• Jazyk
  • sk
Projekty EÚ

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Giraltovce
Po-Pi: 745 - 1145
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Levoča
Po-Pi: 830 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: 900 - 1200

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:

Otázky a odpovede

Informácia (#2160)
Daniel
Dobrý deň, chcem sa informovať prečo spoj Prešov - Brežany - Kvačany - Žipov nestojí pravidelne na zastávke SAD - Cemjata/Chatky, nakoľko to má stále po ceste. Je možné tento autobus zastaviť napr. na znamenie. Ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň Keď sa zriaďovala zastávka Prešov, Cemjata, Chatky boli vybrané spoje, ktoré by čo najviac vyhovovali pre cestujúcu verejnosť, ktorá túto zastávku využíva. Spoločnosť SAD Prešov, a.s. zastávky na znamenie v cestovných poriadkoch nemá vyznačené. Ak je v schválenom cestovnom poriadku danej linky na spoji časový údaj pri tejto zastávke, tak vodič má na nej zastaviť. Toho času sa pripravuje cestovný poriadok na obdobie platnosti 2019-2020. Ak požadujete, aby do cestovného poriadku bol zapracovaný ďalší spoj, ktorý by mal tuto zastávku tak je potrebné zaslať žiadosť. Žiadosť je možné zaslať aj emailom. S pozdravom Sabolová Mária oddelenie dopravy SAD Prešov, a.s.
Zľavnené cestovné (#2159)
ZŠ Kalnište
Dobrý deň. Chcem sa opýtať, či môžu mať žiaci do 9 rokov pri hromadnej preprave/školská akcia/ zľavnené cestovné aj napriek tomu, že nemajú karty.Ďakujem za odpoveď. Zuzana
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, podľa platných tarifných podmienok zverejnených na https://www.sad-po.sk/media/pdf/201907251251001.pdf majú žiaci nárok na Jednosmerné zľavnené cestovné podľa podmienok bodu III. Podmienky pre poskytovanie zliav. Avšak nemajú nárok na Jednosmerné žľavnené cestovné z čipovej karty. Viac info tarifné podmienky prímestskej dopravy. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj oddelenie dopravy
Pondelok 14.10. - bus BJ-KE (7.50) (#2157)
Slavo
Dobrý deň, musím upozorniť na situáciu ktorá sa stala dnes 14.10. Autobus s odchodom o 7.50 z BJ do KE bol pristavený presne na 7.50, pričom šofér (č. vodiča 52962) stál pod prístreškom a fajčil a videl koľko ľudí už čaká. Ešte pred odchodom nabral cca 10 min meškanie, ktoré sa samozrejme z dôvodu opráv na úseku medzi BJ a PO znásobilo. Do Prešova prišiel so skoro pol hodinovým meškaním. O 9.25 ešte stále stal na stanici v Prešove a naberal ďalších ľudí. Pričom za ním stal ďalší poloprázdny autobus. To si dotyčný pán "šofér" neuvedomuje že v tom čase by už mal byť v Košiciach? V KE na stanici 9.57. Blahoželam, je to len 27min meškanie. Upozornite šoférov že na zástavke by mali byť v predstihu...
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Prosba (#2155)
Eva Gazdačková
Prosím o zváženie úpravy školských spojov v prvý a posledný deň školského roka, nakoľko deti v tieto dni sú zbytočne skoro ráno v škole, už okolo 7-ej a zahájenie a ukončenie škol. roka je až o 9-ej v Základnej škole v Kapušanoch. Poprípade je tam ešte omša o 8-ej , takže by ráno úplne stačilo, aby prišli do školy pred ôsmou. Do 10-ej už majú koniec a najbližší spoj smerom do Podhorian ide o 11.15 z Prešova, takže deti, ktoré nemajú odvoz, sa púšťajú peši domov. Poobede o 13. 40 z Kapušian je školský spoj nevyužitý, lebo žiaci už tam nie sú. Takže ekonomickejšie a pre deti bezpečnejšie by bolo dať ten spoj po dohode so Základnou školou v Kapušanoch v dopoludňajších hodinách, napr. o 10.15 z Kapušian. Ďakujem za pochopenie. Gazdačková
Odpoveď č.1:
Dobrý deň upravovať školské spoje iba na prvý a posledný deň školského roka je dosť problém, nakoľko na tieto spoje nadväzujú ďalšie spoje. Bola by potrebná aj časová úprava aj týchto spojov. Úpravu odchodu spojov je tiež potrebné konzultovať so starostami obci cez ktoré spoje prechádzajú, aby odchod spojov vyhovoval potrebám aj ostatným cestujúcim, ktorí spoje využívajú. S pozdravom Sabolová Mária oddelenie dopravy SAD Prešov,a.s.
Strata dáždnika Bus 701418 15 (#2154)
Patrik
Bus 701418 15 Pre nájdenie patrik.tipul@gmail.com alebo 0907597378 Bardejov,,AS: 13:15 Bardejov,,IV.ZŠ: 13:17 Bardejov,,STS: 13:18 Bardejov,,Mníchovský potok: 13:20 Mokroluh: 13:24 Mokroluh,,rázc.Zlaté: 13:26 Rokytov: 13:28 Tarnov,,VKT: 13:29 Tarnov,,Jednota: 13:31 Tarnov,,rázc.Sveržov: 13:32 Tarnov,,rázc.Kurov: 13:33 Kružlov,Kruž.Huta,rázc.: 13:35 Kružlov,Kruž.Huta,Piloimpr.: 13:37 Kružlov,Kruž.Huta,zdrav.str.: 13:40 Sent from CP
Odpoveď č.1:
Dobrý deň našiel sa čierny skladací dáždnik. Ak patri Vám tak prosím o jeho prevzatie v Bardejove na autobusovej stanici u dispečerov. S pozdravom Sabolová Mária oddelenie dopravy SAD Prešov, a.s.
Sťažnosť (#2152)
Slavo
Môžte prosím Vás poučiť svojich šoférov autobusov, že v zime je potrebné v autobuse poriadne zatopiť? napr. autobus BJ-PO, s odchodom 6.20 (utorok 8. októbra). vôbec nemá zatopené a vonku je zima! Alebo majú šoféri príkaz na šetrenie?! Tiež by vodiči mali pristavovať autobusi v predstihu a odchádzáť podľa cestovného poriadku, nie ako to väčšina robí - pristavia autobus v čase odchodu zo zastávky a ptom naberajú cestujúcich ďalších desať minút. Ešte ani nevyrazili zo stanice a už má spoj meškanie.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť na šoférov (#2150)
Jana
Dobrý deň,chcela by som upozorniť na ranné spoje,ktoré majú zastavovať na rázcestí pri Župčanoch v smere do Prešova o 7:00.Niekedy nezastaví ani jeden z troch po sebe idúcich spojov a pritom tam stojím a mávam na zastavenie.Dúfam že tento problém sa v najbližších dňoch vyrieši. Ak nie, tak túto sťažnosť budem nútená riešiť ďalej na vyšších miestach.Jedná sa o č.týchto spojov 70741910,70742152,707424104.Ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#2149)
Silvia
Dobrý deň. Chcela by vedieť prečo ste zase posunuli spoj 7074477 ktorý chodil okolo Vaľkovec raz. 8:31 hod. ráno. V Januári ste ho posunuli na 8:41 hod. A teraz v Októbri ste ho zase posunuli na 8:51 hod. Pričom podľa mňa je to úplne zbytočne lebo teraz chodia dve spoje za sebou. Ten druhy spoj je 7124132 a preto si myslím že je to úplná somarina aby išli dve spoje paru minút za sebou. A žeby ste vedeli že aj vo Svidníckom okrese chodia ľudia do prace a nestíhame prísť načas. A potom ma človek len v práci problémy tak by som bola rada žeby ste ta zamysleli či by vám bolo dobre keby ste vy meškali kvôli spoju do prace každý deň. Či by vám to nevadilo. Tak bolo by najlepšie aby ste nám vyhoveli a aby spoj 7074477 chodil ako predtým 8:31 hod. Lebo ak nie tak potom sme nútený pre nevyhovujúci čas cestovať autami a vy sa sťažujete že je malo cestujúcich pričom si to robíte len vy sami.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň objednávateľom výkonov vo verejnom záujme je Úrad Prešovského samosprávneho kraja odbor dopravy Prešov, ktorí od 1.10.2019 si objednal zmenu uvedeného spoja na 7.50 hod. zo zastávky Prešov,AS z dôvodu zabezpečenia prípoja od vlaku. Pripomienky k tejto časovej úprave zasielajte na Úrad Prešovského samosprávneho kraja odbor dopravy. S pozdravom Sabolová Mária odbor dopravy
Sťažnosť (#2148)
Emilia
Dobrý deň. Zaujímalo by ma prečo ste zase posunuli spoj 7074477 ktorý chodil okolo Vaľkovec raz. 8:31 hod. ráno. Potom ste ho posunuli na 8:41 hod. pričom v Januári som sa sťažovala že to nevyhovuje a teraz v Októbri ste ho posunuli na 8:51 hod. pričom to veľa ľudom nevyhovuje. Aj my tu vo Svidníckom okrese chodíme do prace a nestíhame. Bolo by lepšie aby ste nám vyhoveli a aby spoj 7074477 chodil ako predtým 8:31 hod. Lebo potom sme nútený pre nevyhovujúci čas cestovať autami a sa sťažujete že je malo cestujúcich pričom si to robíte sami.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň pripomienku na úpravu odchodu spoja č. 7 zo zastávky Prešov, AS a potom z nácestných zastávok prosím adresujte na Úrad Prešovského samosprávneho kraja-odbor dopravy , ktorý je objednávateľom výkonov vo verejnom záujme a úpravu spoja požadoval úrad PSK-odbor dopravy z dôvodu zabezpečenia prípoja od vlaku. S pozdravom Sabolová Mária oddelenie dopravy SAD Prešov,a.s.
