• Jazyk
  • sk

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1700
 
So: zatvorené
Ne: 1300 - 1700
Giraltovce
Po-Pi: 730 - 1530
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 1100 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk
esf

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:

Otázky a odpovede

Otázka od: Jana (#1199)
Jana
Chcela by som sa opýtať ako je možné, že autobus smer Košice- Prešov odbočí na zastávku a keď chce človek nastúpiť vyhodí blinker a ide preč. Konkrétne dnes o 12:50 autobus to bol.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Pre objektívne posúdenie Vášho podnetu je potrebné aby ste ho doplnila o nasledujúce údaje : - presné miesto resp. názov zastávky kde ste chceli nastúpiť - dátum a čas kedy k spornej situácii došlo Po doplnení podnetu bude vec prešetrená a v zákonnej lehote Vám bude zaslaná odpoveď. S pozdravom. M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť na vodiča Ladomirova Svidnik (#1198)
Denisa Udičová Miklošová
Dobrý deň. Dnes t.j. 14.4. o 13.20h mi vodič autobusu nezastavil na zastávke v Ladomirovej. Keďže teraz opravujú cestu a je tam semafór tak vodič nechce stať na zastávke a jeho povinosťou je zastaviť na zastavke, bohužiaľ neviem, ako sa volá vodič autobusu, ale aj pred týždňom spravil na mňa arogantné gesto a dokonca som išla smerom k autobusu, ktorý bol mimo zastávky. Kvôli nemu som sa nemohla dostať do práce do Svidníka. Rada by som bola, aby ste dohovorili vaším vodičom aby rešpektovali ľudí stojacích na zastavke a tiež aj čas odchodov.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. V predmetnej veci Vám oznamujem, že spoločnosť SAD Prešov v uvedenom čase nevykonáva žiadne spoje smerujúce z Ladomirovej do Svidníka. Spoj, ktorým ste chceli cestovať vykonáva pravdepodobne firma SAD a.s. Humenné. Nakoľko táto firma nie je podriadená firme SAD Prešov, svoju sťažnosť musíte adresovať spoločnosti SAD a.s Humenné, ktorá Vám poskytne potrebné informácie resp. zjedná nápravu. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
REAKCIA NA KAMILOV TU NAPISANY TEXT (#1197)
peter
Dobry den ,aj ja chcem reagovat na paliho co vam pisal staznost kedze sa to tyka prave jedneho z ansich bardejov.soferov a ja mam k dopravn.veciam a takymto sofer. a autobus.veciam hlboky vztah--ja uz viem o koho ide, je to taky nafukanec ktory sa robi pysnym a dolezitym a mysli si ze je niejaky drsnak a elegan,lebo isiel v nedelu busom z presova do ke po dialnici sedel s priatelkou vpredu a v strede dialnice sa NAKLONIL K SOFEROVI A TEDA JE JASNE ZE POZERAL NA TACHOMETER,LEBO SEDEL OPROTI SOFEROVI VPRAVO HNED NA KRAJI 1.SEDADLA-NORMALNE MAL TAKY SIVY LUXUSNY KABATIK A VLASY OSTRIHANE NA KRATKO ZACESANE DOHORA CIZE MU CAST TRCALA AJ NAD HLAVOU-VIDEL SOM HO JAK NASTUPOVAL I JAK SA POZREL NA TACH. A POTOM OBCAS NA PRIATELKU--MA TAKU MALICKU NIZKU PRIATELKU--ROBI SA DOLEZITYM ON ALE NEVIE SI VAZIT ZE SA MOZE ZA STUDENT.ZLAVNENE CESTOVNE ODVIEST POHODLNE,RYCHLO A KAVLITNE--BUDE MAT ASI NEJ.BOHAT.RODICOV A BUDE ASI Z VYSSEJ VRSTVY LUDI-P.S A JE TO PRAVDA KAMIL CO SI NAPISAL-SOFER NEUROBIL NIC ZLE,VED TO SKORO KAZDY SOFER ROBI A JE DOBRE KED MA DOBRU NALADU A VELA LUDI MA RADO SOFEROV KTORY SI PUSTAJU LUDOVKY A SU MILY A VESELY K CESTUJUCIM-LEN TOLKO SOM CHCEL K TOMU POVEDAT,MLADY SA ROBI DOLEZITY ALE NIE V ZIACK.KOLEKTIVE ALE NA UKOR CUDZICH LUDI A NA MIESTE KDE SA TO NEHODI
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujeme za Vašu reakciu. S pozdravom. M. Babjak odd. kontroly kvality
Reakcia (#1193)
Kamil
Chcel by som reagovať na toho Paliho, čo chce silou mocou nejak ublížiť šoférovi, ktorý vlastne ani nič zlé neurobil, akurát mal smolu, že viezol jedného blbca rozmaznaného aj s priateľkou. Chlapče asi máš veľa voľného času predpokladám a tak si ho vyplň niečím zmysluplnejším a nie písaním neopodstatnených sťažností na šoférov, ktorí robia od tmy do tmy za smiešne peniaze.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Preverujeme a reagujeme na všetky sťažnosti a podnety týkajúce sa firmy SAD a.s. Prešov S pozdravom . M. Babjak odd. kontroly kvality
Rieši sa moja stažnost???!!! (#1191)
Pali
Dobry den.rieši sa vobec moja staznost((( Sťažnosť na vodiča linka 701506/2 vodič č.7080 podla bločku... (#1188) ktoru som Vam poslal 21.03.2016 či to je len akože naoko že to akože aj bude niekto riesit???!!!
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Vaša sťažnosť je v štádiu preverovania. V zákonnej lehote budete upovedomený. S pozdravom. M. Babjak odd. KK
Spoj k vlaku (#1190)
Mária
Dobrý deň,už 2 roky odchádzam za prácou do Prešova a doteraz nie je spoj MHD so sídliska Obrancov mieru k vlaku, ktorý odchádza ráno o 6:09 na ktorý každé ráno bežím 2km so sídliska na stanicu.Možno viacerí občania by to prijali a hlavne stredoškoláci ktorý sú v Prešove a majú vlakovú dopravu zadarmo.Ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň Vám prajem, ďakujem za Váš e-mail. So svojou žiadosťou sa obráťte, prosím, na Dopravný podnik mesta Prešov. Spoločnosť SAD Prešov, a. s. v meste Prešov nevykonáva mestskú dopravu. Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, a. s.
Sťažnosť na vodiča linka 701506/2 vodič č.7080 podla bločku... (#1188)
Pali
Dobry den.Dna 20.03.2016 som z priatelkou cestoval z Košic do Prešova,odchod z KE o 14.00 z prichodom do PO o 14.30.S priatelkou sme si sadli na druhe sedadlo pri prednych dverach.Uz pri odchode z KE vodič si pustal hlasno muziku kde hrali jubilantom.Ako sme dosli na dianicu smerom do PO vodic si este pridal hlas kde by som povedal celi autobus bol povinny pocuvat tu jeho muziku hrame jubilantom,popritom si vodic poklepkaval po volante,pospevoval,a dalsie coho sa tyka moja staznost je to ze odkedi sa zacala dialnica tak vazeny pan vodic celu cestu od zaciatku az do prichodu do PO siel po dialnici 6Okm /h.Pritom minimalna povolena rychlost je na dialnici je 80km /h.Sledoval som ho celu cestu do PO kde som videl aj tachometer.Velmi lutujem ze som si ho nenahral na mob.tel aby ste to videli aj vi a ludia na FB.Neviem ci vodic setri na nafte,ci chce mat lespie premie ze usetri deci nafty.Prichod do PO mal bit o 14.30,mi sme dorazili o 14.36 pritom premavka bola minimalna,pekne pocasie,slnko svietilo.Skoda ze na dialnici ziadne policajne auto nemeralo minimalnu rychlost a dalo pokutu tomuto vodicovi.Lutujem tych ludi ktori cestovali dalej ako do Presova.Snad mi aj niekto odpovie na staznost...Pekny den...Pali
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Nedodržiavanie času (#1186)
Jana
ADRESOVANÉ p. RIADITEĽOVI !!!!!!!!!!!!! Dobrý deň, touto správou chcem podať sťažnosť na p.šoféra na linke 701404 71, ktorý v sobotu t.j. dňa 19.3.2016 čas 16:30 mal mať odchod z Marhane do Giraltoviec o 16:30 a on prišiel na zastávku o 16:22!!!!!!!! p.šofér dobre videl že som utekala na zástavku a on NIČ!!!!!pokračoval v jazde!!!!!!!Ako je toto možne že nedodržiavajú časy a nestalo sa mi to prvý krat!!!!!!! Prosím o skore vyjadrenie k tejto veci! Ďakujem!
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť na vodiča (#1175)
Dominika
Dobrý deň, touto správou by som chcela nahlásiť sťažnosť na vodiča 54070 autobusu, na linke 707407/53 Prešov AS- š.Bohdanovce,potrav. Vodič č. 54070 si asi náhodou pomýlil autobus s nočným barom alebo jedálenským vozňom. Permanentne na našej trase v autobuse fajčí. Myslím si, že ak si môže zapáliť vodič, tak aj ja by som si mohla zapáliť cigaretku. Ja ako nefajčiar mám s tým problém. Neustále prídem poriadne zadymená, ako by som fajčila ja. Mne osobne to prekáža a myslím si, že aj ostatným cestujúcim to prekáža, nie iba mne. Keby toho nebolo dosť, v takejto zime má celú cestu otvorené okno, aby vyvetral už zadymený autobus a následne znova zadymený autobus. Prosím o prešetrenie tejto skutočnosti a vyvodenie príslušných dôsledkov, neprajem si, aby sa to niekedy v budúcnosti opakovalo. Za skoré vybavenie sťažnosti vopred ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Stažnosť na vodiča smer zlata bana 13.50 (#1174)
Lenka Szabova
Dobrý deň, chcela by som nahlásiť sťažnosť na vodiča autobusu na linke Prešov-Zlatá Baňa , ktorý má odchod o 13:50 zo stanice Prešov. Pán vodič č. 50452(ako je uvedené na cestovnom lístku) sa opakovane správa k deťom a študentom hnusne , nie je ochotný dávať lístky,ak nejdú v presnom poradí a vyhadzuje ich z autobusu von. Zvyšuje hlas a je arogantný . Pritom tie deti nerobia nič zlé. Osobne si myslím, ze takýmto spôsobom sa z cesty domov pre dieťa stáva veľmi nepríjemný zážitok a dcéra odmieta chodiť týmto autobusom a dokonca už aj syn .za porozumenie dakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť na vodiča autobusu Prešov - Zlatá Bňa (#1173)
Klaudia Ivanecká
Dobrý deň, touto správou by som chcela nahlásiť sťažnosť na vodiča autobusu na linke Prešov-Zlatá Baňa , ktorý mal odchod o 13:50 zo stanice Prešov, dňa 26.2.2016 Pán vodič č. 50452(ako je uvedené na cestovnom lístku) sa opakovane správa k deťom a študentom hnusne , nie je ochotný dávať lístky,ak nejdú v presnom poradí a vyhadzuje ich z autobusu von. Zvyšuje hlas a rozpráva sa s nimi drzo , arogantne a agresívne. Pritom tie deti nerobia nič zlé. Osobne si myslím, ze takýmto spôsobom sa z cesty domov pre dieťa stáva veľmi nepríjemný zážitok. Za porozumenie a vybavenie mojej sťažnosti Vám ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť na vodiča č.25484 (#1170)
ANNA
Dobrý deň. Dňa 15.02. linka Giraltovce-Prešov.Pri vstupe do autobusu vodič na slušný pozdrav nereagoval a bol neuveriteľne odmeraný. Po požiadaní lístka \"Prešov\" , pričom som kartu držala v ruke na viditeľnom mieste( pri stroji na lístky )vodič drzým a arogantným hlasom zareagoval\" z karty ? \". Keď som sa slušne opýtala, či nevidí, že držím kartu v ruke, mi odpovedal, že on pozerá na mňa a nemám byť drzá. Ostala som úplne zaskočená a ostatní cestujúci len krútili hlavami. Toto sa opakovalo na každej zastávke, dokonca mladík na vyžiadanie lístka \" študent Prešov \" dostal lístok v hotovosti, pričom kartu držal viditeľne v ruke, mu vodič odvrkol \" ši povedal, že z karty? \".Správanie tohto vodiča bolo arogantné a drzé, pričom nebol dôvod. Nemám pocit, že ho táto práca baví a práca s ľuďmi už ani vôbec. Aj ostatní pracujúci, ktorí chodia do práce sa musia vedieť správať, ale tento vodič to nevie. Ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#1169)
Dana Mikitová
Dobrý deň.Podávam sťažnosť na vodiča 51115 na linke Podhorany - Prešov, linka 707444/112 čas 10.45. Dôvod je maximálna hrubosť,nervozita na moju osobu.Pritom som len poprosila jeden celý a jeden polovičný lístok.Pán vodič na mňa začal kričať kde mám nejaký preukaz a že je to so mnou horšie ako s cigánami.To všetko sa odohralo pred očami môjho 7ročného syna a cestujúcimi.Nakoniec mi ten polovičný lístok dal,no ja som mala pocit že sa postavý a jednu mi vylepí.Ďakujem s pozdravom D.M.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#1167)
Biba
Dobrý deň, nedá mi to doteraz som čakala na to že sa to zmení alebo aspoň zlepší ale už dosť!! je to nehorázne ako autobus linka č. 707437 14 v smere Ratvaj-Prešov s odchodom z prvej začínajúcej zastávky o 6:45 neustále mešká to že pán šofér nemá na ponáhlo je síce pekné ale keď má raz byť na stanici v uvedenom čase 7:25 tak nech tam láskavo je aspoň o 7:30 vám sa to síce nezdá ako veľké meškanie ale človeku ktorý tento spoj využíva ako prípoj a nemá inú možnosť sú vzácne všetky minútky...väčšinou sme v údajnom čase príchodu na stanicu niekde v oblasti hlavnej križovatky v PO.... z vlastnej skúsenosti viem že z každej zastávky sa pohýname minimálne o 3-4 minúty neskôr čo v konečnom dôsledku spôsobuje výraznejšie meškanie.... a nespomínam to že nie vždy je v autobuse adekvátna teplota vzhľadom na to že sú chladné dni........ ďakujem a dúfam, že dôjde k náprave.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Spokojná cestujúca :) (#1166)
Janka
Dobrý deň, keďže cestujem autobusom dosť často, všímam si vodičove správanie a hlavne pozdrav pri nastupovaní a vystupovaní.Veľmi príjemný,usmievavý,slušný je jeden Pán vodič č. 52011 (číslo z cest.lístka) .Cestovala som aj dnes 8.2.2016 smer na Lemešany (linka 707408/45),tým že je vodič veľmi slušný a zdvorilý je nič oproti tomu,čo urobí, ked odchadzame zo stanice... a to je,pustí nam ľudovky (niekedy aj iný žáner),hneď nám vyčarí úsmev na tvári a poniektorí cestujúci si aj pospevuju a ja po odpracovanom dni si vychutnávam cestu domov. Kiežby bolo takýchto Pánov šoférov viacej.. ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš e-mail a (tak potrebnú) spätnú väzbu. Pomáha nám pri práci. Vašu informáciu adresne postúpim. Prajem Vám veľa spokojných kilometrov... Pavol Jendroľ, Odbor pre dopravu, SAD Prešov, a.s.