• Jazyk
  • sk

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1700
 
So: zatvorené
Ne: 1300 - 1700
Giraltovce
Po-Pi: 730 - 1530
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 1100 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk
esf

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:

Otázky a odpovede

Bycikel do autobusu (#1251)
Jakub Petrič
Dobrý deň, chcel by som sa opýtat že či by som si mohol vziat bicykel do autobusu ? ak áno tak je za to aj nejaký poplatok ? Ďakujem :D
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, áno na prímestských, diaľkových linkách a na MHD Bardejov je možné prepravovať bicykel. Cena za prepravu bicykla je podľa platných tarifných podmienok pre jednotlivé dopravy stanovená ako za prepravu batožiny. Platné tarifné podmienky pre prímestskú dopravu sú zverejnené na http://www.sad-po.sk/media/pdf/201312180121161.pdf S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj ref. MHD, PaL
Psy (#1250)
Ivana
Dobrý deň. Chcela som sa opýtať či je možmé prepraviť dva psy (každý s iným psovodom). A aká by bola cena na trase dlhej 9km? Musí mať aj 4 mesačné šteňa náhubok?
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, podľa platných tarifných podmienok zverejnených na http://www.sad-po.sk/media/pdf/201411050242551.pdf Článok 11 bod 4 - Bez schránky možno vziať do vozidla len psa, ktorý má bezpečný náhubok a drží sa na krátkej vôdzke, nie je špinavý a agresívny. V jednom vozidle sa smie prepravovať iba jeden pes bez schránky. V čase zvýšených nárokov na prepravu môže vodič prepravu psa bez schránky odmietnuť. Ustanovenia tohto odseku sa nevzťahujú na psov sprevádzajúcich slepcov. Cena za prepravu psa do 10 km na prímestských linkách je 0,45 EUR. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj ref. MHD, PAL
Nevhodné správanie vodiča (#1246)
Martin
Dobrý deň, chcel by som upozorniť vedenie spoločnosti SAD Prešov na nevhodné, ba až arogantné správanie vodiča č. 65547, ktorý vykonával dňa 14.7.2016 linku 701103/15. Mali by ste upozorniť svojho vodiča na to, že platnosť ISIC karty má kontrolovať priložením k strojčeku, nie arogantným vypytovaním a komentovaním toho v ktorom ročníku VŠ momentálne študujem. Ako študent farmácie, totiž bakalársky stupeň štúdia nemáme o čom však pán šofér nemá ani poňatia a má len nemiestne pripomienky pre uplatnenie zľavy na cestovnom. Uvedený vodič č. 65547 je arogantný aj k dôchodcom, ktorým nastupovanie a vystupovanie trvá pomalšie. A za hrubé porušenie akejkoľvek disciplíny považujem to, že uvedený vodič telefonuje počas jazdy, čím svojim konaním ohrozuje nie len seba, ale aj všetkých cestujúcich v autobuse MHD. Žiadam Vás o nápravu a zmenu konania uvedeného vodiča!
Odpoveď č.1:
dobrý deň, po prešetrení Vašej sťažnosti budete oboznámený s výsledkom šetrenia, prajeme Vám pekný deň
Poďakovanie (#1243)
Ing. Martin Blihár
Dńa 5.7.2016 sme absolvovali výlet do Slov. raja s Vaším autobusom . Chceme sa týmto pekne poďakovať za profesionálny prístup vodiča - autobus bol pristavený načas, čistý , klimatizovaný , čo sme ocenili hlavne pri spiatočnej ceste. Vystupovanie vodiča bolo príjemné, veľmi ochotné, vodič bol k dispozícii počas celého dňa a autobus v prípade potreby otvoril . Určite Vaše služby využijeme aj v budúcnosti a doporučíme ich aj iným. Ing. Martin Blihár - starosta obce Lesíček
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, ďakujeme za spätnú väzbu. Pavol Jendroľ, Odbor dopravy, SAD Prešov, a.s.
Prosba (#1242)
ludmila
Dobrý deň, Chcela by som sa spýtať či by spoj Prešov Spiska Nova Ves ktorý ma odchod 17:55 z Levočskej ulice nemohol v praádninovych mesiacoch stáť na ulici 17.novembra.Nakoľko spoj Široke ste v prázdninových mesiach zrušili .Rada by som sa dostala domov.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Spoj z Prešova do Spišskej Novej Vsi s odchodom z AS Prešov o 17,45hod prevádzkuje spoločnosť Eurobus a.s., Košice, preto sa s požiadavkou obráťte na nich. S pozdravom Bečaverová Mária- oddelenie dopravy
Poplatok za batožinu (#1240)
Eva
Dobrý deň, chcem sa spýtať, pri akých rozmeroch príručnej batožiny sa za batožinu platí na prímestských trasách? Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Podľa Prepravného poriadku prímestskej pravidelnej autobusovej dopravy čl.9 , odst.3 - batožina,ktorá presahuje rozmery 30x40x60 cm / aspoň v jednom rozmere o viac ako 10 cm / alebo tvaru valca 150 cm dĺžky a priemeru 20 cm, tvaru dosky 10x80x100 cm je cestovná batožina a podlieha tarifnému poplatku. S pozdravom Bečaverová Mária - oddelenie dopravy
Výska cestovného pre 1 ročné dieťa v sprievode rodiča (#1239)
Adela
dobrý deň,chcela by som sa opýtať ,či dieťa vo veku 1 roka platí cestovné na prímestskú dopravu alebo platí cestovné len sprievodca - rodič ? Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Podľa prepravného poriadku prímestskej dopravy je cena za prepravu dieťaťa do dovršenia 6.roku veku a pre sprievodcu dieťaťa - osobitné cestovné I. Takže platí sa za obidvoch cestujúcich zľavnené cestovné. S pozdravom Bečaverová Oddelenie dopravy
Zavedenie noveho spoja(Prešov-Široké) (#1237)
Dominik
Zdravím, nedal by sa od nového školského roku vybaviť nový spoj v čase cca. 13:40 na trase Prešov-Široké ? Nakoľko nielen ja, ale aj dosť študentov zo Širokého končí v školách okolo tej 13-tej hodiny(13:10,13:20) a autobusy chodia iba od 12:42 a potom až 14:30 ? ĎAKUJEM
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš mail. Vašu požiadavku predložte starostovi obce Široké, ktorý ju bude adresovať Úradu PSK,odbor dopravy-nášmu objednávateľovi výkonov. Vedúca oddelenia dopravy
Neľudský a arogantný vodič. (#1236)
Gabika
Veľmi má potešilo, že nie som sama, ktorá sa rozhodla podať podnet na vodiča č. 51308, ktorý jazdí školský spoj ráno 6:15 smer Kvačany. Plné sa stotožňujem s tým čo Vám opísala páni Mária, ktorá reagovala na tento dlhodobý a neprípustný stav. Snáď len doplním, že viditeľne malým deťom, ktoré sotva dovŕšili vek do 10 rokov a nemajú žiacku preukážku iba čipovú kartu, alebo platia hotovosťou si tento pán šofér pýta cestovné v plnej výške. Prosím Vás tomuto pánovi chýbajú všetky známky slušnej výchovy, ľudskosti, tolerancie a lásky k tomuto povolaniu. Na záver ešte jedná otázočka či pripomienka. Z nášho okolia máme zopár skvelých, slušných a ľudských vodičov. Kde sú? Nemyslite si, žeby sme si zaslúžili využívať ich služby? Boli by sme navzájom spokojní všetci, mi cestujúci, určite aj vodiči a nakoniec aj Vaša spoločnosť. Niet väčšej odmeny pre zamestnávateľa ako spokojní zamestnanci a ešte spokojnejší cestujúci. Prajem pekný deň. Gabika
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Neľudský a arogantný vodič. (#1235)
Gabika
Veľmi má potešilo, že nie som sama, ktorá sa rozhodla podať podnet na vodiča č. 51308, ktorý jazdí školský spoj ráno 6:15 smer Kvačany. Plné sa stotožňujem s tým čo Vám opísala páni Mária, ktorá reagovala na tento dlhodobý a neprípustný stav. Snáď len doplním, že viditeľne malým deťom, ktoré sotva dovŕšili vek do 10 rokov a nemajú žiacku preukážku iba čipovú kartu, alebo platia hotovosťou si tento pán šofér pýta cestovné v plnej výške. Prosím Vás tomuto pánovi chýbajú všetky známky slušnej výchovy, ľudskosti, tolerancie a lásky k tomuto povolaniu. Na záver ešte jedná otázočka či pripomienka. Z nášho okolia máme zopár skvelých, slušných a ľudských vodičov. Kde sú? Nemyslite si, žeby sme si zaslúžili využívať ich služby? Boli by sme navzájom spokojní všetci, mi cestujúci, určite aj vodiči a nakoniec aj Vaša spoločnosť. Niet väčšej odmeny pre zamestnávateľa ako spokojní zamestnanci a ešte spokojnejší cestujúci. Prajem pekný deň. Gabika
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Zastávky (#1232)
Marcinčinová Marta
Dobrý deň, chcem sa spýtať či zastavujú linkové autobusy na všetkých zastávkach, ktoré sú vyznačené v cestovnom poriadku. Konkrétne sa chcem spýtať na zastávku vo Finticiach - Fintice č.d.481. Majú tam zastavovať všetky spoje či len niektoré alebo žiadene. Často sa stretám s neochotou vodičov zastavovať na tejto zastávke v oboch smeroch. Ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Na linke 707438 Prešov - Fintice - Veľký Slivník na všetkých spojoch v obidvoch smeroch je v cestovnom poriadku zapracovaná zastávka Fintice č.d.481, takže autobus má na tejto zastávke stáť. S pozdravom Bečaverová - odd. dopravy
Preukázanie nároku na osobitné cestovné pre poberateľov starobného (#1231)
Anna Veselovská
Som starobný dôchodca s trvalým pobytom v SR. Nemám čipovú kartu SAD. Môžem si pri cestovnom MHD v Bardejove uplatniť nárok na osobitné cestovné, a túto zľavu preukázať dokladom na bezplatnú prepravu preukazom ZSSK /Železničná spoločnosť SK /, s fotografiu, menom a dátumom narodenia ? Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, podľa platných tarifných podmienok MHD Bardejov pri uplatňovaní osobitné (zľavneného) cestovného je podmienkou platiť dopravnou čipovou kartou. Preukaz Vám platí len platbu musíte vykonať prostredníctvom dopravnej čipovej karty vydanej verejným dopravcom, ktorý je členom skupiny EMbase/EMcard S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj ref. MHD, PAL
Zlý pocit z cestovania \"sadom\" (#1230)
Ladislav
Dobrý deň Dňa 12.6.2016 o 7:50 sme cestovali z BJ do KE zdalo sa byť všetko v poriadku čistoto príjemné cestovanie avšak len do PO tam sa to pokazilo Bus zastavil v areáli sad PO ,cestujúci do PO vystupili tiež s nimy aj vodič autobusu bez toho ,aby niečo povedal vystúpil zavrel Bus a odišiel! Po 20 minútach sa vrátil vysmiaty s kavičkou v ruke a pokračovali sme v ceste do KE. Takže cestujúci nie sú tovar ako si Váš zamestnanec myslí,č o by sa asi stalo keby niekomu Príšlo nevolno!S pozdravom Ladislav
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Vodič arogantný a bezcharakterný. (#1227)
Mária
Určite nemáte ani poňatia o tom akého vodiča zamestnávate a aké meno Vašej spoločnosti roby. Chýbajú mu základy slušnosti a ľudskosti. Je neskutočne arogantný,drzí a bezcharakterný. Takýto človek nesmie vykonávať prácu s ľuďmi, ale ani so žiadnym živým stvorením. Na náš smer chodí asi od zimy 2015, ale deň čo deň sa jeho agresivita stupňuje. Základom slušnosti je pozdraviť sa, aj na pozdrav odpovedať. Za ten čas to on nespravil ani jediný raz. Zato slovne útoči na každého. Jeho arogancia a agresivita sa stupňuje. Všetko a každý živý tvor mu prekáža. Podotýkam že sa jedná o školský spoj, takže na začiatku sa neadekvátne začal spravať k rómskym deťom, potom aj k nerómskym. Nasledovali rómske ženy, ktoré sa vracajú domov z nočnej smeny. Teraz to pokračuje ďalej a jeho správanie je už neúnosne. Pri šoférovaní je nepozorný a neohľaduplný a mi cestujúci máme z neho strach. Keď cestujú v autobuse aj muži a su v jeho blízkosti, tak sa snaží kontrolovať, vtedy sa ovláda a potláča svoje správanie. Prosím Vás o nápravu a prešetrenie tohto pána. Má čislo vodiča 51308 a jazdí ranným školským spojom Prešov - Kvačany a späť. Ďakujem pekne za všetkých cestujúcich. Mária
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Autobus nezstavil na zastavke (#1223)
Peter Halecky
Dobry den, chcem podat staznost na vodica linky Bus 701414 44 z Raslavic do Bardejov, ktory nezstavil na zastavke c.2 v Hertniku. Na zastavke sme cakali styria ludia, vodic nas videl, no napriek tomu nezsatvil.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality