• Jazyk
  • sk
Projekty EÚ

Hotline

Prešov
Po-Pi: 600 - 1730
 
So: 700 - 1430
Ne: 700 - 1430
Bardejov
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Giraltovce
Po-Pi: 915 - 1315
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Lipany
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Sabinov
Po-Pi: 700 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: zatvorené
Levoča
Po-Pi: 830 - 1500
 
So: zatvorené
Ne: 900 - 1200

Info číslo o cestovných poriadkoch

0900 211 153cena hovoru s DPH 0,6000€/min

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Predaj, rezervácie, uzatvárenie CL zo zahraničia

0911 501 111

Platia otváracie hodiny pre prevádzku Prešov

Cestovné poriadky

Vyhľadávanie na cp.atlas.sk

Telefonický predaj cestovných lístkov na linkách: 701704 Praha a 807818 Bradford

Volanie zdarma zo Slovenska 0800 800 052 a zo zahraničia 00800 0520 0520

Meno:
Email:
Názov:

Otázky a odpovede

Spoj 707432 smer Podolinec (#1887)
Boris
Dobrý deň chcem sa informovať prečo spoj 707432 nestojí v Ľubotín autobus zastávka ..stojí len rázcestie Vislanka 6:51 a potom až most Plaveč 7:01? Ako môžem stihnúť pripojom BUS Karpaty 710440 ráno razcestie Vislanka o 6:50 príchod stihnuť spoj 707432...budú sa tieto spoje vzájomne čakať? Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň Spoj č. 31/707432 s odchodom o 5.35 hod. zo zastávky Prešov, AS už má zapracovanú zastávku Ľubotín, aut.st. Spoj aj naďalej bude premávať tak ako to bolo doteraz. S pozdravom Sabolová Mária
Výstupište na AS Sabinov (#1883)
Veronika
Dobrý deň, neviem z akého dôvodu vodiči v SB na AS nezastavia cestujúcim na výstupišti spravia agresívnu jazdu oblúkom na nástupište kam pokračuje linka až tam otvoria zadné dvere na výstup, cestujúci prechádzajú po jazdnej dráhe autobusu a čaká sa na tragédiu kedy vodič prejde chodca. Nebolo tomu inak ani 04.12.2018 keď to urobil vodič 55906 linky 709403/270 Vyšný Slavkov odchod z AS -PO o 15 :35. Pán vodič to robí sústavne keďže využívam Vaše prepravné služby denne dvadsať rokov. Nepotrebujem zo strany vodiča nič len aby dodržiaval pravidla prepravy cestujúcich a ma bezpečne prepravil z bodu A do bodu B. Ja sa cítim trápne, že musím riešiť takou formou priestupok vodiča ale ak to ináč nejde tak nech sa páči Pán vodič. Vďaka za prešetrenie môjho problému.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#1882)
Kamila
Každý deň cestujem zo Spišského Podhradia do Prešova a späť. Autobus o 14:30 ma na zastávke na levočskej ulici ledva vezme a niekedy dokonca ani nevezme, pretože je preplnený. Posledný autobus mi chodí z Prešova o 17:45, čo je dosť skoro a od 9.12.2018 mi tento autobus rušíte a taktiež aj autobus zo Spišského Podhradia o 7:45, ktorým chodím do školy na druhú hodinu. Odteraz mi posledný autobus domov bude chodiť o 16:35. Človek už ani v meste nemôže ostať, lebo sa nemá ako dostať domov. Keď máme v škole aj nejakú akciu, tak musím odísť skôr. Autobusov mám už aj tak dosť málo a ešte mi ich aj rušíte..
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. na základe rozhodnutia objednávateľa pre prímestskú verejnú dopravu, ktorým je Prešovský samosprávny kraj. Odchody spojov ktoré uvádzate ostávajú v platnosti a premávajú aj po 9.12.2018. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj oddelenie dopravy
Sťažnosť (#1881)
Matej Pčolka
Dňa 4.12.2018 som chcel cestovať autobusom č. spoja 70841278 zo zastávky Kamenica-vyšný koniec odchodom 11:28. Šofér autobusu ignoroval a porušil trasu spojenia. Nezastavil na zastávke, pokračoval smerom na zastávku Kamenica-kostol. Podotýkam, že cestou, mimo zastávky na to určenej nechal nastúpiť jednu cestujúcu a odišiel, bez toho aby sa presvedčil, či niekto neostal na zastávke, ktorú obišiel. Podľa dispečera SAD Prešov-pobočka Lipany to bol pán Vagáši. Týmto Vás žiadam o prešetrenie celej veci nakoľko mne ako dotknutej osoby vznikli zbytočné náklady a komplikácie.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Zmena autobus.spojenia (#1880)
Renáta
Dobrý deň ,dnes nám pán vodič linky Svidnik -Prešov oznámil ,že od pondelka sa mení čas odchodu zo Svidnika na 17:10,chceli by sme vedieť prečo je to tak, je to jediný spoj ktorý premáva a vy ho presuniete ,roky chodil v takom čase všetko bolo v poriadku ,kedže pracujeme do 17:30 a teraz by sme chceli vedieť ako sa máme dostať domov (vás asi vôbec nezujíma,keďže si robíte čo chcete ,na cestujúcich z vysoka kašlete),ďakujem za kladnú odpoveď
Odpoveď č.1:
Dobrý deň časová úprava daného spoja bola prevedená z dôvodu zabezpečenia prípoja pre cestujúcich zo smeru Stropkov, Svidník na medzinárodný spoj Prešov-Praha s odchodom z Prešova AS o 19.10 hod. S pozdravom Sabolová Mária oddelenie dopravy
Sťažnosť (#1879)
Ajka
Dobrý deň, chcela by som sa sťažovať na vodiča č.52903 na linke 701428/10 , ktorý opakovane dáva žiacke lístky nie podľa žiadosti dieťaťa do Bardejova ale na polcesty do Zborova !!tam si deti musia kúpiť ešte jeden do Bardejova!!lebo ak deti reagujú hneď pri zakúpení lístka že im bol vydaný zlý listok aby ho vystornoval a vydal normálny do Bardejova jeho reakcia je že ich odbije stokrát opakonou frázou "to sa nedá..""tak to kde sme aby 2018 nedávali normálne vydané lístky ale dva krát.. keďže sa aj preplácajú.A o tom že každé ráno cestujú 25kmdo Bardejova v najväčšej zime v mrazivom autobuse so zamrznutim predným sklom vodiča nekuri šetrí naftu aj na svoj výhľad na cestu.. Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Podnet - vyjadrenie (#1878)
Anna
Dobrý deň. V prvom rade vyjadrujem uznanie a pochvalu vodičom Vašej spoločnosti, ktorí na ceste Giraltovce - Prešov dokážu byť všade včas a vďaka ktorím môžem absolvovať kľudnú cestu a nemusím byť v strese či následne MHD v Prešove, alebo ďalší autobus - prípoj v Prešove na ktorom pokračujem v ceste stihnem, alebo nestihnem. Na druhej strane vyjadrujem veľké rozhorčenie nad vodičmi Vašej spoločnosti na ceste Giraltovce - Prešov, ktorí jazdia veľmi pomaly, ich príchody sú neskoré, bežne meškajú s príchodom do Prešova aj 5-6 minút a vďaka ktorým sa presúvam z 21. storočia do doby v roku Pána a mám pocit, že sa neveziem v autobuse, ale na pomalom voze, ktorý sa vlečie, a vlečie. Prosím o prešetrenie tohto podnetu, nakoľko to už začína byť neúnosne, lebo pravidelne meškanie autobusov, momentálne aj v dobrom počasí je zarážajúce, a tak sa pýtam čo bude pri nepriaznivom počasí, ako je sneh, námraza, atď.? Ďakujem S pozdravom
Odpoveď č.1:
Dobrý deň Ďakujem za podnet. Našou snahou je optimalizácia jazdnej doby u jednotlivých spojov na základe programu TransFleet od spoločnosti Transoffice. Podnetom sa budeme zaoberať a prehodnotíme jazdné doby u jednotlivých spojov.
Preprava s kocikom (#1877)
Jana
Dobrý deň rada by som sa informovala ako zistím že autobus napríklad z Prešova do Sabinova ma miesto pre cestujúceho s kocikom. Resp. Ako sa rieši kúpa lístka a následne nástup s kocikom a dieťaťom. Ďakujem veľmi pekne.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, preprava kočíkov je definovaná v prepravnom poriadku článok 11 zverejnenom na https://www.sad-po.sk/media/pdf/201705030119391.pdf S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj oddelenie dopravy
Sťažnosť (#1876)
Kristína
Dobrý večer dnes autobus z odchodom Kurima 17:51 išiel pravdepodobne o dosť minút skôr...čakala som na zastávke pred odchodom autobusu 5-6 minút a po tom čase 14 minút a jeho nikde...Poprosilal by som na sa vaši šoferi naučia chodiť presne z každej zastávky ako majú a nie ako sa im zachce.lebo kvôli ním sa potom nemáme ako dostať do práce ked ideme posledným autobusom ako to bolo dnesmže už neskor žaiden nejde...!
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Sťažnosť (#1875)
Anna
Sťažujem sa na vodiča linky70841210 Kamenica - Lipany, ktorý dňa 28. 11. 2018 nezastavil mi na zastávke Lipany " Gľace most, ráno o5,28 hod. hoci som sa mu postavila viac do cesty aby ma videl, že tam stojím, nezastavil mi aj keď som zvihla ruku na znamenie, stalo sa to viac krát, následne som nestihla další spoj zo AS Lipany, ktorý mal odchod o 5.39 hod. Bus Karpaty.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality
Gerlachov, rázc. Snakov PRESTUP (#1874)
Ľuboš
Dobrý deň. Treba zariadiť aby Bus 701419 92 (Livovska Huta - Bardejov)s odchodom o 19:00 sa na zastávke: Gerlachov, razc. Snakov počkal na Bus 701420 15 (Bardejov - Lenartov). Poľa CP sa tieto autobusy míňajú o 2 minúty, čo je na škodu. Do nedávna sa tieto autobusy čakali, lebo chodil na ňom náš starý dobrý šofer Zdenko, ale ten už pošol na zaslúžený dochodok, a teraz chodí dajaky mladý ale ten chodi jak šarkaň a potom sa nemame ako dostať hore do Snakova
Odpoveď č.1:
Dobrý deň od 9.12.2018 kedy začína platnosť cestovných poriadkov pre obdobie 2018-2019 spoj č. 90 a 92 bude mať zapracovanú poznámku, aby čakal príchod spoja 15/701420. S pozdravom Sabolová Mária
Dotaz (#1873)
Ing. Ján Tverďak
Prajem príjemný deň. V pondelok 12.11.2018 som si zakúpil cestovný lístok v Prešove na autobusovej stanici lístok na spoj , ktorý je uvedený v cestovnom poriadku BUS 807707 4 R – Prešov- Praha s odchodom z Prešova o 21:05. Na stanovišti v Prešove č.26 som bol o 20:40 a čakal som na spoj. Bol som tam sám. Keď bolo 22:40 a spoj neprichádzal, tak som začal byť nervózny. Zavolal som na informácie na číslo, ktoré je uvedené na cestovnom lístku a tam sa mi nikto neozval. Volal som asi 5 krát a nič. Tak sa pri mne zastavila sbs služba a ta ma informovala, že tento spoj pravidelne mešká viac ako 2 až 3 hodiny, nakoľko on ide až z Ukrainy. Hneď aj vola do Košíc ako to s tým spojom je a tam mu oznamili, že ešte neprekročili ukrainsku hranicu. Bolo asi 23 : 00 hod. Tu sa pýtam, prečo to nie je uvedené v cestovnom poriadku, ale je tam ten spoj Vyšné Nemecké- Praha ? Ďalej sa pýtam, prečo ma neupozornili keď som lístok kupoval v pokladni Prešov ? Kedže som bol časovo viazaný v Prahe, tak som musel si nájsť iné riešenie v cestovaní, nakoľko to vyzeralo tak ešte viac ako 2 hodiny meškanie , keď nie viac. Našiel som spoj vlakom o 23:42 z Prešova a musel som si kúpiť nový cestovný lístok v sume 24,50 €. Na spoj autobusom som zaplatil 23 € , ale spojom som necestoval. Existuje možnosť vrátenia peňazi ? Ďakujem za odpoveď
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Medzinárodnú autobusovú linku 807 707 prevádzkuje Eurobus a.s. Košice. Bližšie info Vám poskytnú na adrese EUROBUS a.s Košice; Staničné námestie č. 9; 040 01 Košice, resp. eurobus@eurobus.sk S pozdravom a prianím príjemného dňa M. Babjak odd. kontroly kvality
Kamery v autobusoch (#1872)
Kristián
Taktiež sa chcem spýtať, prečo sú v autobusoch kamery? Ďakujem za odpoveď, s pozdravom Kristián.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. kamerový systém bol zavedený do vozidiel z bezpečnostných dôvodov pre ochranu cestujúcich. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj oddelenie dopravy
Prečo sa za čiarkou nepíše medzera? (#1871)
Kristián
V lístkoch sa nepíše medzera, napríklad v názve tejto zastávky „Svidník,hotel Hoges”, prečo je tomu tak? Ďakujem za odpoveď, s pozdravom Kristián.
Odpoveď č.1:
Dobrý deň, názvy zastávok do cestovných poriadkov sa načítavajú z globálneho centrálneho registra zoznamu zastávok platného pre celé územie SR. Za správu dát na výveskách zodpovedá dopravca pod ktorého územie daná zastávka patri v tomto prípade je to SAD Humenné. V prípade námietok prosím kontaktujte dopravca pod ktorého správu daná zastávka patrí. S pozdravom Ing. Daniel Šimšaj oddelenie dopravy
Otázka od: Marek (#1870)
Marek
Dobrý den stazujem sa na sofera lebo nechce zastavovať v našej dedine na prvej zastávke a to je kazdi den a chodi na visny slovkov 20:10 a ohrozuje cestujúcich !
Odpoveď č.1:
Dobrý deň. Po prešetrení Vášho podnetu Vám zašleme naše stanovisko. S pozdravom M. Babjak odd. kontroly kvality