• Jazyk
  • sk
Projekty EÚ

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Giraltovce
Po-Pi: 830 - 1230
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Levoča
Po-Pi: 830 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: 900 - 1200

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:

Otázky a odpovede

Šoféri autobusov Bardejov (#2022)
Dusan
Dobrý deň, píšem Vám ohľadom konkrétneho sofera aj keď polovica šoférov v Bj nemá chrbtovú kosť, týka sa to sofera na autobuse č.3 , 11.06.2019 čas 15.10 minut, zaráža má, keď zastavuje na zastávke priamo na ceste bez smerovky, v Bardejove je to bežne a keď pustím autobus zo zastávky tak sa musíme za ním trepať 50 km za hodinu aj mimo mesta, bežne po meste zdržiavajú kludne 30 km za hodinu Nechápem pretože vo veľkých mestách sa s tým nestretávam Dakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Žiadosť o rozšírenie mojich vedomostí podnietená nespokojnosťou zo správaním vodiča (#2021)
Adam
Dobrý deň, Pravidelne využívam MHD pre cestovanie po meste a som vďačný, že mi je takýto rýchly a spoľahlivý spôsob dopravy umožnený bez akýchkoľvek ťažšie zvladateľných nepríjemností, no napriek tomu Vás prosím o odpoveď na otázku, ktorou sa už dlhšie zaoberám, a teda ako dlho by mal vodič autobusu čakať na zastávke na ľudí, pokúšajúcich sa o nástup. Často sa mi stáva, že musím k autobusu dobiehať, no vodič mi nie je ochotný umožniť nástup, napriek tomu, že mu vždy prosebne a , povedal by som, aj dosť výrazne naznačím aby tak, ak je to možné,urobil. Mojou požiadavkou smerovanou na Vás teda je, aby ste ma oboznámili s tým, či je moje rozhorčenie v prípade, že vodič nečaká na zastávke, aspoň podľa môjho úsudku, dostatočne dlho oprávnené, alebo len žiadam od vodičov väčšiu ochotu, naopak vybočujúcu so všeobecných pravidiel a zákonov, či smerníc. Za odpoveď Vám vopred ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Zlava (#2018)
Jana
Dobrý deň Mám zlavu na cestovnom lebo mám zlatú Jánského plaketu? Táto zľava platí aj na diaľkové llinky? Platí u všetkých dopravcov na východnom slovensku rovnako?
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, osobitné cestovné pre držiteľov zlatej jánskeho plakety platí len na prímestských linkách verejných dopravcov (SAD Prešov, SAD Poprad, SAD Humenné, BUS Karpaty, eurobus Košice, ARRIVA Michalovce) na území Prešovského a Košického samospravného kraja. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj oddelenie dopravy
Sťažnosť (#2016)
Monika
Dobrý ďeň Chcem sa Vám poďakovať že sa vozime na pekných čistich novych . ((( rychlych)))) autobusov. Žiaľ aj konske povozy nas predbiehajú. Ztejme niektory vodiči, nevedia čo je to plynový pedál, preto poniektory vodiči sustavne meškajú. Napr. 4.6.19 odchod autobusu Hrabkov čd. 21čas odchodu 08.10h.dnes odchod 08.15h.Vodič č. 54310 ktory nastupil po dlhšej pauze sustavne meškal aj meška. Ďalej vodič č. 54310 na zastavke ulica levočská s prichodom 14.06 uprednostnuje cestujucich do Svini kde je evidentne že ta zastavka kde oni cestuju nepotrebuju, lebo za tymto spojom idu Hermanovce, vodič nas sustavne nutil aby sme sa posunuli, že on ma čas, že on počka, otvaral a zatvaral dvere, hovoril že všetko funguje, niekedy sme maly odchod zo zastavky levočska 14:17h.A stalo sa potom že na zastavke v Malom Šariši nastupil cestujuci ktory cestoval do Chminan a zase nam povie Ja mam času posunuť sa a pod. A v Župčanoch dalši ktory idu z prace z fabriky do Ovčieho. Toto nema logiku že uprednostnuje cestujucich do Svini keď im ide za nami autobus. A ešte k tomu má suprový malý autobus.A kvoli tomu že sa posuvame kvoli cestujucim zo Svini meškame a prichadzame neskoro napr. 14:50v Hrabkove čd. 21. Toto som preživala 2 roky až teraz sa mi mesiac tak perfekne cestovalo, mili vodič, na čas,prijemne vystupovanie, starostlivi. A predstavte si to zhrozenie keď som včera zbadala že zas je ten vodič späť a určite niesom sama. Vy nas doslovne nutite aby sme necestovali autobusom. S pozdravom Monika a cestujuci Ovčie Hrabkov a Križovany Ps. Vráťte nám prosím vodiča ktory za čas jazdil namiesto neho.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Klimatizácia (#2015)
Veronika
Autobus nemá bočné okná. Otvorené jedno strešné okno a v autobuse 40°C. Moja otázka znie prečo Vaši šoféri nepoužívajú klímu. Je to pravidlom či ráno, či poobede. Trasa Bardejov-Prešov.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Otázka (#2014)
Adrián Tomáš
Dobry deň Chcel by som sa opytat, som študentom strednej skoly a chcel by som sa opytať, že prečo niektorí šoféri zo smeru z Prešova na Víťaz neakceptujú kartičku isic ani mhd kartičku Prešov (študentskú-žltá) na zľavnené študentské cestovné a študenti tým pádom musia platiť celé. Ďakujem za prípadnú odpoveď.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť na vodičov autobusu (#2011)
Nikola
Dobrý den. Chcela by som podať sťažnosť na vodičov autobusu ktorý premavaju trasu Snina -humenne počas víkendov v čase 16:09 odchod zo zastavky. Už asi tri krát sa mi stalo že autobus odišiel zo zastávky oveľa skôr ako mal. Naproti tomu autobusy ráno ak prídu na zastávku skôr počkajú až do času odchodu. Viem že je to víkend ale niektorý ľudia chodia do práce aj cez víkend. Bola by som rada keby šoféri danej linky dodržiavali harmonogram. Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Svoju sťažnosť musíte adresovať dopravnej spoločnosti SAD Humenné a.s. , ktorá spoje na uvedenej linke vykonáva. S pozdravom a prianím príjemného dňa M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#2010)
Jakub
Chcem podať sťažnosť na šoféra autobusu, ktorý dňa 22.5.2019, v smere Sabinov -> Renčisov v čase 16:50, nepočkal prestupný autobus z Prešova, ktorý meškal 10 minút na zastávke Jarovnice,,rázc. Daletice. Za vyriešenie vopred ďakujem a chcem podotknúť, že sa to nestalo prvý krát.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Otázka od: Mariana (#2009)
Mariana
Chcela by som vás poprosiť že či by sa nedal vybavit spoj Prešov- Župčany nbiela hlina na každý týždeň nočný spoj ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň Žiadosť ohľadom vedenia nočného spoja sme konzultovali s Úradom Prešovského samosprávneho kraja - odbor dopravy, ktorý je objednávateľom výkonov vo verejnom záujme u dopravcu SAD Prešov, a.s. Žiadosť je potrebné doplniť o počet cestujúcich, ktorí by daný spoj využívali. Z ktorých firiem by cestujúci cestovali a ako pravidelne. Žiadosť by bolo dobre konzultovať aj so starostom obce, ktorý rieši požiadavky cestujúcich s Úradom PSK-odbor dopravy alebo SAD Prešov,a.s. tak aby boli zohľadnené potreby čo najväčšieho počtu cestujúcich. S pozdravom Sabolová Mária oddelenie dopravy
Sťažnosť na vodiča autobusu (#2008)
Milan
dnes, linka prešov - víťaz, ktorá má odchod zo sídl. 2 o 8:30 : autobus zastal na zastávke, cestujúci sa pohli k autobusu a ten bez otvorenia dverí odišiel, aj keď niektorí cestujúci mu búchali na dvere. ja len dúfam, že SAD prešov nezamestnáva slepých a hluchých vodičov.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#2007)
Mgr. Mária Vargová
Dobrý deň, týmto chcem podať sťažnosť na Vašich arogantných šoférov, ktorí nedodržiavajú dopravné predpisy, konkrétne na šoféra, ktorý mi nedal prednosť v jazde dňa 20.5.2019, keď vychádzal z bočnej cesty vo Vyšnej Šebastovej smerom do obce Podhradík po 17tej hodine a pri pokuse obehnúť ho, pridával rýchlosť. A tiež na šoférov, ktorí jazdia smer Prešov - Záhradné- Malý Slivník..ktorí jazdia mimo obce rýchlosťou 30km - max.40km/h.Vzhľadom k tomu, že mimo obce sa jazdí 90km/h spomaľujú premávku,keďže tak jazdia v rannej špičke po cestách,kde sa nedá obehovať a robia to stále, je problém dostať sa načas do práce a nízka rýchlosť spôsobuje aj zbytočne zvýšenú spotrebu pohonných hmôt, ktoré sú aj tak drahé.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť na šoféra aubobusu (#2006)
Miriama Voľanská
Dobrý deň, chcela by som podať sťažnosť na šoféra autobusu, ktorý išiel dnes na trase Lukavica-Bardejov ráno, s odchodom autobusu zo zastávky rázcestie Rešov o 6.10 ráno. Napriek tomu, že som bola už 6:07 na zastávke, tak som daný autobus nestihla, pretože odišiel už skôr čo som sa dozvedela až oveľa neskôr. Ja prestupujem z tohto autobusu na ďalší autobus a tým pádom som nestihla prípoj. Bola by som rada,keby šoféri danej linky dodržiavali časový harmonogram. Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Výdavok (#2005)
Martin
Dobrý deň Chcel by som sa opýtať či ma šofér autobusu odmietnuť platbu, teda neodmietol ju ale pri platbe 1,50€ som chcel platiť 10€ bankovkou dosť drzo sa vyjadril či drobnejšie nesu, či si ju neviem rozmeniť. Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Nárok na zľavnené cestovné u dôchodcov (#2004)
Jana Čekánová
Na základe akého predpisu nárok na zľavnenú prepravu majú dôchodcovia nad 70 rokov?Čítala som na internete tarifné podmienky SAD,no všade sa píše,že na zľavu majú nárok držitelia dôchodkov.Vek nad 70 rokov som nikde nenašla
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, podľa platných tarifných podmienok zverejnených na https://www.sad-po.sk/media/pdf/201902121257191.pdf pod tabuľkou je uvedené jednosmerné osobitné cestovné - občan nad 70 rokov cena cestoného je 0,20 EUR za každých začatých 50 km. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj oddelenie dopravy
Staznost (#2002)
Maria
Dna 10.5.2019 sofer na linke snv-po .vodic 25175 mava mikrospanky,na dialnici pred prešovom sme skoro havarovali a dalsia havarka takmer pred prvou krizovatkou. Fakt neviem ci ma vypite ale i tak unaveny.Nestalo sa to 1x.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň! Musíme konštatovať, že vodič s takýmto číslom nie je u nás zamestnaný. Zrejme ide o vodiča zamestnaného u iného zamestnávateľa. S pozdravom Ing. T. Stanislav, manažér kvality