• Jazyk
  • sk

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1700
 
So: zatvorené
Ne: 1300 - 1700
Giraltovce
Po-Pi: 730 - 1530
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Levoča
Po-Pi: 830 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: 900 - 1200

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:

Otázky a odpovede

Otázka od: Hvizdova Ludmila (#1576)
Hvizdova Ludmila
Dobry den.Pracujem 8 rokov v Kosiciach a koncim o 19:00 momentalne mam problem sa dostat domov,kedze sukromnik prestal premavat Kosice-Bardejov.Chcem sa opytat,ci by sa nedal dat po 19:00 nejaky spoj?Ale to nielen pre mna,su tu viaceri,co tak chodia,ved aj ten sukromnik bol plny,nie stale,ale vacsinou.Dakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš podnet. Požiadavku k zavedeniu spoja je potrebné uplatniť na VÚC Prešov - odbor dopravy, objednávateľa výkonov. S pozdravom Bečaverová oddelenie dopravy
Otazka (#1574)
Janka Krskova
Dobry den.Na 27.9.2017 mam objednany likstok na cestu z Londyna do Trencina a mala by som dotaz ci je obmedzena batozina vahou a velkostou kufra. Dakujem za odpoved.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, preprava batožiny na linke 807818 Michalovce - Bradford je stanovená na základe prepravného poriadku zverejneného na http://www.sad-po.sk/media/pdf/201705030151141.pdf Kde sú presne stanovené rozmery batožiny. http://www.sad-po.sk/index.php?show=12
Otázka na spoj (#1573)
Peter
Dobrý deň- Chcem sa spýtať ohľadom spoja Chmeľov- Kračúnovce ZŠ s odchodom z Chmeľova 7:18 a príchodom k ZŠ Kračúnovce 7:37?? Tento spoj ukončuje svoju trasu na zástavke Kračúnovce.potraviny hoci dohoda bola (podľa vyjadrenia starostu Cmeľova) ,že ju ukonči pri ZŠ Kračúnovce??? Ďakujem!!!
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem za Vaš podnet. Ospravedlňujeme sa za tento nedostatok, vodičov sme na to upozornili, takáto situácia by sa už nemala opakovať. Ďakujeme za pochopenie. S pozdravom Bečaverová oddelenie dopravy
Spoje cez Dulovu Ves (#1572)
Peter Ballon
Dobrý deň, opakovane sa stalo, že deti z Dulovej Vsi a Dulovej Vsi - Vlčie doly neboli vzaté do autobusu. Zvlášť sa jedná najmä o spoj Prešov - Červenica. Dôvodom malo byť akési nestíhanie čohosi (deti mi nevedeli interpretovať čo vlastne povedal šofér) aj keď v autobuse bolo miesto. Následne ďalší spoj išiel preplnený a buď nezastavil vôbec, alebo zastavil a oznámil, že nemá miesto. Po preštudovaní cestovných poriadkov som nezistil, žeby boli zastávky v Dulovej Vsi prípadne zastávka Prešov, Solivar, Viktória, ktorú používajú ako nástupnú vylúčene z grafikonu. Rád by som teda vedel na základe čoho ich šoféri odmietajú prepraviť a ako sa majú deti po skončení vyučovania dostať do Dulovej Vsi a Vlčích Dolov. Spomínané spoje deti využívajú už štvrtý rok a problémy sa začali približne v máji tohto roku. Ďakujem za skorú odpoveď a dúfam, že SAD Prešov bude schopná prepraviť (nie len) moje deti bezpečne domov. S pozdravom, Mgr. Peter Ballon
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš mail. Spoj Prešov - Červenica s odchodom z Prešova o 14,30 hod je vyťažený z pohľadu počtu cestujúcich. Z Prešova týmto spojom cestuje cca 50 cestujúcich, na zastávke Solivar ,Súkromné gymnázium naberá žiakov do obcí Tuhriná, Abranovce ,Lesíček, Lučiná, ktorých je asi 28. Z Prešova v tom istom čase odchádza autobus o 14,30 hod Prešov - Dulová Ves. V tomto autobuse sa z Prešova vezie do 10 cestujúcich, takže žiaci z Dulovej Vsi majú možnosť využívať tento spoj a bez problémov dostať sa domov z vyučovania. Ďakujem za ppochoipenie.S pozdravom Bečaverová - oddelenie dopravy
Sťažnosť (#1564)
Stefan
