• Jazyk
  • sk

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1700
 
So: zatvorené
Ne: 1300 - 1700
Giraltovce
Po-Pi: 730 - 1530
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Levoča
Po-Pi: 830 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: 900 - 1200

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk
esf

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:

Otázky a odpovede

Nezastavenie (#1511)
daniel
dobrý deň, už viac krát sa stalo, že spoj do Podhradíka o 15,18 (dopravný podnik) nezastavil a ani nevošiel do zastávky. je to zastávka na znamenie, alebo mala vodička nejaký vážny dôvod aby nezastavila?, teraz môžem čakať do 16,58 a dúfať, že sa to nezopakuje. Pozdravujem vodiča(ku) autobusu, z roboty som utekal prvý, 20min čakal na zastávke na autobus, ktorý mal meškanie a ešte ani nezastavil. Opravte ma keď sa mýlim, spoje nemôžu byť rentabilné s 5timi ľuďmi v autobuse a to som ešte pridal. Namiesto toho, aby ste sa snažili získať nových cestujúcich im nezastavujete na zastávkach.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Poďakovanie (#1510)
Jabczunova Zuzana
Týmto by som chcela poďakovať pánovi Sadovskému, z SAD Bardejov. Veľmi nám pomohol keď sme s deťmi v škole prírode potrebovali autobus.Ochotne a rýchlo nám vybavil odvoz z Mníchovského potoka do Bard. Kúpeľov.Prajeme mu veľa pracovných úspechov a Ešte razmu veľmi pekne ďakujeme! Žiaci ZŠ Petrovany a učiteľka Jabczunová
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Veľmi pekne Vám ďakujem za Váš e-mail a tak potrebnú spätnú väzbu. Pán Sádovský je človek na svojom mieste, prácu si vykonáva zodpovedne tak som rád, že je to cítiť aj u zákazníka. Ďakujeme za Váš čas venovaný tomuto e-mailu. Jendroľ, odbor dopravy, SAD Prešov, a.s.
Nezastavenie na zastávke (#1509)
Gréta
Dobrý večer, dnes 21.5.2017 som chcela využiť spoj z Bardejova do Kobýl s konečnou stanicou v Kysaku, žel. stanica. Žiaľ, autobus mi nezastavil na zastávke, pričom to bol posledný spoj týmto smerom. A nechal mňa aj ďalších cestujúcich na zastávke bez ďalšieho spoja. Prosím o upozornenie vodiča, aby tak viacerí nezostali bez odvozu domov.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Zastávka na znamenie? (#1508)
František
Dobrý deň, chcel by som upozorniť na vodiča spoja Bus 707446 45 s odchodom z Prešov,,AS 16:05, ktorý dňa 18.05. 2017 odignoroval zastávku Ľubotice,,Dopravný podnik, kde podľa cestovného poriadku mal zastaviť o 16:14. K zastaveniu autobusa nedošlo aj napriek tomu že na nej čakali cestujúci. V cestovnom poriadku taktiež nieje uvedená skutočnosť o tom že sa jedná o zastávku na znamenie a teda vodič by na nej zastavovať mal. Za porozumenie ďakujem a dúfam že poučíte svojich vodičov, aby sa takéto opätovne nedorozumenia neopakovali nakoľko predpokladám časté využívanie tejto zastávky.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#1507)
Martin
Dobrý deň, dňa 30.4.2017 som chcel využiť služby Vašej spoločnosti konkrétne autobusu č. 708459 25 zo smeru Prešov do konečnej zastávky Spišská Nová Ves. Podľa Vášho cestového poriadku, údajov nachádzajúcich na stránke cp.sk a rovnako na Vami osadenej tabuli na konkrétnej zastávke má tento spoj zastaviť na zastávke Bertotovce, kostol, ktorú som chcel využiť na nastúpenie. Spoj ma odchod zo zastávky Bertotovce, kostol o 15 04. Vodič autobusu ignoroval túto zastávku a ani na moje reakcie naznačujúc, aby vodič zastavil nereagoval. Vodič hrubo porušil svoju povinnosť a nie len to, počas jazdy prechádzajúc okolo zmieňovanej zastávky nevenoval riadeniu pozornosť a telefonoval čím porušil aj dopravné predpisy. Tento spoj umožňuje prestúpiť na iné napríklad vlakové spojenie, ako som ho chcel využiť aj ja. Takého bezohľadné správanie sa vodiča a nezastavenie na zmieňovanej zastávke mi spôsobili nemalo problémov. Vaša spoločnosť je podporovaná aj cez verejné financie cez Prešovský samosprávny kraj a rovnako podľa zákona č. 56/2012 Z. z Zákon o cestnej preprave presne § 11 Základné povinnosti dopravcu v pravidelnej doprave sa píše o povinnosti dopravcu: c) uzatvoriť zmluvu o preprave osôb s každým cestujúcim pripraveným na zastávke na trase autobusovej linky v čase odchodu autobusu podľa cestovného poriadku.... Prosím o upozornenie vodiča rovnako ako aj ďalších jeho kolegov na dodržiavanie v cestovnom poriadku uvedených zastávok ako aj času odchodu z nich.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Nestíhame prestup (#1506)
Gabriel
Dobrý deň, chcel by som Vás pekne poprosiť aby ste dohovorili šoférovi,nech pristaví autobus pár minút skôr nakoľko je na zastávke veľa ľudí. Aby potom mohol vyraziť načas a mohli sme stihnúť prestup do Košíc. Nie je príjemné večer dlho čakať na prešovskej stanici. Cesty sú v tom čase prázdne, dá sa to vpohode stihnúť, len keby sme vyrazili presne z BJ. Jedná sa o spoj nedeľa, 20:10, Bardejov-Kysak. Vopred ďakujem za pomoc
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Otázka od: Martin (#1505)
Martin
Dobrý deň, dňa 30.4.2017 som chcel využiť služby Vašej spoločnosti konkrétne autobusu č. 708459 25 zo smeru Prešov do konečnej zastávky Spišská Nová Ves. Podľa Vášho cestového poriadku, údajov nachádzajúcich na stránke cp.sk a rovnako na Vami osadenej tabuli na konkrétnej zastávke má tento spoj zastaviť na zastávke Bertotovce, kostol, ktorú som chcel využiť na nastúpenie. Spoj ma odchod zo zastávky Bertotovce, kostol o 15 04. Vodič autobusu ignoroval túto zastávku a ani na moje reakcie naznačujúc, aby vodič zastavil nereagoval. Vodič hrubo porušil svoju povinnosť a nie len to, počas jazdy prechádzajúc okolo zmieňovanej zastávky nevenoval riadeniu pozornosť a telefonoval čím porušil aj dopravné predpisy. Tento spoj umožňuje prestúpiť na iné napríklad vlakové spojenie, ako som ho chcel využiť aj. Takého bezohľadné správanie sa vodiča a nezastavenie na zmieňovanej zastávke mi spôsobili nemalo problémov.Prosím o upozornenie vodiča rovnako ako aj ďalších jeho kolegov na dodržiavanie v cestovnom poriadku uvedených zastávok ako aj času odchodu z nich. Vopred ďakujem za odpoveď. Správu som odoslal už 30. Apríla 2017 na Vás mail no bez odozvy.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Strata vrecúška (#1502)
Štefánia
Dobrý deň, môj synovec o 15tej cestoval autobusom z Vyšného Žipova do Hanušoviec, pri vystupovaní si zabudol vrecúško s prezúvkami (autobus by mal byť teraz v Prešove)...ak by sa našlo prosím kontaktujte ma. Ide o modré vrecúško s čiernou sieťou na vrchu, v nútený sú modro biele šľapky značky Nike. Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Naša spoločnosť nevykonáva spoj uvedený spoj. S pozdravom Bečaverová
Otázka od: Eliška Matúšová (#1500)
Eliška Matúšová
Dobrý deň, chcem sa opýtať,či dnes(10.05.2017)nebola nájdená ISIC karta v autobuse, ktorý dnes išiel 6:55 zo Žipova. Ďakujem vopred za odpoveď!
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Skúste sa spýtať na AS v Prešove - oddelenie informácií. S pozdravom Bečaverová
Pochvala pre vodiča (#1499)
Zuzka
Dobrý deň. Chcela by som pochváliť vodiča číslo 51992. Slušní v pohode šofér, jazdi načas a nevozi nás ako dobytok, vie aj odzdraviť prostre slušné vychovaní šofér čo sa dnes veľmi často nevidí. Pozdravujem. :)
Odpoveď č.1:
Ďakujeme za pochvalu, Budeme tlmočiť vodičovi. Ing. T. Stanislav, manažér kvality
Pochvala (#1497)
Matúšš
Dobrý deň. Chcel by som pochváliť a vyzdvihnúť vodiča číslo 51461. Chodí načas, jazdí slušné, nie ako poniektorí ktorý idu akoby prevážali tovar nie cestujúcich, je slušní a vie aj pekné odzdraviť, nie ako 90% Vášich vodičov, ktorým slušné správanie nič nehovorí. Veľa Vašich vodičov by si mohlo od neho zobrať príklad , ako by sa mal správať, a aký by mal byt vodič autobusu v 21. storočí. S pozdravom a prianim pekného dňa ;)
Odpoveď č.1:
Ďakujeme, že si všímate a pochválite aj dobrých vodičov. Myslíme, že tých dobrých vodičov je viac ako to odhadujete Vy. Ing. T. Stanislav, manažér kvality
Sťažnosť na spoj Prešov - Lemešany - Košice (#1496)
Lucia Čarná
V rámci cestujúcich spoja ÷ Bus 707410 smer Košice,,AS 6:10 Prešov,,AS 23 6:32 Bretejovce S odchodom 6:10 z Prešova a príchodom , ktorý by mal byť 6:32 na zastávke Bretejovce. Chceme podať podnet - na výmenu vodiča. Ako je mesiac dlhý vodič autobusu prichádza na zastávku 6:40 Toto sústavné meškanie, nám nepriaznivo ovplyvňuje nástup na ďalšie spoje v KE za našou prácou, a psychicky vyťazuje. Keďže nám ž toho vzniká stres. Ak nepríde k náprave, spíšeme petíciu za zavádzanie cestujúcich Vašou SAD PREŠOV. ...prosíme o vyriešenie tejto dlhodobej situacie, nakoľko nám už praskajú aj posledné zvyšky nervov.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Stažnosť (#1492)
Simona
Dobrý deň, dňa 21. 04. 2017 som sa potrebovala dostať z Prešov,,Levočská ul. do Sviania,,rázc. Na stránke http://cp.atlas.sk/vlakbusmhd/spojenie/ som si pozrela autobusové spojenie. Rozhodla som sa že pôjdem na autobuse ktorý mal smer Krompachy,,aut.nást. v čase 17:45 keďže tento čas mi vyhovoval najviac. Na autobusovej zástavke som čakala do 18:15, keďže tento autobus nepríchadzal naštvala som sa a zavolala som domov aby prišli pre mňa pretože som sa potrebovala dostať domov čím skôr a na ďalší autobus som nemienila čakať a navyše ešte v takom chladnom počasí. Neviem kto spravuje túto webovú stránku ale bola by som rada ak by ste tam davali pravdivé udaje pretože sa mi to stalo už druhýkrát s týmto spojom. Navyše ešte aj na autobusovej zástavke Prešov,,Levočská ul. som si pozerala na \"tabuli\" odchodov autobusov či tento autobus ide a bolo to tam napísane presne tak ako aj na webovej stránke že odchod autobusu z Prešov,,Levočská ul. je 17:55. Ďalšia vec je tá že tento autobus ani len neišiel okolo zastávky Prešov,,Levočská ul. Takže ak tento spoj nepremáva, bola by som vďačná aby ste si to dali do poriadku pretože človek potom zbytočne čaká dlhú dobu na ďalší autobus alebo musí zavolať domov aby niekto pre neho prišiel.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Prepravu cestujúcich na linke Prešov - Krompachy nevykonáva naša dopravná spoločnosť SAD Prešov a.s. Spoj č. 4 premávajúci na linke 810416 s odchodom z Prešova o 17:45 hod. vykonáva dopravná spoločnosť EUROBUS a.s. Košice, kde by ste mali adresovať Váš podnet. S pozdravom. M. Babjak odd. kontroly kvality
Otázka od: Kristína Semanová (#1491)
Kristína Semanová
Dobrí deň, zaujímalo by ma, prečo šofér autobusu 7014247 na mňa dnes na 12:10 vybehol prečo neidem vedľa na Zlaté, že jeho čakajú \"cigančatá\" už ani neviem kde a podotýkam, že ho to strašne vytočilo a správal sa dosť neprimerane nato že pracuje s ľuďmi. Očividne ho táto práca nebaví a pokiaľ viem, má napísane aj zastávku Mokroluh, tak nechápem prečo už opakovane nemôžem ísť aj na ten autobus. Nestalo sa to prvý krát, ale dnes to ž aj mňa celkom dosť naštvalo. S týmto pánom šoférom sa mi to nestalo prvý krát. Minule dal mojej 14 ročnej sestre zaplatiť celý lístok, pretože nemala dobitú autobusovú preukažku, ktorú však mala pri sebe. Za odpoveď vopred ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Vulgárne vyjadrovanie (#1489)
Samuel
Dobrý deň dňa 13.4.2017 na linke 9 z DL o 13:38 sa mi šofér vulgárne vyjadroval z dôvodu ze som mu dal 25centov v jednocentovkach. Vykrikoval na celý autobus ze som zasran a podobné veci mám aj svedkov. Ďakujem za odpoveď
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality