• Jazyk
  • sk
Projekty EÚ

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Giraltovce
Po-Pi: 745 - 1145
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Levoča
Po-Pi: 830 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: 900 - 1200

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:

Otázky a odpovede

Sťažnosť (#2216)
Nika
Dobrý deň, chcem sa sťažovať na vodiča č. 50130 za jeho správanie. Arogancia a neochota ako lusk. Pani predomnou kupovala lístok očividne mala plne ruky a poprosila ho či by si peniaze nevybral z ruky neochotne na ňu zazeral a šomral. Ja som išla hneď za ňou a pýtala som si lístok. Natukal úplne niečo iné ako som pýtala. Všimla som si to a povedala som mu, že tam necestujem, keďže viem koľko stojí lístok, nakoľko cestujem pravidelne. Ohučal ma so slovami, že mám normálne hovoriť. Slušne som mu zopakovala svoj cieľ cesty a on na mňa zazeral a zopakoval mi asi 3 krát, že mám normálne hovoriť. Opäť som mu zopakovala, že som mu to povedala zreteľne. Bolo to od neho vrcholne drzé pred ostatnými cestujúcimi ponižovať druhého, keď chyba je očividne v jeho prístupe k práci. Chápem, že mohol mať náročný deň ale to ho neospravedlňuje. No jeho správanie voči druhým by mal prehodnotiť a nie sa tváriť ako kyslý zemiak. Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť na vodiča (#2214)
Michal
Dobry den chcem podat staznost na vodica bus c.701419 ktory dnes 3.12 2019 isiel autobusom s odchodom 7:50 z BJ. Vodic mi nezastavil na zastavke, kde som si zakupil listok ani na nasledujucej zastavke aj napriek tomu ze som krical, az na dalsej zastavke.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Presun autobusu (#2213)
Iveta
Dobry chcela by som sa opytať, či by sa nedal presusuť autobus: Lipnay-Čirc z 15:05 na 15:10. Lebo chodím na vlaku, vlaky meškajú a nikdy ho nestihnem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň Podľa cestovného poriadku vlak prichádza do zastávky Lipany 14.56 hod. Pokiaľ nemá meškanie tak je tam dostatočný čas na prestup. Pri meškaní vlaku je problém nastaviť odchod autobusu, nakoľko na daný spoj nadväzujú ďalšie spoje, ktoré daný autobus vykonáva. Výkony vo verejnom záujme spoločnosť SAD Prešov,a.s. má objednané od Úradu Prešovského samosprávneho kraja - odbor dopravy. Ten tiež rieši zmeny cestovných poriadkov, tak aby boli zabezpečené prípoje autobusov a vlakov, ako aj problém meškania vlakov a autobusov. Žiadosť preto adresujte Úradu PSK odbor dopravy S pozdravom Sabolová Mária oddelenie dopravy
Potvrdenie (#2211)
xzy
Dobrý deň, kto a kde vydáva potvrdenie, že dnes 2.12.2019 nepremávali autobusy?
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Potvrdenie Vám bude vydané v informáciach na autobusovej stanici Prešov. S pozdravom a prianím príjemného dňa M. Babjak odd. kontroly kvality
Zastávka v obci Kapušany pri predajni Milk Agro (#2210)
Verčimáková
Dobrý deň, chcem sa informovať, či je po ukončení uzávery cesty obnovená zastávka SAD oproti predajni Milk Agro smer Prešov. Ďakujem. Verčimáková, Obecný úrad Kapušany
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, stanovisko k vašej otázke vám pošleme na mail obecného úradu. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj oddelenie dopravy
Sťažnosť na vodiča 50130 (#2209)
Cestujúca
Dobrý deň, chcem podať sťažnosť na vodiča 50130 linka 707449/8, s ktorým som dnes cestovala z Michaloviec do Vranova, a to na základe jeho nevysvetliteľného správania. Pri vstupe do autobusu som sa mu pozdravila a poprosila si lístok do Vranova, šla som si sadnúť, začula som krik, no nevedela som, že je to venované mne. Sťažujem sa, pretože keďže mal vodič so mnou problém a bolo to venované mne, nemal právo mi tykať! A rovnako strápňovať ma pred všetkymi cestujúcimi v autobuse tento krik začuli aj ľudia za mnou. Pán šofér po mne kričal tieto slová "kdze še ponahľaš, kedz še tak ponahľaš ta ši mala is s druhým šoferom, neznaš cestovac ta necestuj, ši še tu prišla predvadzac, s tobu hutorim hej s tobu, poc tu ..mnoho som nezaregistrovala keďže som nevedela, že je to na mňa, to mi však potvrdila kamarátka, ktorá pýtala lístok po mne. Bolo to neslušné, nezdvorilé, uražlivé a mimo toho neviem kedy som si s týmto pánom šoférom potykala!! Keď mal pán šofér so mnou problém (o ktorom naozaj neviem, teda nie som si vedomá) dalo sa to riešiť iným spôsobom a nie takýmto. A absolútne nechápem slovám o ponáhľani sa a podobne keďže som nastupila normálne a aj lístok som si vzala normálne a normálne som aj smerovala k sedadlu. Predo mnou a za mnou nastupovali ostatní cestujúci.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