Otázka (#2147)
David Seman
Prajem pekný deň, chcel by som Vás poprosiť o zmenu odchodu autobusu. Ide o spoj, ktorý odchádza z Lipan o 14:50 do Milpoša, chcel by som vás poprosiť o posun tohto spoja na 15:00. Keďže študenti ktorí cestujú z Prešova vlakom nestíhajú tento spoj kvôli pár minutam a musia čakať ďalšiu hodinu. Preto ak by to bolo možné chcem Vás poprosiť o túto zmenu.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň so žiadosťou o úpravu cestovného poriadku sa prosím obrate na starostu obce, ktorý rieši požiadavky cestujúcich na úpravu cestovného poriadku so zástupcami Úradu Prešovského samosprávneho kraja a SAD Prešov, a.s.. Toho času autobus zo zastávky Rožkovany žel. stanica na odchod o 14.59 hod. a vlak má príchod o 14.53 hod. Pokiaľ vlak do zastávky prichádza načas myslím, že je dostatočný čas na prestup. S pozdravom Sabolová Mária oddelenie dopravy SAD Prešov, a.s.
Storno (#2146)
Kažimírová
Dobrý deň, chcela by som sa informovať, či je v autobuse možné urobiť storno lístka, nakoľko mi vodič vydal lístok s plným cestovným, pritom som mu ukázala kartu držiteľky Jánskeho plakety, aj lístok som pýtala za 0,20 eur, na čo som prišla až po nástupe všetkých cestujúcich a odchodu autobusu zo zastávky. Vopred ďakujem.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Otázka od: Alexandra Horváthová (#2145)
Alexandra Horváthová
Dobrý deň, dnes 4.10.2019 som sa vybrala cestovať linkou Sabinov - Veľký Šariš (Bus 710442), ktorá odchádza zo stanice Prešovská v Sabinove o 8:50. Na stanicu som prichádzala v čase 8:45 a autobus už bol na odchode za stanicou. Tým pádom som zmeškala dôležité lekárske vyšetrenie. Môžete mi prosím vás vysvetlit ako je možné, že autobus odíde zo stanice o päť minút skôr? Vaši autobusári si robia skutočne, čo chcú...
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#2144)
Anna
Chcem sa sťažovať na šoféra linka svit a ide do vikartoviec o 22.15.stalo sa mi že som priložila kartičku a nešlo mi to pán šofér sa oboril na mňa že mám kartu iba priložiť že dlksie načítava a potom keď to nešlo povedal mi aby som si s nou uzrela zadok keď sa nevie chovať k ľuďom nech ide do kravina možno sa bude lepšie chovať tam.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Svoju sťažnosť musíte adresovať dopravnej spoločnosti SAD Poprad a.s., ktorá spoje na uvedenej linke vykonáva S pozdravom a prianím príjemného dňa M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#2143)
Jano
Bus 703402 72 - podávam sťažnosť na vodiča autobusu ktorý ide z Vlkoviec do Spisskej Belej autobus ma odchod z Kežmarok "štadión 21:07 na zastávke som stál od 20:55 a žiaden autobus neprišiel lebo pán vodič zrejme nenosí hodinky!!!! A neustále sa to opakuje akútne to riešte!!!!!!!!!!
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Svoju sťažnosť musíte adresovať dopravnej spoločnosti SAD Poprad a.s., ktorá spoje na uvedenej linke vykonáva S pozdravom a prianím príjemného dňa M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť - vykurovanie autobusu (#2141)
Mária
Dobrý deň, zaujíma ma, kedy šofér v autobuse musí zakúriť. Keď sa cestujúca dňa 27.9.2019 na linke Ondavka-Bardejov s odchodom o 6.10 hod. z Ondavky sťažovala, že v autobuse je zima a prečo nezakúri, keď ostatní šoféri kúria, šofér jej odpovedal, že v autobuse sa kúri iba vtedy, keď vonku je viac ako mínus jeden stupeň a keď sa jej to nepáči, nech chodí autobusom o dve hodiny skôr so šoférmi, ktorí kúria v autobuse.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality