• Jazyk
  • sk

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1700
 
So: zatvorené
Ne: 1300 - 1700
Giraltovce
Po-Pi: 730 - 1530
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 1100 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk
esf

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:
Opíšte prosím text z obrázka

Otázky a odpovede

Sťažnosť (#1021)
Marcela
Dobrý deň ,chcela by som podať sťažnosť na vodiča eurobusu,a.s. , ktorý včera večer t.j 4.8 2015 o 22.30 hodine odmietol stornovať celý cestovný lístok na zľavný študenský mojej dcere ,ktorá cestovala z Prešova do Nitry . Povedal len toľko ,že mala povedať hned ,že chce študenský a tvrdil ,že stornovať sa dá len do 3 minut.Je však veľmi zaujímave ,že batožinu sa dalo stornovať hned ale lístok už nie,všetko sa udialo tak rýchle že neubehlo ani 3 minuty .Nechápem o čo mu išlo ,pritom bol ešte k tomu aj drzí . Pekný deň .
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Doporučujeme Vám sťažnosť odoslať dopravnej spoločnosti eurobus. S pozdravom ved.odd. KK SAD Prešov
Cena cestovných lístkov (#1018)
Stanislava
Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať, či ceny lístkov sa menili, nakoľko som v sobotu 1.8.2015 cestovala do Prešova, a platila som sumu 1,5 eur a pri ceste naspäť som platila cenu 1,7 eur.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, prosím Vás ešte o doplnenie informácie. Skadiaľ ste cestovali do Prešova pri platení 1,5 EUR. Taktiež prosím o doplnenie info. kam ste cestovali späť z Prešova. Ešte prosím uveďte aký druh cestovného lístka ste si kupovali či sa jedná o celé cestovné prípadne polovičné a či ste platili v hotovosti, alebo dopravnou kartou. Ďakujem S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj ref. MaP, MHD
Platba za cestovanie (#1017)
Cibáková
Dobrý deň, chcem sa spýtať, či vodič 81186 SAD Prešov postupoval správne, keď môj syn cestoval z Košíc do Budimíra a chcel si kúpiť zlavnený cestovný lístok - študent. Vodič autobusu mu odmietol predať zľavnený cestovný lístok a musel si kúpiť lístok v sume 0,82 €. Vodič autobusu to odôvodnil tým, že prešovská spoločnosť už neakceptuje študentské cestovné. Doteraz si stále kupoval zľavnený cestovný lístok a nebol problém. Má mestskú kartu Košíc. S pozdravom Cibáková
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Vodič postupoval správne. Riadil sa tarifnými podmienkami SAD Prešov, a.s.. V rámci našich tarifných podmienok nepracujeme s názvom - druhom cestovného "polovičné". Informácie, ktoré poskytuje elektr. karta dopravného podniku t.j. na MHD sú nepostačujúce. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom ved. odd. KK SAD Prešov
Otázka (#1014)
Denisa
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či je normálne, že autobus odíde zo zastávky 7 minút skôr, ako je uvedený času odchodu. Dnes (21.7.2015) som mala v pláne cestu zo Spišských Vlách do Spišského Podhradia, čas odchodu na webe aj na info tabuli na zastávke je 10:47. Keďže bývam doslova pár krokov od zastávky, nestojím tam 20 minút, ale aj tak sa radšej vyberiem v predstihu minimálne 5 až 10 minút. Pozrela som sa na hodinky, bolo 10:40 a okolo mňa prefrčal autobus na LE, o ktorom som nakoniec zistila, že bol autobus, ktorým som sa mala dostať do Sp. Podhradia a ktorý má odchod o 7 minút neskôr. Nestalo sa mi prvý, ani druhýkrát, že autobus zo stanice odišiel skôr, ako mal. Uvedomujem si, že 7 minút nie je celý deň, ale keby som bola v pozícii tých, ktorí sa potrebujú dostať napríklad na vyšetrenie alebo do práce, nahnevalo by ma to. Ja som našťastie necestovala do práce, takže preto volím formu otázky. Cestovanie autobusom využívam už roky a vynaložila som na to nemalé peniaze. Hádam by bolo fér, aby som sa vôbec dostala tam, kam chcem a potrebujem. Pekný deň.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Autobusový spoj, na ktorý sa odvolávate nezabezpečuje SAD Prešov, a.s.. S pozdravom ved. odd.KK
Otazka (#1012)
Frantisek
Dobry den chcem sa opytat v nedelu rano mame ist na dovolenku lenze som az PD a idem autobus len z presova a rozmyslal som tak ze by som prisiel na stanicu na aute a nechal si auto tam 12 dni chcem sa opyatat ako to je spoplatnene a ci tam je vobec nieco take ze by som si tam mohol auto uskladnit za skoru odpoved vam dakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, parkovacie miesta na autobusovej stanici sú určené len na krátkodobé parkovanie a nie na odkladanie vozidiel počas dovolenky. S pozdravom
Sťažnosť (#1011)
Gabriela
Dobrý den. Chcela by som podať sťažnosť na linku zo Starého Smokovca do Popradu, ktorá jazdi iba v mesiacoch júl a august, odchod o 19:38. Dňa 20.7.2015 autobus asi nešiel, nakoľko som tam sedela od 19:20 a jediný spoj ktorý prisiel a odišiel bol autobus ktorý mal napísane, že ide do Ždiaru. Avšak odbočil smerom na Poprad. Pozrela som si aj spoje do Ždiaru, kedze som ostala zmätená z toho akým smerom išiel. Spoj do Ždiaru šiel iba o 19. Normálneho človeka, ktorý cestuje do Popradu ani len nenapadne nastúpiť do autobusu, ktorý ma napísane ze ide do Ždiaru. To je tak ťažké pre šoféra daného autobusu aktualizovať ceduľku kam autobus smeruje?! Za čo potom platím cestovný lístok? Za to, aby šofér počas prestávky, ktorú má medzi jednotlivými smermi, aktualizoval ceduľku, zjavne nie. Hlavne, že máte reklamu "nešoférujem ale cestujem" - no ďakujem pekne za takéto cestovanie. Považujem to za vrchol arogancie, nakoľko necestujú tym spojom iba domáci a znalí pomerov. Za odpoveď vopred dakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Vo vašom prípade sa jedná o spoj č. 106 na linke 706425, ktorú zabezpečuje dopravná spoločnosť SAD Poprad. Doporučujeme Vám , aby ste svoje výhrady k vykonávaniu spoja riešili s uvedenou dopr. spoločnosťou. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom ved. odd. KK
Bus-Vinbarg (#1005)
Lenka
Dobry den.Dnes(15.7.2015)som isla s detmi z dlheho radu na Vinbarg o 15:01 hod. a kedze sme neni odtialto a nemame cipovu kartu za syna 7 rocneho som musela zaplatit cely listok.Nechapem tomu.Ozaj vrchol drzosti nabuduce radsej taxikom.Lenka
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš email. Cestovný lístok bol vydaný na základe platného prepravného poriadku odsek 3.2.2 bod 2. Na prepravu za osobitné cestovné pre žiakov a študentov na jednotlivú cestu má nárok žiak a študent iba vtedy, ak pri nastúpení do autobusu, na požiadanie oprávnenej osoby počas prepravy a bezprostredne po vystúpení z autobusu preukáže, že je držiteľom platnej dopravnej karty (čipovej) vydanej SAD, alebo platného študentského preukazu ISIC. Prepravný poriadok je verejne dostupný na: http://www.sad-po.sk/index.php?show=10
Otázka (#1003)
anonym
Chcel by som sa opýtať, či by nebolo možné upraviť cestovné poriadky bardejovskej MHD na stanici podľa príchodu vlakov, najmä vo večerných hodinách keď už nejde toľko spojov a je problém sa dostať domov hlavne čo sa týka ľudí bývajúcich v odľahlých mestských častiach. Vlaky majú príchod často 5 až 10 minút po poslednom spoji. Dalo by sa s tým niečo urobiť?
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, konkrétne námietky na zmenu cestovných poriadkov MHD Bardejov, ktoré budú najbližšie podľa zákona k 13.12.2015 prosím adresovať na simsaj@sad-po.sk. Vaše pripomienky prehodnotíme, zapracujeme do cestovných poriadkov a podáme na schválenie Mestskému úradu v Bardejove. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj referent. MaP
Sťažnosť (#1001)
Zuzana
Dobrý deň, chcela by som podať sťažnosť na linku č. 707438 26 smer Prešov, AS dňa 12.07.2015 mal mať odchod 12:48 zo zastávky Terňa, rázc. Hradisko. 12:45 som bola na zastávke až do 13:05 a autobus neprišiel. Tak buď išiel skôr alebo nešiel vôbec. A kvôli tomu som sa nemohla dostať do práce. Za odpoveď vopred ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň! Po prešetrení Vašej sťažnosti, Vám dáme odpoveď priamo na Váš mail. Ing. T.Stanislav, MK
Sťažnosť (#1000)
Martina
Dobrý deň, chcela by som podať sťažnosť na linku č. 708459 smer Spišská Nová Ves dňa 7.7.2015 mal odchod zo zastávky Spišský Hrušov 12:20 ja som čakala na zastávke od 12:12 ale autobus vôbec nešiel, takže buď odišiel o 15 minút skôr ako mal alebo nešiel vôbec, v každom prípade som sa kvôli tomu dostavila neskoro do práce a takmer ma vyhodili. Vopred ďakujem za prešetrenie.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, ďakujeme za Vaše upozornenie. Prípad preveríme a dáme Vám písomnú odpoveď, na Vašu e-mailovú adresu. Ing. T. Stanislav manažér kvality
Otázka: Preprava zvierat (#999)
Zuzana
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať ako je to s prepravou zvierat. Mám malého psíka a potrebujem sa s ním niekedy dostať do mesta k veterinárovi a podobne. Ďakujem za odpoveď :)
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, preprava psov na prímestských a diaľkových linkách je povolená za podmienok uvedených v prepravnom poriadku článok 11. viac http://www.sad-po.sk/media/pdf/201411050242551.pdf
Sťažnosť (#996)
Katarína
Dobrý deň, chcem sa informovať či autobus z Drienova do Košíc s odchodom o 10.52 nie je povinný čakať na autobus zo Šar. Bohdanoviec, ktorý má odchod o 10.42 nakoľko je prípojom. Dnes 29.6.2015 som totižto ostala s dieťaťom trčať v Drienove nakoľko uvedený autobus kľudne odišiel pokiaľ došiel autobus zo Šar. Bohdanoviec. Za skorú odpoveď Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Podľa CP pre spoj č. 11 vykonávaný v rámci linky 707408 t.j. Prešov- Košice nie je stanovená povinnosť čakať na zastávke Drienov, nám. na príchod autobusu vykonávajúci spoj č. 6 vykonávaný v rámci linky 707407 z Varhaňoviec. O Vašej pripomienke sa nevyjadrujeme, že nie je akceptovateľná. Doporučujeme Vám, aby ste sa s požiadavkou na riešenie zmien vo vykonávaní spojov obrátili na starostu Vašej obce. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom ved. odd. KK
Zastávka (#994)
dmnt
V stredu chcem po 100 rokoch cestovať autobusom do Prešova. Mohli by ste mi prosím Vás napísať presnú ulicu zastávky rešt. Korál?
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, zastávka rešt. Koral sa nachádza na ul. Štáfarikovej, tesne pred križovatkou s ul. Duklianska. Pri zastávke rešt. Koral sa nachádza kamenárstvo MARINI. Link mapy https://www.google.sk/maps/@49.004633,21.246209,3a,90y,357.17h,84.98t/data=!3m6!1e1!3m4!1szvvmjAR6obrhsN2RsVGFvQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=sk
Balucha (#992)
Marek
Dobry deň stažujem sa na linku autobusu Viťaz remeselný dom - smer Prešov čas prichodu Chmiňany 17 25 podľa internetu a podľa papiera ktorý je vyvesený v zastavke nedodržal čas prichodu. Obec Chmiňany bol o 17 15 to akože čo to má znamenať 10 minut skor .som veľmi ale veľmi nahnevaný poprorsím okamžitú odpoveď.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme do 30 dní naše stanovisko. S pozdravom ved. odd. KK
Sťažnosť (#991)
David
Dobrý den. Chcel by som podať sťažnosť na vodiča č. 51383 ktorý prichádzal na zastávku o 5 min skôr bol arogantný a nepríjemný. Stalo sa to v čase 19:41 dnešného dňa 25.06.2015. Takýto ľudia ktorý nemajú výchovu a majú nejaké problémy by nemali pracovať s ľuďmi.!!!!
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom ved.odd. KK