MHD Bardejov (#2203)
Samuel
Dobrý deň, chcem sa opýtať čo to bol za nápad prerobiť čísla autobusov? Akože po pravde malo ktorý človek pochopí ako tie autobusy chodia hlavne dôchodcovia nepochopia ako napríklad autobus ktorí ide smer dlhá lúka je na ulici Jiraskova s číslom 1 potom na stanici sa predstaví na číslo 2 a pri Oc zastávke je číslo 3 akože toto kto ma pochopiť??
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, jednotlivé čísla liniek MHD Bardejov sú nastavené v súlade s podmienkami stanovenými verejným obstarávaním. V prípade, že spoje na linkách MHD Bardejov nepremávajú po končenú zastávku ako je uvedené na danej linke sú označené informačnou značkou nad každým časom odchodu spoja. Vysvetlivky k jednotlivým značkám sú na každej výveske. Ak spoj premáva len po zastávku napr: SLOVESNKÁ STANICA čo je nad časom odchodu spoja označené znamienkom B, tak premáva len po danú zastávku. Ak je k informačnej značke B uvedené aj ďalšia informačná značku U3, tak spoj od zastávky SLOVENSKÁ STANICA ďalej premáva na linke 3. Všetky linky a vývesky sú zverejnené na našej web stránke https://www.sad-po.sk/index.php?show=10 prípadne Vám ich poskytnú a vysvetlia na našom informačnom mieste v pokladní SAD Prešov na autobusovej stanici v Bardejove.
Sťažnosť (#2201)
Ľuba
Dobrý večer, chcem podať sťažnosť na vodiča autobusu, ktorý dnes večer 22.11.2019 odchádzal z Richvaldu po 19 hodine. Dcéra chcela ísť týmto spojom do Bardejova, nestihla dobehnúť na zastávku. Pár metrov od zastávky mávala na vodiča baterkou aby jej zastavil, no ten ju obišiel. Tak som ju odviezla na najbližšiu zastávku vzdialenú od Richvaldu 6km no vodič jej ani tam nezastavil. Toto nie je v poriadku. Prosím o pre riešenie. Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#2199)
Michaela
Dobrý deň, podávam sťažnosť na spoj Sp.Vlachy -Sp.Nova Ves v čase 16:02...pernamentne meškanie, nešlo by o každodenné 8 minútové meškania,ale dnes ma poriadne vytočilo ze sme mrzli a čakali na autobus viac ako pol hodiny,potom sme sa rozhodli si zaobstarať vlastný odvoz domov. Bohuzial nestalo sa to prvý krát.A to nehovorim o tom spomalenom tempe šoféra,ktory aj napriek meškaniu ide ako slimák!!!! Nie som typ človeka ktory sa sťažuje,ale som maximálne vytočenná....vymenit šoféra a dodrziavat čas!!!! Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#2198)
Pavol Kováč
Dobrý deň, chcem podať sťažnosť na bezohľadnú jazdu vodiča dnes ( 22.11.2019 ) na spoji z Okružnej do Prešova ( 15.50 hod.). Na ceste medzi Okružnou a Trnkovom, v neprehľadnej zákrute "rezal zakrutu " v protismere pozn. cca 30 m pred horizontom, čím nás bezprostredne ohrozil na životoch. Od pádu do priekopy nás zachránilo ABS asi pol metra pred priekopou ( miestny potok 2m pod urovňou cesty). Vodič ani len nespomalil aby sa presvedčil či sa niečo nestalo. Takýto zážitok sme tu nezažili prvýkrát a nabudúce to už nemusí skončiť takto.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Otázka od: Nikola (#2197)
Nikola
Dobrý večer. Dňa 18.11.2019 som cestovala spojom ( číslo neviem) z Prešova do Veľkého Šariša odchod z Prešov AS o 22:30 z nastupištia 20 smer Sabinov. Pýtala som si lístok do Veľkého Šariša a vodič sa ma spýtal na akú zastávku tak som pýtala na štefánikovu a vydal mi ho ale potom na zastávke mi odmietol zastaviť, že vraj tam stojí len dopravný podnik. Zastal mi v stede Šariša na zastávke námestie a musela som prejsť pol Šariša aby som došla domov. Preto sa chcem spýtať prečo mi odmietol zastaviť keď na internete píše, že tento spoj stojí aj na zastávke Veľký Šariš štefánikova. A keď tam nemá stáť tak ako je možné, že ma na to neupozornil, že tam nestojí a už vôbec nechápem keď tam nemá zastávku ako že mi vydá zo stroja lístok so zastávkou Veľký Šariš štefánikova keď tam SAD nemá zastavku tak keby tam nebola zastavka tak stroj by taký lístok nevydal!!!
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#2195)
Ingrid
Dobrý deň, chcem podať sťažnosť na autobus,ktorý o 6:27 stojí v Kapušanoch (pri Prešove) a ide smer Bardejovské kúpele. Som žiačkou 4.ročníka v Bardejove a dochádzam. Každé ráno chodím na tomto autobuse. Dnes (15.11.2019) autobúsar nezastavil aj keď na zastávke stálo 6 ľudí. Kývali sme ale on išiel ďalej. Kvôli tomutu autobusu budem meškať do školy. Ďakujem za meškanie. Som naštvaná.
Odpoveď č.1:
Svoju sťažnosť musíte adresovať dopravnej spoločnosti EUROBUS Košice a.s., ktorá spoj na uvedenej linke vykonáva. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Cestovné (#2194)
Veronika
Dobrý večer, dnes som cestovala s 3r. dcérkou z Podhradíka do Prešova a pýtala som si lístok pre seba. Šoférka mi dala lístok v plnej sume 1,10€ a potom ma upozornila na to, že som ešte nezaplatila za dieťa. Pre dcérku mi dala lístok dieťa do 15r. za 0,70€. Ja som sa jej ospravedlnila a zaplatila som to, keďže cestujem autobusom veľmi málo a v poplatkoch a lístkoch sa nevyznám. Neskôr mi to však vŕtalo v hlave a mám taký pocit, že to nebolo celkom o.k. Mám pravdu, alebo sa mýlim? za odpoveď ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#2191)
Mária
Dobrý večer! Chcem podať sťažnosť na vodiča autobusu (25484), ktorý mal v sobotu večer problém s predajom lístkov v St.Ľubovni, vystupoval arogantne a neprofesionálne, mal problém s cestujúcimi, dokonca odmietol zobrat do autobusu mladého študenta, ktorý mal dredy, je to diskriminácia. Tiež dcéra bola z jeho arogantného správania vystresovaná. Dúfam, že to budete riešiť. Nie je normálne, aby sa vodič takto správal, a študenta nechal v SL na stanici. Tento spoj bol posledný na tento smer. Neviem ako sa tento chlapec dostal domov. Smutneee!!!
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť na vodiča autobusu (#2190)
Ladislav Kokoška
Dobrý deň Týmto mailom podávam sťažnosť na vodiča autobusu značka PO189CN, ktorý ma dňa 8.11.2019 v čase 15,14 hod., pri vjazde na nadjazd od Poľnonákupu ohrozil, tým že prešiel do ľavého pruhu, keď ja som bol už v polovici autobusu, bez smerovky a vytlačil ma do protismeru, takže som musel prejsť dve plné čiary aby nedošlo k zrážke. Našťastie nikto nešiel v protismere, lebo by sa to bolo zle skončilo. V prípade, ak by bpl niekto išiel v protismere, tak by došlo k stretu a ja by som mal poškodený pravý bok auta a Vy ľavú stranu autobusu. Linka Prešov - Chmeľov. Dávam Vám uvedené na vedomie a čakám na Vašu odpoveď. S pozdravom Ing. Kokoška 0905 229 260
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality