosím, príďte si to overiť a hlavne vymeniť. Ďakujem Balogová
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, ďakujeme Vám za Váš mail. Vami poskytnuté informácie preveríme a následne zabezpečíme výmenu cestovného poriadku a jeho ochranu proti namoknutiu. Umiestnenie držiaka pre cestovný poriadok je zabezpečené v rámci technických možnosti konštrukcie zástavky. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj referent. MHD, DAL
Poplatok (#754)
Ing. Rodák
Dobry den. Som osoba s preukazom ŤZP (predtým ZŤP) a cestoval som Vasim autobusom aj s "dochodcovskym vozikom", teda vlastne nákupna taška s kolieskami (urcite to poznate, ak nie poslem foto). Vodic ziadal odo mna zaplatit poplatok za tento vozik aj ked spolocnost EUROBUS takyto vozik pre obcanov TZP prepravuje zdrama. Chcel by som sa spytat ci som mal pravdu ja alebo vodic. Listok mam odlozeny pretoze chovanie vodica bolo, no povedzme nie celkom take ako by malo byt. Dakujem za odpoved.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. V súlade s prepravným poriadkom našej dopr. spoloč. pre každého cestujúceho platí pri preprave batožín povinnosť úhrady za dovozne podľa tarify. Spoplatneniu podliehajú batožina a predmety, ktoré minimálne v jednom rozmere presahujú o 10 cm stanovené rozmery. Pre batožinu sa jedná o hraničný rozmer 30x40x60 cm. Rozmery sa zisťujú meraním. Ak nie je k dispozícií meradlo rozhodujúci je odhad vodiča. Ďakujem za pochopenie. S pozdravom Š. Kacian ved.odd. KK
Zmena odchodu (#751)
Mária
Dobrý deň, chcem sa opýtať či je možné zmeniť dátum odchodu na spiatočnom lístku z Prahy. Ďakujem :)
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, zmena dátumu odchodu spoja na spiatočnom lístku je možná na základe podmienok uvedených v prepravnom poriadku pre medzinárodnú dopravu. Viac na http://www.sad-po.sk/media/pdf/201304250823551.pdf S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj ref. MHD, DAL
Odchod zo zahraničia (#750)
Janka
Dobrý deň, ak je uvedené, že autobus odchádza z Užhorodu o 15.00 - je to miestny čas v Užhorode alebo náš. Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email. Časové údaje sú uvedené v stredoeurópskom čase - "náš čas". Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.
Cesky isic (#747)
klára
dobrý deň, chcela by som sa opýtať či poskytujete zľavu na cestovné aj studentom s ISICom vydaným českou školou
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email. Naša spoločnosť poskytuje študentské zľavy na ISIC vydaný v Českej republike, avšak iba na platbu v hotovosti, pretože nie sú čitateľné na našich strojčekoch. Vodič po overení vizuálnej platnosti karty vydá zľavnený lístok podľa príslušnej tarify. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.
Ako ? (#741)
Zuzana
Chcem sa opýtať, ak si chcem domov doviezť kamarátky (2) tak ako mám poprosiť lístky ? Ja mám žiacky, ale ony dve nemajú vôbec, tak čo mám povedať ? možno je to hlúpe, ale potrebujem vedieť Dopredu Ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň Vám prajem. Ďakujem Vám za Vašu otázku. V zmysle tarifných podmienok Prepravného poriadku je nárok na zľavu potrebné preukázať určeným spôsobom. V prípade, že neviete preukázať nárok na zľavu je potrebné zakúpiť cestovný lístok v cene základného cestovného. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.
A.Svianteka (#740)
iveta
Chcem Vás upozorniť, že čas odchodov autobusov na mhd Bardejov na zastavke A.Svianteka, sa nezhoduje s tým čo mate na tejto internetovej stránke.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, ďakujeme Vám za Váš mail. Vami poskytnutú informáciu preveríme a následne prijmeme opatrenia, ktoré zabezpečia súlad zverejnených odchodov na výveske zastávky A.Svianteka. s cestovnými poriadkami MHD Bardejov schválenými mestom Bardejov s platnosťou od 1.7.2014. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj ref. MHD, DAL
Vernostna karta (#729)
Ivana
Dobry den, dnes som sa registrovala na Vernostnu kartu cez online rezervacny system. Je mozne tuto kartu pouzit ako doklad na zlavnene cestovne zo zahranicia? Konkretne smer Bradford-Presov a spat? Dakujem vopred za odpoved.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Na medzinárodnej linke Michalovce- Bradford neplatia klasické študentské zľavy. Zľavnené cestovné je odstupňované vekom cestujúceho. Zľavnené cestovné je pre cestujúcich do 26 rokov a nad 60 rokov. Ak ste sa zaregistrovali do systému "Vernostná karta" je možnosť získať ďalšie zľavy po precestovaní určitého počtu ciest. Zľavy sú uvedené v prepravnom poriadku pre medzinárodnú dopravu. S pozdravom Mgr. Richard Piatak
Pochvala (#728)
stevo
Všimol som si, že v poslednom čase tu ľudia dosť píšu poďakovania a pochvaly šoférom. Som študentom a už pár rokov cestujem vašimi spojmi, hlavne na linke 708403. Mám s vašou spoločnosťou dobré skúsenosti a veľmi by som chcel pochváliť šoférov číslo 55930, 10260 a 50091. Sú to traja najsympatickejší šoféri akých poznám. Nikdy som ich nevidel nahnevaných, alebo aby nadávali cestujúcim. S nimi je radosť jazdiť. Ďakujem za dobré služby a prajem veľa cestujúcich.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email a Váš čas venovaný jeho vytvoreniu. Som rád, že Vaša skúsenosť s cestovaním je dobrá a že ju aj verejne prezentujete. Našou prvoradou snahou je preprava cestujúceho v požadovanom čase, v čistom autobuse, so slušným vodičom. Teší ma takáto spätná väzba. Vodičom Vašu pochvalu adresne doručím. Ďakujem že využívate naše služby a prajem veľa spokojných kilometrov. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.
Dotaz (#726)
Germanová- Sobeková
Dobrý deň, mam na Vás jednú otázku. Ako je to z prepravou kočiarov? Bardejovský šoféri účtujú za kočík a aj za dieťa, ktorá sa v ňom vezie, čiže dohromady platím 45centov. Na stránke http://www.dpmp.sk/ppor.html#cl8 som sa dozvedela, že sa za kočík neplatí ako to vlastne je? Ďakujem za odpoveď
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, ďakujem Vám za Váš email. Detské kočíky v MHD Bardejov sa prepravujú na základe platného prepravného poriadku zverejneného na http://www.sad-po.sk/media/pdf/201208230810571.pdf . Súčasťou prepravného poriadku sú aj tarifné podmienky ktoré stanovujú poplatok za prepravu kočiara viď. http://www.sad-po.sk/media/pdf/201206250624181.pdf . S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj referent MHD, DAL