• Jazyk
  • sk

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1700
 
So: zatvorené
Ne: 1300 - 1700
Giraltovce
Po-Pi: 730 - 1530
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 1100 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk
esf

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:

Otázky a odpovede

Sťažnosť (#1407)
maria
Je normálne že jeden autobus pozbiera ľudí skoro zo všetkých dedín od Livova , Malcova cez Lenartov,Snakov, Hrabské, Kružlov až po Zlate a cesta, ktorá normálne trvá 25 až 30 minút sobotu trvá takmer hodinu a pol a ľudia nestíhajú do prace??
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#1405)
Nikola Veličková
Dobrý deň Chcela by som upozorniť na správanie jedného z Vašich šoférov, dnes ráno odchod autobusu 6.32 Smilno - Bardejov, prišli sme na zastávku 6.32 , autobus bol na zastávke šofér nás videl(podotýkam že stačilo aby len otvoriť dvere , ale on nie ) a len tak si kývol rukou a odišiel , netýka sa to len mňa , ale ďalších 4 ľudí , ja osobne som nestihla do práce a ostatný 4 sú školopovinný čiže tak isto nestihli na prvú hodinu, keďže najbližší autobus je v Smilne 7,10 tak sme od 6.32 stáli na zastávke .... všetci sme zmrzli a myslím že je to na zamyslenie .... ďakujem s pozdravom Nikola Veličková
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#1402)
František Marcinčin
Dobrý deň, podávame sťažnosť na spoj č. 707419, že dňa 10.1.2017 vynechal spoj s odchodom o 4 00 zo zastávky Víťaz - Jednota a nebol zaň poskytnutý žiadny náhradný spoj.Z tohto dôvodu meškali naši zamestnanci cca 1 hod do práce. Vzhľadom na nízke teploty, ktoré v tomto čase dosahujú -19°C, je vysoko pravdepodobné, že naši zamestnanci, ktorí stáli 50min v takomto počasí budú práceneschopní a budú chýbať vo výrobe, čo spôsobuje firme značné finančné straty. Žiadame Vás o vyjadrenie. F. Marcinčin - Vedúci výroby, f. Hinrichs s.r.o. Ľubotice.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Otázka od: Katarína (#1401)
Katarína
Dobrý večer, dňa 9.1.(19.47 príchod autobusu na Levočskú) som cestovala autobusom ktorý mal cieľovú zastávku v obci Vítaz a ja som som si pýtala lístok do obce Svinia. Pán šofér bol zjavne nazlostený a odvrkol mi s nervami že on nemá zástavku v mojej obci že mi šiel pred chvíľou autobus smerom do Hermanoviec. Odpovedala som mu slušne že som to poste nestíhala a jeho to nezaujímalo že som si to mala zariadiť tak aby som to stihla lebo on vo Svini zastávku nemá pričom som stále cestovala a aj doteraz cestujem týmto spojom a nikdy sa mi niečo také nestalo. Pýtala som študentský listok tak sa na mňa vykričal že som mu dala málo lebo mi dal lístok v plnej hodnote tak som sa vrátila aby som mu zopakovala že som si pýtala študentský a tak mal problém s tým že aké som mu dala citujem \"šmece\" lebo som mu dala 5 centov v jedno centovkách. Tento pán šofér sa so mnou bavil ako s nejakou cigánkou z Jarovníc vybil si očividne na mne nervy aj napriek tomu že som sa s ním bavila slušne a ja som nič zlé nespravila. Číslo vodiča je : 53046. S takýmto správaním šoférov by bolo potrebné niečo urobiť lebo si bežne vybíjajú zlosť na cestujúcich. Ďalšia vec ktorá sa mi nepáči že sa mi bežne stane že mi šofér tyká čo je drzosť nakoľko nemám 15 rokov ale 24. Bežne sa stáva že drobné nevydajú naspäť. Bolo by slušné od nich povedať že pani tak nemám drobné na vydanie alebo niečo podobné ale tvária sa akoby nič. Čo mi ešte vadí a nepríde mi normálne že mamička s kočiarom nevojde do autobusu kvôli naším rómskym občanom ktorý využívaju SADku ako sťahovaciu službu. Prepravujú nábytky, elektroniku, poličky, komody, koberce a človek nemá kam dať kočiar nehovoriac o tom že su sfetovaní, opití, hluční a agresívni. Nikdy som takéto \"hlúposti\" neriešila ani som sa nesťažovala ale tento šofér to prehnal s takým prístupom a celkovo mi vadí čo sa v poslednej dobe deje. Neviem ako takéto stažnosti cestujúcich riešite ale tohot pána by trebalo napomenúť aby si nebudúce krotil svoje emócie. Ďakujem S pozdravom Katarína Krahulcová
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť na šoféra autobusu č. 701502 4052 (#1400)
Natalia Kyš
Dobrý večer, dnes a teda dňa 6.1.2017 o 17.30hod. som cestovala s Prešova do Bardejova linkou č.701502 4052. Chcem podať sťažnosť na vodiča autobusu ktorý mal v túto dobu službu, hlavne sa to týka okolností a prístupu šoféra ktorý ani pri najmenšiom nemal ochotu uložiť moju cestovnú batožinu do úložného priestoru v autobuse a to ťažkého kufra ktory som mala so sebou. Povedal mi, že kufor ma isť hore do autobusu nakolko nemá veľa ludí a uložiť som si ho musela sama on otvoril iba zadne dvere, už takéto správanie hneď na začiatku je dvôvodom na sťažnosť. A aby toho nebolo málo navyše v tomto čase bol vonku velky mráz a to -14c a pán šofér na miesto toho aby bol v autobuse zakuril tak pustil klimatizáciu ....tak že tam vlastne celu dobu az do Bj. fúkal studený vzduch! Po prichode do cieľovej stanice som mu toto počínanie vytkla a on sa ešte posmešne vyjadril ,že sa mu neda zakurit (citujem)nakoľko má starý autobus a sam si pod svoje nohy kuril,zaujímavé..A na záver mi povedal že sa mám ukľudniť a doma si vypit teplý čaj na zahriatie preto že som vraj unavená keďže mám za sebou dlhú náročnú cestu. Odpovedala som mu že za takéto správanie sa budem na neho sťažovať ,tak sa iba smial a povedal mi že v doprave už pracuje 40rokou a vie čo robí ...dúfam že s toho vyvodite patrične dvôledky aby sa v budúcnosti takéto veci neopakovali a v túto dobu službu konajuci šofér bol za hrubé porušenie svojích pracovných povinností patrične potrestaný. S pozdravom Natalia Kyš
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
STAZNOST (#1399)
Natalia Kyš
Dobrý večer, dnes a teda dňa 6.1.2017 o 17.30hod. som cestovala s Prešova do Bardejova linkou č.701502 4052. Chcem podať sťažnosť na vodiča autobusu ktorý mal v túto dobu službu, hlavne sa to týka okolností a prístupu šoféra ktorý ani pri najmenšiom nemal ochotu uložiť moju cestovnú batožinu do úložného priestoru v autobuse a to ťažkého kufra ktory som mala so sebou. Povedal mi, že kufor ma isť hore do autobusu nakolko nemá veľa ludí a uložiť som si ho musela sama on otvoril iba zadne dvere, už takéto správanie hneď na začiatku je dvôvodom na sťažnosť. A aby toho nebolo málo navyše v tomto čase bol vonku velky mráz a to -14c a pán šofér na miesto toho aby bol v autobuse zakuril tak pustil klimatizáciu ....tak že tam vlastne celu dobu az do Bj. fúkal studený vzduch! Po prichode do cieľovej stanice som mu toto počínanie vytkla a on sa ešte posmešne vyjadril ,že sa mu neda zakurit (citujem)nakoľko má starý autobus a sam si pod svoje nohy kuril,zaujímavé..A na záver mi povedal že sa mám ukľudniť a doma si vypit teplý čaj na zahriatie preto že som vraj unavená keďže mám za sebou dlhú náročnú cestu. Odpovedala som mu že za takéto správanie sa budem na neho sťažovať ,tak sa iba smial a povedal mi že v doprave už pracuje 40rokou a vie čo robí ...dúfam že s toho vyvodite patrične dvôledky aby sa v budúcnosti takéto veci neopakovali a v túto dobu službu konajuci šofér bol za hrubé porušenie svojích pracovných povinností patrične potrestaný. S pozdravom Natalia Kyš
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť - skorý odchod a arogantné správanie vodiča (#1395)
Tomáš
Dobrý deň, chcel by som vyjadriť svoju nespokojnosť s prístupom vodiča č. 50380, ktorý dňa 28.12.2016 na linke 707505/4 (Michalovce-Tatr.Lomnica), v zastávke Spišské Podhradie námestie odkiaľ má odchod 18:38 nedodržal tento čas a odišiel mi skoro \"pred nosom\" v čase 18:37:20 bol autobus už v pohybe aj keď vodič videl, že sa snažím dobehnúť ho aby som stihol tento spoj. Po kývaní mi zastavil a drzým komentárom ma privítal pri nastúpení \"Na autobus chodíme na čas\" (tu si dovolím podotknúť, že na zastávku som prišiel v čase keď mal ešte stáť a čakať, viem túto skutočnosť podložiť lístkom č. 411754/1266409, ktorý bol vydaný v čase 18:37:53). Preto sa pýtam či takéto správanie je korektné? Myslím si, že ak je odchod o 18:38 tak by autobus mal ešte v čase 18:37:59 stáť v zastávke. Prosím napomeňte tohto vodiča, chápem po celom dni mal toho dosť, ale tento prístup ma zarazil nakoľko som bol doteraz so službami SAD Prešov spokojný. Ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Poďakovanie (#1394)
Lucia
Dobrý deň, chcela by som týmto veľmi pekne poďakovať vodičovi 50612, linky 707445/6 zo Stropkova do Prešova za milý a ústretový prístup a ochotu pomôct a poradiť. Oceňujem aj čistučký a vyupratovaný autobus a príjemnú a profesionálnu jazdu. Želám ešte veľa šťastných kilometrov !
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, ďakujem Vám za Váš e-mail a tak potrebnú spätnú väzbu. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.
Sťažnosť (#1392)
Tatiana
Dobry večer chcem podať sťažnosť z dňa 22.12.2016 na vodiča čislo: 51308 a linka čislo: 707449/20 spoj Vranov nad Topľou v čase 14:05 z odchodu zo zastavky nemocnica Prešov zato že som telefonovala v autobuse tak mi povedal drzo zo zvýšenym hlasom že je zakázane telefonovať že nerešpektujem zásady a že si robím čo chcem a nakoniec mi povedal že mám vystúpuť. Tak vas prosim o riešenie! Ďakujem. Tatiana
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Pri mestskom cintoríne (#1388)
Veronika
Dobrý deň, chcem sa informovať, ktorá je to zastávka \"pri mestskom cintoríne\" smer Prešov -> Sabinov? Je to zastávka MHD Duklianska, alebo tá pred tým?
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, zastávka Prešov, pri mestskom cintoríne je totožná so zastávkou MHD Prešov s názvom Šafarikova. Je to pri kamenárstve Marini, pred zastávkou Duklianska v smere od nemocnice. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj ref. MaP
Sťažnosť (#1387)
Terézia
Dobrý deň, podávam sťažnosť na vodiča linky 707401 33, trasa Prešov - Zlatá Baňa, s odchodom 16:15 z autobusovej stanice zo dňa 13.12.2016. Vodič sa správa povrchne, arogantne, a nedovoľuje študentom platiť v hotovosti. Vyhlasuje, že na jeho linke cestujúci môže platiť iba na základe karty, na ktorej má nabité peniaze. A taktiež nedovoľuje cestujúcim požívať nápoje počas cesty. Prosím vás, aby ste danú situáciu vyšetrili, a pána vodiča upozornili na jeho neprofesionálne správanie. Ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť - nezastavenie na zastávke (#1385)
Katarína
Dobrý deň, podávam oficiálnu sťažnosť na vodiča - spoj 70740813, Prešov - Drienov - Košice s odchodom 6:40, ktorý dňa 2.12.2016 nezastavil a prešiel bez povšimnutia okolo zastávky - Prešov, Petrovianska ul.- 6:47, pričom podľa cestovného poriadku ma na nej stáť. Upozornite prosím dotyčného pána vodiča na nezodpovedný a neprofesionálny prístup, ktorým znemožňuje cestujúcim dostať sa domov (po 12 hodinovej nočnej náročnej práci a v mimoriadne nepriaznivom počasí), pričom ďalší spoj na spomínanej trase je až o 7.25 z aut. stanice Prešov. Prosím Vás o písomné vyjadrenie k mojej sťažnosti a ďakujem vopred za odpoveď (dúfam, že spomínaná udalosť sa už nezopakuje).
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť - nezastavujúci autobus (#1384)
Katarína Beňová
Dobrý deň, podávam oficiálnu sťažnosť na vodiča - spoj 70740813, Prešov - Drienov - Košice s odchodom 6:40, ktorý dňa 2.11.2016 nezastavil a prešiel bez povšimnutia okolo zastávky - Prešov, Petrovianska ul.- 6:47, pričom podľa cestovného poriadku ma na nej stáť. Upozornite prosím dotyčného pána vodiča na nezodpovedný a neprofesionálny prístup, ktorým znemožňuje cestujúcim dostať sa domov (po 12 hodinovej nočnej náročnej práci a v mimoriadne nepriaznivom počasí), pričom ďalší spoj na spomínanej trase je až o 7.25 z aut. stanice Prešov. Prosím Vás o písomné vyjadrenie k mojej sťažnosti a ďakujem vopred za odpoveď (dúfam, že spomínaná udalosť sa už nezopakuje).
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Otázka od: Pavol (#1381)
Pavol
Veľmi ma pobavila pochvala vodičovi 65547, ktorý sa sústavne s niekým háda, odpovedá arogantne, drzo a huláka po cestujúcich, jazdí brzda - plyn, hreší, je neskutočne vulgárny a telefonuje počas jazdy a to tak, že ho počuť aj na zadnom sedadle. Určite mu patrí odmena.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Vašu reakciu. Je to potrebná a dôležitá spätná väzba. Keďže moja radosť z nápravy správania sa vodiča bola krátka, budú prijaté potrebné opatrenia obmedzujúce neprípustné správanie sa vodiča. Ďakujem. Pavol Jendroľ, SAD Prešov, a.s.
Otázka od: Júlia (#1380)
Júlia
Dobry den, prosim vas akym sposobm je mozne prepravit psa y PO do KE? Je potrebna klietka, alebo staci nahubok?Dakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, podľa platných prepravných podmienok sa väčší pes prepravuje s náhubkom na vôdzke a nemôže byť na obtiaž ostatným cestujúcim to znamená, že nemá svojím správaním rušiť okolie. Pokiaľ sa jedná o menšieho psíka, tak ten sa prepravuje v prepravnej klietke určenej na prepravu zvierat (psov) s pevným nepremokavým dnom. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj ref. MaP