• Jazyk
  • sk
Projekty EÚ

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Giraltovce
Po-Pi: 745 - 1145
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Levoča
Po-Pi: 830 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: 900 - 1200

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:

Otázky a odpovede

Otázka (#2189)
Viktor
Dobrý deň, cestoval som z Košíc do Prešova spojom č. 707506R odchod o 09.20hod. Ako dôchodca nad 70 rokov som si pýtal zľavnený lístok, vodič mi povedal, že na tento spoj sa zľava nevzťahuje, lebo je to diaľkový spoj. Prosím o vysvetlenie, na ktoré spoje sa zľava vzťahuje a od čoho to závisí, či od dopravnej spoločnosti, od precestovaných kilometrov, alebo od iných podmienok, ak sú, tak od akých. Ďakujem za odpoveď. Prešov 8.11.2019.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň Uvedený spoj vykonáva SAD Zvolen a.s.. Tarifné podmienky dopravy na diaľkové linky si určuje každý dopravca. Uvedený spoj vykonáva SAD Zvolen a.s.. Svoju pripomienku prosím, preto adresujte akciovej spoločnosti SAD Zvolen. S pozdravom Sabolová Mária oddelenie dopravy SAD Prešov,a.s.
Sťažnosť (#2185)
Marián
Zdravím. Týmto by som chcel napísať sťažnosť na šoféra autobusu (neviem číslo) linky Prešov - Župčany, ktorý odchádza ráno o 5:30 zo stanice. Čakal som na semafóre (ako chodec) o 5:33 zhruba na križovatke pri Škultétyho a pán šofér, idúci od Čierneho mostu nemal v záujme ani trošku brzdiť (išiel určite viac než 50) a celého ma ošpliechal vodou z mláky. Keby len nohy tak nevadí, ale to bola taká smršť že mi odleteli okuliare na zem. Našťastie sa nerozbili. (Napísané 4.11.2019)
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#2183)
Jana30
Dobrý večer.Asi pred dvoma týždňami som sa sťažovala na vodiča(54087) ktorý chodí na linke Prešov - Košice cez dediny 22:25 že ma problém otvárať predné dvere pri vystupovaní,sľúbili ste nápravu no nič sa nestalo.Išla som domov 28.10.tym to spojom no zase šofér predné dvere pri vystupovaní nám neotvoril.Pytam sa takto si vážite cestujúcich??
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Otázka od: Mária (#2181)
Mária
Dobrý deň Chcela by som sa opýtať z akého dôvodu by mal môj syn platiť 30€ pokutu (pán šofér ,že mu to povedal) lebo vystupoval skôr ,ako mal zakúpený lístok .lístok mal kúpený Prešov AS-Kapusany...28.10.2019.cas 14:34:09 a identifikačné číslo pána šoféra je 7080....správanie niektorých šoférov je pod úroveň ..mali by ste im vysvetliť ako sa majú správať k cestujúcim.Pretoze su tu pre cestujúcich a nie cestujúci pre nich...viem o čom píšem cestujem Sad taktiež a uvažujem o sťažnosti u generálneho riaditeľa..s pozdravom
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Trúbenie na zástavke (#2180)
Jozef
Niekoľkokrát sa mi stalo, že keď som cestoval MHD Bardejov či inými autobusmi SAD, na zástavke či blízko nej stálo osobné auto. Vodič autobusu, keď zastavil na zástavke a auto mu čo i len trocha „zavádzalo”, zatrúbil naň (a v niektorých prípadoch nielen raz). Zopárkrát si na tom poriadne zgustol... Vôbec ich netrápi, že tým ovplyvňuje aj cestujúcich v autobuse a stojacich na zástavke? Vedia vodiči na čo sa vlastne má používať trúbenie (zvukové výstražné znamenie) - a čo na to vyhláška?
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Zachádzanie na zástavku (#2179)
Jozef
Dobrý deň! Chcem sa spýtať, kedy sa vodiči MHD Bardejov naučia zastavovať na zástavkách tak, aby cestujúci zo stredných a zadných dverí mohli vystupovať na vyvýšený ostrovček na zástavke. Zväčša na nových (ale nielen na nich) zástavkách zastavia tak, že medzi autobusom a vyvýšeným obrubníkom je pol až trištvrte metra medzera a potom musí cestujúci dosť hlboko zostúpiť na vozovku a tak hore na obrubník. Na čo sa potom budujú takéto zástavky?
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, ďakujem vám za vašú ozátku. Vodičov upozorníme na zastavovanie bližšie k obrubníkom, avšak sú zastávky na ktorých technícke riešenie neumožňuje zastaviť až tesne k chodníku. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj oddelenie dopravy
Informacie (#2178)
Betka
Dobry den robim ako sestra v Levoci na trozmenej prevacke nocnu kocim o 7.00 autobus domov mam 7.50 prestupujem v Spisskom Stvrtku tam od spisskej prichadza spoj na poprad ktory aj ked vidi spoj od levoce iba zazdravi vodicovi a ja tak cakam na dalsi do pol deviatej podobne je to aj vecer kedy odchadzam z levoce o19.02 aj spoj so Stvrtku ide 19.10 a ja tas cakam do20.40 o sobote a nedeli ani nehovorim kedy spoje niesu vobec neni mozne aby spojecakalina pripoj ved su to len 2.3 minuty.Kde sa mam obratit aby nam dali spoje cez vikend a abx spoj mal cakat na pripoj dakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň Objednávateľom výkonov vo verejnom záujme je Úrad Prešovského samosprávneho kraja - odbor dopravy. Svoju žiadosť na zosuladenie spoje prosím adresujete Úradu PSK -odbor dopravy. S pozdravom Sabolová Mária oddelenie dopravy SAD Prešov, a.s.
Informacie (#2177)
Betka
Dobry den robim ako sestra v Levoci na trozmenej prevacke nocnu kocim o 7.00 autobus domov mam 7.50 prestupujem v Spisskom Stvrtku tam od spisskej prichadza spoj na poprad ktory aj ked vidi spoj od levoce iba zazdravi vodicovi a ja tak cakam na dalsi do pol deviatej podobne je to aj vecer kedy odchadzam z levoce o19.02 aj spoj so Stvrtku ide 19.10 a ja tas cakam do20.40 o sobote a nedeli ani nehovorim kedy spoje niesu vobec neni mozne aby spojecakalina pripoj ved su to len 2.3 minuty.Kde sa mam obratit aby nam dali spoje cez vikend a abx spoj mal cakat na pripoj dakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň Objednávateľom výkonov vo verejnom záujme je Úrad Prešovského samosprávneho kraja - odbor dopravy. Svoju žiadosť na zosúladenie spojov prosím adresujete Úradu PSK -odbor dopravy. Zavedenie spojov počas víkendu patri tiež do ich kompetencie. S pozdravom Sabolová Mária
Sad (#2174)
Dusan
Zdravim na spoji Šandal - Stropkov o 15:50 sa mi nestalo prvykrat že autobus ide uz o 35 alebo 40 a ani nestoji!!!! to čo je ? jebe vam ?
Odpoveď č.1:
Svoju sťažnosť musíte adresovať dopravnej spoločnosti SAD Humenné, ktorá spoj na uvedenej linke vykonáva. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Otázka od: Beáta Zahuráková (#2173)
Beáta Zahuráková
Vážená spoločnosť chcela by som sa informovať ohľadom zavedenia autobusového spojenia Prešov - Župčany v čase okolo 10 hod z Prešova a späť teraz cestujeme z rázcestia o10:26 každý deň ale najprv musím prejsť 1,5km peši horšie to bude v zime keby sa dalo aspoň v zimnom období záviest také spojenie za vasu odpoveď vám ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň žiadosť o zavedenie spojov je potrebné adresovať a jednať so starostom obce, nakoľko je potrebné zistiť aký počet by daný spoj využíval alebo aká časová poloha by vyhovovala väčšine cestujúcich. Je potrebné aj jednanie s Úradom Prešovského samosprávneho kraja odbor dopravy, ktorý je objednávateľom výkonov vo verejnom záujme. S pozdravom Sabolová Mária oddelenie dopravy SAD Prešov, a.s.
Neviem sťažnosť otazka (#2172)
Zita Džurná
Dobrý deň.Chcem sa opýtať: aký majú problém šoféri zastaviť na zastávke ktoru majú označenuú.syn cestoval v utorok 22.10.autobusom o 16.30 Hermanovce.pri kúpe cestovného lístku na zastávku Župčany bola odpoveď ....tam nestojím neznaš isc na druhý autobus...to čo je...nestalo sa to prvý krát.šoferi majú zjavne nejaký problém brať cestujúcich do Župčany.Skuste im vysvetliť,že ich prácou je odviesť cestujúcich po vyznačenej trase.Nie vymyslená zastávka Župčany . Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Prestupove listky (#2171)
Jan
Dobrý deň. Som držiteľom Janského zlatej plakety. Chcem sa opýtať, ak cestujem do cieľovej stanice z prestupom stačí mi zakúpiť si lístok vo vychodzej stanici do cieľovej ? Ďakujem
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, podľa platných tarifných podmienok zeverejnených na https://www.sad-po.sk/media/pdf/201907261123381.pdf je cestujúci povinný si zakúpiť cestovný lístok na každú cestu zvlášť aj pri prestupe z dôvodu evidencie cestujúcich vo vozidle. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj oddelenie dopravy
Pitný rezim (#2170)
Jakub
Zdravím, chcem sa spýtať či je možné aby ma šofér vylucil z prepravy koli tomu ze mám otvorenu plechovku malinovky ? Či bol len zakomplexovany pretoze v prepravnych podmienkach to nevidim
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, vodič má pravo v odôvodnených prípadoch vylúčiť cestujúceho z prepravy podľa prepravného poriadku . Môžete prosím uviesť číslo linky, spoja a dátum , aby sme vedeli ktorý vodič vykonával prepravu a následne bude vás podnet prešetrený. S pozdravom Jozef Kičura referent dopravy
Strata topanok (#2169)
Ľuboslava Cicoňová
Prosím zabudli sa nove topanky puma v autobuse. Pravidelny odchod z Prešova 18:35 konečna Ovčie. Čislo 707421. Ak sa najdu kontaktujte ma na e-mail. lubka987@gmail.com
Odpoveď č.1:
Dobrý deň Topánky má vodič v autobuse a doručí Vám ich domov. S pozdravom Sabolová Mária oddelenie dopravy SAD Prešov, a.s.
Sťažnosť (#2167)
Jana
Dobrý večer.Cestujem autobusom každý deň,cestovala som aj 10.10.,14.10.,15.10. aj inokedy stále ten istý vodič (54087) je to spoj 22:25 Prešov - Košice cez dediny sedavam prednej časti autobusu čiže vystupujem prednymi dverami no vodič má s tým problém že musí otvárať predné aj zadné dvere či nemôžem vystúpiť zadnými lebo je prievan,zima a neviem co.Chcem sa opýtať nesú aj predné dvere na vystupovanie keď sedím v predu?Keď som mu povedala že sa budem sťažovať tak sa smial z toho,nemá žiadne správanie.Ďakujem za vyriešenie problemu.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality