• Jazyk
  • sk

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1700
 
So: zatvorené
Ne: 1300 - 1700
Giraltovce
Po-Pi: 730 - 1530
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 1100 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk
esf

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:
Opíšte prosím text z obrázka

Otázky a odpovede

Staznost (#839)
katarina
Dobry den chcela by som podat staznost na vodicov mhd bardejov ktory telefonuju pocas soferovania stalo sa mi to uz vela krat minimalne u 4soferoch dakujem
Odpoveď č.1:
Ďakujeme, že si všímate svet okolo. Na základe Vášho postrehu budeme robiť pohovory so všetkými vodičmi. Ak by sa to opakovalo, je dobré poskytnúť nám konkrétne, podrobné informácie. S pozdravom Ing. T.Stanislav, manažér kvality
Zmena odchodu (#815)
Kristián
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať či by ste nemohli zmeniť čas odchodu zo Svidníka do Prešova z 1:15 na 1:20. Lebo ja dobehuj na autobus lebo v škole nám končí hodina o 1:00 , veľa ľudí tak dobehuj a zároveň by som chcel pochváliť vodiča 51002
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email. Najbližšie zmeny cestovných poriadkov sa budú realizovať v mesiaci december. Váš návrh predložíme schvaľovateľovi v navrhnutých zmenách. Ďakujem za pochvalu vodiča, adresne odovzdám. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.
Sťažnosť (#813)
sťažnosť
Dobrý deň, chcel by som sa sťažovať na vodiča na linke Bardejov - Lenartov (P. Bľanda), ktorý svojim arogantným až povyšeneckým spôsobom pristupuje k cestujúcim na danej linke a to tým, že pred dvoma týždňami nezobral deti do Lenartova, ktoré stali na zastavke pred školou v Malcove. Autobus zastavil na zastavke pred školou, a po neodôvodnení dvere zatvoril, a deti nechal na zastavke.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Na základe Vašej sťažnosti nevieme menovanému vodičovi preukázať porušenie pracovných povinnosti a tým ani jeho netolerantné správanie. Váš podnet sme preverovali cez naše elektronické záznamy, v ktorých sme nenašli podozrenie, na ktoré ste sa snažili nás upozorniť. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom Š.Kacian ved.odd.KK
Malý pes (#811)
Mariana
Chcela by som sa opýtať či môžem prepravovať malého psa konkrétne sa jedná o toy pudla, ktorý má cca 20 cm , bez náhubka ak je v taške v ktorej je pripútaný a je mu obmedzený pohyb čiže nie je možné aby tašku samovoľne opustil. Aj ten najmänší náhubok mu je veľký.Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, ďakujeme Vám za Váš mail. Preprava psov je na diaľkových a prímestských linkách povolená podľa platných tarifných podmienok zverejnených pre jednotlivé druhy dopravy na www.sad-po.sk - dopravná činnosť - prímestská (diaľková) doprava - prepravný poriadok. Na medzinárodných linkách pre preprava psov zakázaná. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj referent DAL. MHD
Nedodržiavanie cestovného poriadku šoférov autobusu !!! (#809)
Terézia
Dobrý deň, chcem Vás poprosiť, aby ste dozreli na spoj Prešov - Víťaz s odchodm z Prešova o 15.10 hod, aby šoféri dodržiavali cestovný poriadok, čo sa týka odchodov zo zastaviek. Pretože už po druhý krát sa stalo (konkrétne v utorky), kedy odchod zo Širokého je o 15.56 hod, autobus odchádza 5 min skôr. Takže cestujúci (deti) musia čakať na následujúci autobus 1 hodinu. Prosím Vás dajte to do poriadku. Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Na základe Vášho podnetu sme upozornili vodičov, aby dodržiavali CP pri vykonávaní spoja č. 25 v rámci linky 707421. Ak by nedošlo k náprave a nedostatky pretrvávali, prosíme Vás, aby ste nás o tom informovali. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom Š. Kacian ved.odd. KK
Pochvala (#802)
Martina
Dobrý deň chcela by som výjadrit svoju spokojnosť vodičovi autobusu na linke Presov-Víťaz s os. číslom 50620 za príjemnú a nie zbytočne zdlhavu cestu domov z práce.keďže cestujem každodenné za prácou a využívam služby SAD mohli by byť cesty kratšie aj na ostatných spojoch.sú zbitocne zdĺhavé.za pochopenie ďakujem Martina
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš čas a spätnú väzbu. Všetky spoje sú vykonávané na základe schválených cestovných poriadkov. Radi privítame návrhy smerujúce k ich skvalitneniu a zlepšeniu. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.
Staznost (#800)
peter
Dobry den chcem sa stazovat na vodica autobusu ktory premava kazdy den po linke lipovce -presov s odchodom o 17:18 z lipoviec.vodic autobusu je k cestujucim drzi a vulgárny.stalo sa tu uz viacerim mojim znamim ze sa k nim spraval hrubo a teraz aj mne.dakujem za pochopenie
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Na základe Vášho podnetu sme vykonali pohovor s vodičom, v rámci ktorého sme ho upozornili, že sú výhrady voči jeho správaniu a pokiaľ z jeho strany nedôjde k náprave budú voči nemu vyvodené sankčné opatrenia. Očakávame z Vašej strany určitú formu spolupráce t.j., že nás budete naďalej informovať a pritom uvediete konkrétne informácie a vyjadrenia. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom Š. Kacian ved. odd. KK
Zviera (#796)
Denis
Chcel by som sa opýtať aký je vysoký poplatok za prevoz zvieraťa. Jedna sa o malú mačku. Dakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email. Prevoz zvieraťa je možný na vnútroštátnych linkách. Medzinárodné linky prevoz zvieraťa nemajú povolený. Je dôležité zoznámiť sa s Prepravným poriadkom pre daný druh dopravy, ktorý má každý dopravca verejne prístupný. Uvádzam výňatok z nášho Prepravného poriadku: 3. Ako batožinu môže cestujúci vziať so sebou živé spoločenské zvieratá, ak ich preprava nie je cestujúcim na ťarchu a ak sú uzavreté v klietkach, košoch alebo iných vhodných schránkach s nepriepustným pevným dnom. Pre prepravu schránky so zvieraťom platia ustanovenia o preprave batožín. Dovozné je cena za prepravu batožín, psov, drobných domácich zvierat a autobusových zásielok (Príloha č. 2). do 25km 25-50km 51-100 km bat. do 25 kg, sánky, lyže 0,15 € 0,20 € 0,35 € bat. do 50 kg, kočík1ks 0,20 € 0,30 € 0,35 € Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.
Pochvala :)) (#795)
Ivanka
Chcem vyjadrit svoju spokojnost a zaroven podakovat soferom, s ktorymi som cestovala z Londyna na Slovensko v stredu 17teho sept. Vsetci boli priatelski a ochotni pomoct. Porozpravali sa s cestujucimi, takze sa nam cestovalo velmi dobre. Su to strasne sympaticki soferi. Ja osobne som bola maximalne spokojna a aj nabuduce sa rozhodnem cestovat so SAD-PO. Dufam, ze este narazim na takych soferov ako teraz. Dakujem za super sluzby. S pozdravom Ivanka :))
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Veľmi pekne Vám ďakujem za Vašu spätnú väzbu. Zvyčajne si každý nájde čas iba pre vyjadrenie nespokojnosti... Každá spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Takáto poteší a odmení vynaloženú snahu. Ďakujem. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu SAD Prešov, a.s.
Sťažnosť (#782)
Nemenovany
Dobrý deň. Chcem sa sťažovať na šoférov autobusov. Pravidelne navštevujem priateľku v Malom Šariši a autobusy, ktoré majú zastávky Malý Šariš, Telekča alebo Malý Šariš, Rázcestie, mi odmietajú zastaviť vo večerných hodinách (aj keď som dobre viditeľný) a keď zastaví nejaký šofér tam ma dobre nezabije a povie, že: to nemôžeš nastúpiť na iný? alebo : Ja tu zástavku nemám. alebo : Predo mnou išiel kolega prečo si nestopol jeho. Buď urobte v tom poriadok alebo budem moju sťažnosť posúvať vyššie. Ďakujem. Prajem príjemný deň.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Na Váš podnet sme všeobecne upozornili vodičov ohľadom dodržiavanie prepravných a prevádzkových povinnosti. Konkretizovali sme to na zastávky M.Šariš, rascestie a M. Šariš, Telekča. Ako efektívnejšie riešenie takýchto nedostatkov vidíme v tom, že nás budete okamžite informovať o takýchto prípadoch prípadoch a my dokážeme z Vašich informácií zistiť, o ktorého vodiča sa jedna. Takýmto spôsobom budeme riešiť konkrétnu osobu. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom Š. Kacian ved. odd. KK
Sad karty (#779)
Matúš Biroščák
dobry den, ak som studentom vysokej skoly denneho studia a prave som dovrsil vek 26 rokov mam narok na kartu zo SAD so studentskou zlavou? dakujem za odpoved
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email. V zmysle platných predpisov je pre žiakov vek 26 rokov hraničný, po prekročení tohto veku sa za žiaka v zmysle nárokov na zľavu nepovažuje. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a. s.
Otázka od: Dominika (#772)
Dominika
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či sa dá vybaviť čipová karta na zľavnené cestovné keď budem študentkou vysokej školy - externá forma. Viem že denný študenti majú ISIC, ale aj externisti by mohli mať nejakú zľavu na cestovné, veď sú tiež študenti. DAkuejm
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email. Externý študent v zmysle platných a schválených taríf nemá nárok na Osobitné cestovné I (v minulosti tzv. žiacke cestovné). Každá zľava musí byť objednávateľom odsúhlasená a schválená, následne dotovaná. V zmysle našej platnej legislatívy postavenie externého študenta nie je rovné "dennému" študentovi. Pavol Jendroľ
Sťažnosť (#759)
Balogova Anna
Dobrý deň, chcela by som Vás upozorniť, že na zastávke SAD - Ovčie Jednota je umiestnený nový cestovný poriadok s odchodom autobusov zo zastávky Víťaz Jednota. Je to pre cestujúcich mätúce. A ešte jeden postreh. Nový držiak na cestovný poriadok je síce pekný a elegantný, ale je na zastávke umiestnený nevhodne, prší na neho, pretože je prichytený tak, že vytŕča zo zastávky a môže dôjsť aj k úrazu, lebo ostré hrany plechu vytŕčajú a môže si niekto na ňom ublížiť. A keďže papier s CP nie je zaliaty do fólie, tak je celý premočený a už začína byť aj nečitateľný. Takže výsledok nového CP je nulový - je nesprávny, ohrozuje a ešte aj rozmoknutý. Prosím, príďte si to overiť a hlavne vymeniť. Ďakujem Balogová
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, ďakujeme Vám za Váš mail. Vami poskytnuté informácie preveríme a následne zabezpečíme výmenu cestovného poriadku a jeho ochranu proti namoknutiu. Umiestnenie držiaka pre cestovný poriadok je zabezpečené v rámci technických možnosti konštrukcie zástavky. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj referent. MHD, DAL
Poplatok (#754)
Ing. Rodák
Dobry den. Som osoba s preukazom ŤZP (predtým ZŤP) a cestoval som Vasim autobusom aj s "dochodcovskym vozikom", teda vlastne nákupna taška s kolieskami (urcite to poznate, ak nie poslem foto). Vodic ziadal odo mna zaplatit poplatok za tento vozik aj ked spolocnost EUROBUS takyto vozik pre obcanov TZP prepravuje zdrama. Chcel by som sa spytat ci som mal pravdu ja alebo vodic. Listok mam odlozeny pretoze chovanie vodica bolo, no povedzme nie celkom take ako by malo byt. Dakujem za odpoved.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. V súlade s prepravným poriadkom našej dopr. spoloč. pre každého cestujúceho platí pri preprave batožín povinnosť úhrady za dovozne podľa tarify. Spoplatneniu podliehajú batožina a predmety, ktoré minimálne v jednom rozmere presahujú o 10 cm stanovené rozmery. Pre batožinu sa jedná o hraničný rozmer 30x40x60 cm. Rozmery sa zisťujú meraním. Ak nie je k dispozícií meradlo rozhodujúci je odhad vodiča. Ďakujem za pochopenie. S pozdravom Š. Kacian ved.odd. KK
Zmena odchodu (#751)
Mária
Dobrý deň, chcem sa opýtať či je možné zmeniť dátum odchodu na spiatočnom lístku z Prahy. Ďakujem :)
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, zmena dátumu odchodu spoja na spiatočnom lístku je možná na základe podmienok uvedených v prepravnom poriadku pre medzinárodnú dopravu. Viac na http://www.sad-po.sk/media/pdf/201304250823551.pdf S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj ref. MHD, DAL