• Jazyk
  • sk
Projekty EÚ

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Giraltovce
Po-Pi: 830 - 1230
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Levoča
Po-Pi: 830 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: 900 - 1200

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:

Otázky a odpovede

Staznost (#2081)
Zuzana Stupinska
Dobry den.chcela by som vediet ci stoji autobus z Bardejova. do Presova o 14 30 na zastavke Bardejovska Zabava nadjazd.ja nastupujem na zastavke co je ponizej mestskeho cintorina bardejov ale netusim ako sa to vola.a za dalsie zastavili mi aj Bartosovce ale ked isiel mlady sofer tak ten nemal problem mi zastavit na zastavke Bard.zabava nadjazd ale ked chodi ten starsi pan tak ten len prefrci a ani nezastavi .ale zastavil mi sofer az co chodi koprivnica.takze chcem vediet ci maju zastavku na Bardejovskej Zabave nadjazd aby som sa nemusela hadat ked idem z roboty.za informacie vopred dakujem.a esre mi ten mlady vodic z koprivnici co dnes isiel povedal ze to zavisi od soferov aki su ohladuplni.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#2079)
Šimon Vojtko
Dobry deň chcem podať sťažnosť na vodiča ktorý nezastavil na stanovenom mieste( zastávke autobusov SAD Prešov ) v Uzovciach smerom na Hubošovce večer o 19:55 pravidelnú spoj z Prešova do Jakubovan. Vodič nezastavil hoc som na neho mával.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#2078)
Lešková
Dobrý deň, týmto spôsobom, by som rada podala sťažnosť na šoféra autobusu, ktorý šoféroval spoj Lipovce - Prešov dňa 17.8.2019 (sobota) s pravidelným odchodom 17:20, vodič: 50733. Šofér sa správal veľmi neprofesionálne. Nastupovala som vo Fričovciach a zakúpila som si lístok do Malého Šariša. Keď som vystupovala na zastávke Malý Šariš,, Telekča, vodič na mňa vybehol, že či som nepočula ako sa pýtal, že kto vystupuje v Malom Šariši, no ja som to naozaj nepočula, vzhľadom k tomu, že som sedela až niekde v strede autobusu, pri okne a rozprávala som sa s kamarátom. Vykrikoval mi, že či chcem zaplatiť pokutu, čomu som veľmi nerozumela, keďže lístok bol jasné vypýtaný do Malého Šariša, kde som aj vystupovala. Na autobuse jazdím už viac ako 8 rokov dennodenne a ešte ani raz som si nepýtala lístok na konkrétnu zastávku v danej obci pretože pokiaľ viem, tak cena je rovnaká pre každú zastávku vrámci tej istej obce. Ostala som taká šokovaná, že som zo seba vydala len ospravedlnenie, že som ho naozaj nepočula a že to nebolo úmyselne a on aj napriek tomu bol aj naďalej na mňa veľmi nepríjemný. Keď som vystúpila až vtedy mi naozaj došlo, čo sa stalo. K šoférom som ústretová, stále pozdravím, poprosím aj poďakujem a stretla som sa už s rôznymi vodičmi, ale žiaden nebol taký nepríjemný ako tento. Mňa ani tak nehnevalo to, že mi skazil zbytok dňa, ale to že na mňa bezdôvodne vybehol pred celým autobusom a cítila som sa naozaj hrozne. Myslím si, že takéto veci sa dajú riešiť aj pokojne a nie hneď byť nepríjemný. Stačilo mi to vysvetliť. Nemyslím si, že som urobila niečo zlé, ale ak áno tak určite to nebolo úmyselné. Ak mal šofér práve zlú náladu tak nebolo správne si to vybíjať na svojich cestujúcich. A ak nevedel, na ktorej zastávke vystupujem, tak buď mi mal dať poslednú možnú zastávku v danej obci alebo sa ma opýtať kde chcem vystúpiť. Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#2075)
Stanka
Dobrý deň , dnes ráno (13.8.2019 o 6.40 na linke Prešov -Bardejov ) kde som si v ruke niesla fornetti. Šofér ma upozornil , že v autobuse sa neje a nepiju sladené nápoje len čistá voda odpovedala som mu ,že nech je spokojný len sa pobalim lebo ešte cestujem ďalej a v Bj na stanici mám čas.(som tehotná a pomohlo by mi keby som schrumkala jeden suchár) Potom sa pán šofér otočil a zahlásil na cely autobus ,že sa v autobuse nič nekonzumuje. Pri takýchto šoferoch ktorí to riešia USU (s Úsmevom,Slušne,Ústretovo) ďakujem nabudúce pôjdem vlakom.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Otázka od: Martin (#2073)
Martin
Dobry den, pozdravujem dnes autobusara, ktory mal tazku nohu na plyne na linke Jakubovany-Presov 707436 26 a isiel o 5 min. skor, ????
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#2072)
Lívia
Dobrý deň. Pokiaľ viem, autobusy majú mať odchody presne podľa stanovených časov a nie SKÔR. Dnes sme nestihli autobus v obci Okrúhle, kde mal mať odchod 9:14 odišiel 3min.skôr. (smer Svidník) Chápem, že sú prázdniny a cestujúcich je zrejme menej, ale mal by správne počkať na presný čas odchodu na zastávke, či nie? Alebo je časová zmena tohto autobusu? Riadim sa CP a tam som si nič nevšimla. Ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Pochvala (#2068)
Maria
Dnes som cestovala s rodinkou autobusom z Bertotoviec rano o 7:30 do Prešova a boli sme milo prekvapeny aky ludsky pristup mal šofer k cestujucim. Ako malo stači aby mak človek pekny den ked sa niekto aspon milo pozdravi.Aj moja 2točna dcerka sa v tomto buse citila urcite prijemne ked pri odchode pekne sama od seba zakyvala ujovi šoferovi. Neviem meno šofera i ked na cestovnom listku pise ze je to vodič č.5031 Chcem sa mu zvlašt podakovat za prijemnu jazdu.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Ďakujeme pekne za príspevok. Pochvalu vodičovi odovzdáme. Určite aj nás poteší takéto hodnotenie zamestnanca zo strany cestujúcich. S pozdravom Bečaverová - oddelenie dopravy
Sťažnosť (#2067)
Jana
Dnes som cestovala do prace akože klimatizovaným autobusom no šofér klímu nemal zapnutu neviem prečo sme sa tam varili, asi preto ze išlo cestovné hore. Vystúpila som z atobusa mokrá.Bol to spoj z Lemešan do Prešova cez Drienov, odchod autobusu z Lemešan 12:50. Ďakujem za vybavenie.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Cestovné (#2066)
Jana Pivovarníková
Dobrý deň. Potrebovala by som poradiť. V mojej práci k cestovnému potrebujem dokladovať výšku cestovného k mojím cestovným príkazom, ktoré som si pozrela na stránke cp.hnonline.sk. keďže sa cestovné menilo od 1.8.2019 neviem si už spätne vytlačiť potrebnú výšku cestovného za mesiac júl. Ide o trasu Šarišská Poruba-Prešov. Vedeli by ste mi vystaviť ako podnik potvrdenie, že cestovné v mesiaci júl bolo 1,10 EUR. Ďakujeme za odpoveď. Jana Pivovarníková
Odpoveď č.1:
Dobrý deň Potvrdenie je možné vystaviť.
Reakcia (#2065)
Silvia
Zdravím všetkých sa sťažujúcych.Všetci sa len stazujete ale aby ste sa vy chovali tiež ako slušný ludia tak to nie niekedy je po vás v autobuse bordel ,ze je to hamba a tiez ste k soferom arogantný. Tak prv sa pozriem na seba az tak sudim soferov. A ak chces skus si to sam. Z pozicie sofera. Kazda minca ma dva strany.Tak sa pozri najprv na tu svoju a az potom na tu druhu.
Odpoveď č.1:
Ďakujeme za Váš príspevok, ktorý poukazuje na náročnosť práce vodiča. Oceňujeme tiež, že vidíte obidve strany v doprave. Dúfame, že na obidvoch stranách nastane zlepšenie k vzájomnej spokojnosti. Ing. T. Stanislav , manažér kvality
Čipoá karta pre dospelých zťp (#2064)
Marián
Dobrý deň.Som zťp a počul som od jedného vodiča autobusu,že už dnes môžem využívať zľavu zťp spolu s čipovou kartou.Je to pravda?A ešte sa opýtam,Kde môžem vybaviťčip.kartu a koľko to stojí vybavenie č.karty a cez internet sa to asi nedá ? Som z okresu Stará Ľubovňa
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, Podľa platných tarifných podmienok zverejnených na https://www.sad-po.sk/media/pdf/201907251251001.pdf je od 01.08.2019 možné využívať obe zľavy . Čipovú kartu si môžete vybaviť v priestoroch stanice Stará Ľubovna alebo v pokladni na Prešovskej autobusovej stanici , cena čipovej dopravnej karty je 5,70 eur .Ďalej vám posielam link v ktorom sú podmienky ktoré je potrebné splniť na vydanie dopravnej čipovej karty : https://www.sad-po.sk/media/pdf/201901310150331.pdf . S pozdravom Jozef Kičura referent dopravy
Sťažnosť (#2062)
Richtarik
Zdravím, chcel by som podať sťažnosť na vodiča linky premávajucej z Prešova do Sabinova o 9:45 (1.8.2019). Vodič mi odmietol uznať český ISIC aj keď na stránke máte napísané, že ho vodiči maju uznávať. ISIC platí v rámci celej EU...tak nechápem prečo práve slovenský vodiči by ho nemali uznávať. Vodič bol tiež arogantný a odmietal komunikovať. Nechápem prečo zamestnávate ľudí, ktorých ta práca očividne nebaví. Ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Pes v autobuse (#2061)
Ivana
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, čo je potrebné na prepravu psa(malého) v autobuse. Je potrebné ho mať v prepravnej taške alebo stačí ak ma psík náhubok? V mojom prípade ide o malú rasu (yorkshira). ďakujem pekne
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, preprava psov sa vykonáva na zaklade prepravného poriadku Článok A. 13. Preprava živých spoločenských zvierat A. 13. 1 Ako batožinu môže cestujúci so sebou vziať drobné domáce a iné malé zvieratá, pokiaľ tomu nebránia osobitné predpisy, ak ich preprava nie je na ťarchu ostatným cestujúcim, neohrozuje ich zdravie, a ak sú umiestnené v prepravných schránkach s nepriepustným dnom, ktoré sú k preprave živých spoločenských zvierat určené. Takto prepravované zvieratá cestujú na kolenách alebo pod nohami majiteľa a musia zostať počas celej jazdy v uzavretých schránkach s nepriepustným dnom. A. 13. 2 Bez schránky možno vziať do vozidla psa, ktorý má bezpečný náhubok a drží sa na krátkej vôdzke. Pes nesmie byť chorý, špinavý, zapáchajúci či agresívny a nesmie obsadiť miesto určené na sedenie cestujúcich. V čase zvýšených nárokov na prepravu môže osádka vozidla prepravu psa bez schránky odmietnuť. Ustanovenie tohto bodu, s výnimkou prvej vety, sa nevzťahuje na psov so špeciálnym výcvikom.. Celý obsah na https://www.sad-po.sk/media/pdf/201907261123381.pdf S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj oddelenie dopravy
Prosba (#2060)
Cestujuca Maria
Dobry den. Do prace cestujem kazdy den Vasimi autobusmi. A vecer chodim domov pravidelne autobusom ktory ma odchod o 21:20 smer z Presova do Lipan. Chcem Vas velmi poprosit bolo by mozne presunut odchod autobusu 707431z 21:20 na 21:25? Velmi by to pomohlo vsetkym ktory na tento autobus musia utekat ako o zivot, pretoze z prace na stanicu ideme mapkou a ta ma vacsinou prichod na stanicu okolo 21 :20 a to sa naozaj nestiha. Velmi Vas chcem poprosit v mene vsetkych aby ste ten autobus posunulli o 5 minut neskor. Dakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň návrh na časovú úpravu odchodu spoja zašleme Úradu Prešovského samosprávneho kraja-odbor dopravy, ktorý je objednávateľom výkonov vo verejnom záujme. Zmena cestovných poriadkov je plánovaná od 1.9.2019. K tomuto termínu by sme zrealizovali úpravu odchodu spoja z 21.20 na 21.25 na linke 707431. S pozdravom Sabolová Mária oddelenie dopravy
Otázka od: Rebeka (#2058)
Rebeka
Môžem sa opýtať koľko budem platiť za kufor s rozmermi 62 × 42 × 25 cm na ceste Košice Vranov nad Topľou .
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, tarifné podmienky aj s rozmerom pre prepravu batožín sú zverejnené na https://www.sad-po.sk/media/pdf/201901290942331.pdf. Ak budete cestovať do 31.7.2019, tak platia ešte staré tarifné podmienky a podľa nich budete platiť dovozné za batožinu 0,50 EUR. Ak budete cestovať po 1.8.2019, tak už platia nové tarifné podmienky a podľa nich sa batožina nepresahujúca rozmery 50 x 60 x 80 cm prepravuje bezplatne. Nové tarifné podmienky zverejnené na https://www.sad-po.sk/media/pdf/201907251251001.pdf S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj oddelenie dopravy