Dobrý deň. Chcem sa sťažovať na pracovníčku stanice Lipany. Obedňajšia prestávka je vymedzená v čase 10:30 - 12:00. Dnes som pred stanicou čakal 20 minút od 10:20 do 10:40. Dvere kancelárie boli zamknuté, žiadny oznam na nich vyvesený nebol. Počas tohto času prišlo a odišlo 7 ľudí. Je koniec prázdnin, žiaci si vybavujú preukážky, potrebujú potvrdenia o vzdialenosti a v Lipanoch na stanici aj napriek pomerne oklieštenej pracovnej dobe nikto nie je. Mohli by ste prosím zabezpečiť aby sa to nestávalo? Ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujeme za Váš podnet. Za vzniknutú situáciu sa Vám ospravedlňujeme. Pracovníčka bola upozornenána výkon svojej práce. V budúcnosti sa takéto situácie nebudú opakovať. Za pochopenie dakujeme. S pozdravom Bečaverová - oddelenie dopravy
Cestujuce dieta v SAD (#1561)
Jana Handzelova
Dobry vecer, Pochadzam z Plavca. Dcera kazdy druhy vikend cestuje do Presova k otcovi ( od pride pre dceru do Plavca ) no z Presova ju chce poslat nabuduce samu aby cestovala a ma strach. Moze sofer dovolit aby otec malej len zaplatil listok posadil a vystupil ? Dcera ma 10rokov.Nikdy takto este sama necestovala. Vzdy v autobuse spi..takze sa bojim ked pojde sama ze zaspi a nevystupi...alebo bozechran sa pokazi autobus...alebo bude dopravna nehoda...alebo ju niekto unesie nahovori na cukriky alebo nieco ine a dcera vystupi s takym clovekom...proste mam strach... Otazka znie ako som uz spominala ci moze sofer dovolit cestovat malemu dietatu taku dialku bez sprievodu a ak ano v pripade ze sa nieco stane moze rodic podat staznost ( okrem nezodpovedneho otca ) aj na sofera ? Alebo co robit v takom pripade ? Dakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, deti môžu samostatne cestovať po dovršení šesť rokov veku. Dieťa pri cestovaní je zodpovedné samo za seba tak ako každý iný cestujúci. Vodič za cestujúce dieťa nezodpovedá ani za príručnú batožinu. V takomto prípade ako uvádzate odporúčame, aby dieťa cestovalo s doprovodom. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj ref. MaP
Potvrdenie o návšteve školy (#1559)
Milan S.
Dobrý deň. Je nejaký dôvod, prečo nemôžte do zoznamu "Na stiahnutie" zaradiť tlačivo: "Potvrdenie o návšteve školy" ? Možno by to mnohým ušetrilo čas. Ďakujem. S pozdravom Milan S.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Potvrdenie o návšteve školy pre vybavenie žiackej čipovej karty je súčasťou "Žiadosť o vydanie preukazu – čipovej karty na žiacku a študentskú zľavu cestovného", ktorý sa nachádza v našom zozname "Na stiahnutie". Viď link: http://www.sad-po.sk/media/pdf/201510120959211.pdf
čipová karta (#1555)
Františka
Dobrý deň. Chcela by som sa informovať, či je možné využívať bezkontaktnú čipovú kartu vydanú dopravným podnikom mesta Košice v autobusoch SAD Prešov. Za skorú odpoveď ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Áno, je možné používať takú kartu aj v SAD Prešov a.s. S pozdravom Bečaverová
Cestovné nad 70 rokov (#1553)
Viktor
Podovršení 70 rokov veku je možné cestovať za zľavnené cestovné? Aké sú to zľavy, ako sa uplatňuju, na ktorých linkách, a čím sa je potrebné preukázať. Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po dovŕšení veku 70 rokov máte nárok na osobitné cestovné po predložení dokladu s fotografiou / OP/ na prímestských a dialkových linkách. Cena za prepravu je 0,20 € za každých aj začatých 50 kilometrov cesty. S pozdravom Bečaverová - oddelenie dopravy
Autobusy chodia skôr ako majú (#1547)
Sťažnosť
Dobrý večer, chcela by som vedieť čo sú to za spôsoby šoférov, že si bez problémov chodia o niekoľko minút skôr. Práve som chcela ísť do Prešova z Miklušoviec. Autobus mal byť na zastávke 20:30. 20:27 som bola už skoro pri zastávke, ale nestihla som, pretože šofér sa rýchlo rútil a ani si nevšimol, že naňho kývem. Tak keď má byť v stanovenom čase na zastávke, tak nech tam vtedy aj je. Je jedno či je to 10 minút alebo 3 minúty, má tam byť v stanovenom čase. Nebol to prvý takýto prípad. Minule na tej istej linke si šofér arogantne išiel o 8 minút skôr ako mal.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Skoré odchody autobusov (#1546)
Samuel
Dobrý deň, dnes 2.8.2017 autobus na linke Bardejov - Stropkov s príchodom do Vyšného Mirošova o 7:11 odišiel zo zastávky minimálne o 8 minút skôr. Nestalo sa to už prvýkrát čo odišiel skôr a následne som nestihol dôjsť do práce načas. Nakoľko sú prázdniny a nechodí veľa ľudí tak autobus netravi toľko času na jednotlivých zastavkach. Niektorí vodiči čakajú na zastavke kým nepríde čas odchodu no niektorí odchádzajú aj o 10!!minút skor.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Autobusari (#1544)
michal
Dobry chcel by som podat staznost na autobusara ktory si chodi jak sa mu chce.Dnes 27.7.2017 na linke Bardejov -Rešov 16:30 isiel z resova tak rychloa po lavej strane ze my v zakrute z autom sme boli asi 10cm od priekopy a 10cm od autobusu ktory letel z Rešova!!! DUFAM ZE TO NEBUDETE IGNOROVAT LEBO NESTALO SA TO PRVY KRAT A NEOHROZOVAL LEN SVOJ ZIVOT ALE AJ NAS !!!
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#1542)
Mitrová
Dobrý deň, obraciam sa na Vás s nepríjemnou skúsenosťou s vodičom č. 51285. Chcem Vás upovedomiť na jeho nevľúdne správanie voči zákazníkom. Dnes 18.07.2017 som cestovala spojom 09:32 zo Strážskeho a bola som svedkom incidentu kedy jednej pani namiesto lístku ZŤP jej vydal lístok OBYČAJNÝ. Pani si to všimla, vodič jej rozdiel vyplatil, nový lístok nevydal. Mimochodom si počas cesty spokojne zapálil cigaretu (neviem či to je vo Vašich predpisoch dovolené?!) a v prednej časti autobusu sedeli deti. Píšem dnešnú skúsenosť, ktorá nie je moja. ALE s týmto šoférom som mala prednedávnom aj ja problém kedy mi vydal zl výdavok "pretože nemal" - ako sa vyjadril. Išlo len o 13 centov. Isto si poviete, že LEN 13 centov. Pýtam sa Vás, POSKYTLI by ste mi VY službu na oplátku ak by mi chýbalo 13 centov do vyplatenia ceny lístka?? RAZ mi chýbalo 5 centov a musela som jednoducho iba vystúpiť. Nie je na zodpovednosti šoféra aj pokladnica? Nie je Vaším heslom "náš zákazník, náš pán"? Čo je dôvodom na jeho "odvrčanie" ak medzi šoférom a zákazníkom prebehne len zopár formálnych viet a to si za danú službu platí? Takéto správanie ma veľmi odráza. V úvode som Vám uviedla, že Vás chcem upovedomiť o danej situácii, ktorá sa len zopakovala a ktorá ma prinútila tento e-mail napísať, pretože ja osobne som sa hneď nesťažovala. Šoférovi nechcem nijako ublížiť, je vo Vašej kompetencii toto riešiť a predovšetkým vyriešiť. Za skoré vybavenie mojej žiadosti vopred ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Agresivne spravanie vodica (#1541)
Jozef
Dobry den chcem vas poprosit aby ste svojim vodicom spravili nejaku lekciu slusneho spravania pretoze nie vzdy mi strojcek vezme cestovnu kartu na prvykrat ale ja zato nemozem ze niekedy ju musim prikladat dvakrat ale kedze spravanie vaseho vodica dnes bolo dost agresivne a hulakanie po autubuse namna si myslim zeje dost take blbe tak ak sa mi to este raz stane budem okamzite kontaktovat policiu za pochopenie vopred dakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Pre objektívne posúdenie Vášho podnetu je potrebné, aby ste ho doplnil o nasledujúce informácie : - uveďte dátum kedy došlo k incidentu - aká bola Vaša nástupná zastávka - akou linkou a ktorým spojom ste cestovali (je to uvedené na cestovnom lístku ) Po doplnení informácií a následnom prešetrení podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom. M. Babjak odd. kontroly kvality
čas jazdy spoja (#1539)
Erika
Dobrý deň. Chcem upozorniť na nereálny čas odchodov spoja. Odchod zo zastávky Záhradné námestie má 7.26 ale nie je dňa, aby nemeškal +-10 minút. Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujem Vám za Váš podnet. Pri najbližších zmenách cestovných poriadkov bude upravená jazdná doba na tomto spoji. S pozdravom Bečaverová - oddelenie dopravy